Bekijk volle/desktop versie : Verdriet de dood en nog zo jong



22-08-2003, 17:29
salaam broeders en zusters neven van mij waren in marokko onderweg naar meknes op de weg van taza hebben ze msekien een ongeluk gehad de ene is 15 jaar en overleden en de ander 22 jaar en de ander van 19 zit nog ernstig gewond in het ziekenhuis ikwou zijn familie veel sbar wensen want het is niet niks als je bijna 3 zonen kwijt raakt ik schrijf dit met een brok in mijnkeel

22-08-2003, 19:51


Allah I rahmoem ..... vreselijk voor zijn familie en verdere nabestaanden
Moge Allah hen heel veel sbar schenken INSHALLAH!!!...

22-08-2003, 20:12
ja echt heel erg ik hoorde het ook want wij hebben familie van hun bij ons in de buurt wonen en zijn er heen gegaan, het is echt verschrikkelijk en dus veeel sterkte toegewenst en ik hoop inshallah dat die ene neef het red en voor die andere allah rahmoe.

veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!

22-08-2003, 22:44
laaie ragmoe hoom insallah ik wens jou veel sbar toe en vooral aan de familie



ik denk nu vooal aan de ouders mseken

22-08-2003, 23:01


allah erhamou ik wens jou familie veel sterkte tpe .het doet pijn als je ineens familie verliest .dat is ook met mijn nicht vorig jaar gebeurt .allah arhamou.ik wens alle moslims veel sterkte toe

25-08-2003, 15:09
Inna lillahi wa inna ilayhi radjiun.
allah ie rehmoem voor de overledenen en voor de gewonde allah ie shafie...
ik wens je echt veel strekte toe meid

Waarlijk Allah S.W.T. neemt wat van HEM is , en wat HIJ geeft behoort HEM toe en voor alle zaken heeft hij een tijd bepaald. Wees geduldig en wordt beloond.

groetjes van ikram

27-08-2003, 19:10
Inna Lillahie Wa Inna Ilaihi razi3oen



allah 3tikom sbar .......

27-08-2003, 20:39
Inna Ilahi Wa Inna Ilayhi Raji3oen


Allah yaragmoe, meskien, moge Allah hem met jenet el Firdaus belonen, inshallah,

En ik wens zijn familie en zijn naasten, en jou natuurlijk veel sbar toe


en Allah ischefeehoem de andere 2 neven van jou, inshallah

en vergeet niet iedereen verlaat ooit deze wereld, als het vandaag niet is, is het morgen en ga zo maar door


Maar Allah schaapt ons voor even, en neemt ons weer terug



Allah ya3tiekoem sbar