Bekijk volle/desktop versie : huwelijkslijstje



Pagina's : [1] 2

10-02-2007, 20:19
Er komt veel kijken bij een huwelijk....

Kan iemand me helpen bij het verzamelen van een lijstje...

Alles wat te maken heeft met het huwelijk.. ( Wat moet de vrouw allemaal halen, hebben voor ze haar ouderlijke woning verlaat)


Dank je wel...

10-02-2007, 20:21


bedoel je wat betreft bruiloft of meer welke papieren ze nodig heeft voor huwelijksakte etc tekenen?

10-02-2007, 20:23
Nee niet de papieren maar wat bruiloft betreft...

10-02-2007, 20:24
bedoel je de voorbereidingen voor je bruiloft??

10-02-2007, 20:25


- ziana
- zaal
- catering
- bedankjes
- band of dj
- auto
- cameraman/ fotograaf

10-02-2007, 20:26
aha oke ik snap, dat ligt er eigenlijk aan wat voor feestje je gaat houden en welke budget je daarvoor wilt uitbesteden...?

10-02-2007, 20:26
Alles van A tot Z... De meeste dingen spreken voor zich natuurlijk maar de kleinste dingen vergeet je toch... Vandaar dat ik jullie hulp inschakel...

10-02-2007, 20:28
gooi alles er maar op (inclusief Budget) zo krijg ik een idee van het hoe en wat... Thanks

10-02-2007, 20:30
ben je vergeten te feliciteren met jouw huwelijk. mabrouk meid ahahahahah
ik ga ook over ene paar maanden trouwen. goddank heb ik nu wel alles een beetje geregeld. vooral was bij mij de zaal, catering en ziana HEEEEEEEEEEEEEL belangrijk.
de rest boeide me niet zo heel erg.
goddank heb ik een top ziana met wie ik meer dan tevreden ben.
als je er nog geen hebt dan kan ik je haar nr geven en wie weet heeft ze nog een gaatje voor je vrij.

10-02-2007, 20:33
Dank je wel schat.... Er is nog geen datum... Dus vandaar dat ik effe alles vroeg wil plannen.. een idee van het hoe en wat... Wil nie de laatste maanden achter me zelf aanrennen... Zoveel moeite...

10-02-2007, 20:36

Citaat door tommygirl1985:
gooi alles er maar op (inclusief Budget) zo krijg ik een idee van het hoe en wat... Thanks


hmmmmm oke...

Nou ff kijke.. de kleine dingetjes waar ik persoonlijk ook last minute mee kwam zijn t volgende:

- bruidsboeket
- nepnagels (als je nagels er niet uitzien net zoals de mijne )
- versieringen voor de auto

Verder zijn het egt de grote dingen...
Wat betreft het budget... Ik was zelf ongeveer 7.500 euries kwijt aan alles... en dan heb ik het egt over zaal, catering, ziana, d.j., cameravrouw, bedankjes en alle kleine dingetjes eromheen...
Tis een dure grap, probeer dan ook je budget voor ogen te houden en probeer daar niet overheen te gaan... heel veel dingen kun je creatief oplossen, zoals de bedankjes.. Uiteindelijk gaat het maar om 1 dag!

In ieder geval succes!! en Allahie kemal biegair!

10-02-2007, 20:37
hahahah
je kan echt pas stappen ondernemen en daadwerkelijk iets regelen als je een exacte datum hebt.
stel je gaat naar een nagaffa, ze vraagt welke datum?? wat ga je dan zeggen..........
of cameraman of tegen de catering????

hetzelfde verhaal!

eerst datum dan actie hahahaha

maar op vooraf zo'n lijstje te maken is wel slim. zo kan je alles een voor een afhandelen en kun je niks (belangrijks) vergeten.

Ik heb trouwens Ziana Salliha uit Arnhem genomen en ze is echt zeer goed en heeft schitterende jurken

10-02-2007, 20:42


Ik plan alles zeer vroeg niet een maand van te voren zo zit ik in elkaar... Het gaat mij erom dat ik ong weet wat het budget is hangt natuurlijk per feest af maar het is nie moeilijk om een neggafa te bellen en een data op te zeggen... Ik wil eerst weten wat ik wil en een beetje vergelijken..

Dank je wel dames

10-02-2007, 20:44
goed van je dat je niet 1 maand van te voren alles gaat regelen, maar ruim van te voren. zo hoort het ook

maar wel een verstandige tip: een goede nagaffa zit vaak ruim van te voren al volgeboekt, die vind je echt dan niet zo een, twee, drie...
hou hier rekening mee in jouw planning

10-02-2007, 20:47
Dat klopt... Ga ik doen...

Pagina's : [1] 2