Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde als ik morgen dood ben

vraagteken1
14-07-2002, 10:15

Als ik dood ben Ween dan niet mijn schat, ik wil sterven met de manier waarop je lacht Mijn geest zal naast je staan waar je op deze wereld ook heen zult gaan Maar mijn liefste, vertel het niemand, zeg niet dat ik dood ben zeg niet eens dat ik je ken Vertel ze niet dat ik bestond, dat ik me in jouw hart bevond Vertel ze niet dat ik jouw haren streelde met jou, lief en leed deelde Vertel ze niet dat ik je heb gekust nachten door, zonder enige rust Vertel ze niet dat we plannen maakten. Dat onze zielen, over ons waakten Vertel ze niets mijn lief, Ze zullen het niet kunnen geloven, dat we elkaar zulke dingen konden beloven Vertel ze niets mijn lief Hoe kan iemand zo van je houden zouden ze vragen. En over het onmogelijke door blijven zagen Vertel ze niets mijn liefste ik rust nu in het diepste, diepste, van jouw hart Beloof je me dat?

SweetxBaby
14-07-2002, 15:58
wajooooooooooooooooo deze is echt mooi..... :goedzo:

Miss_Nerd
14-07-2002, 16:02
DaMMM:shrok: die is echt GOED man!!!!!!! ALATIEFFff........................ KUzzzz

vraagteken1
14-07-2002, 16:07
dank je Sweetbaby en miss_Nerd

Hooda
14-07-2002, 18:06

Als ik morgen ga Vraag dan aan de bomen Vraag dan aan de zon Hoe het zover heeft kunnen komen En hoe dit allemaal beginnen kon Als ze dan niks zeggen Kunnen ze het niet uit leggen Als ik morgen ga Huil dan niet om mij Ik ben weg Ik ben voorbij Ook al heb je zoveel om mij gegeven Je zult door moeten leven Als ik morgen ga Vergeet dan niet te vragen Aan de warmte aan de kou Vraag ze je te vertellen Hoeveel ik van je hou Misschien doet het je zeer Maar terug komen kan ik niet meer Onthoud dat je nog bestaat Omdat mijn liefde voor jou nooit vergaat Omdat ik tegen je zeggen wou Ik hou van jou ...................

vraagteken1
14-07-2002, 19:02
De aarde voelt erg koud aan ben vandaag naar mijn eigen begravenis gegaan Ik zag niemand om mijn graf staan, niemand was met mijn dood begaan de zon liet me zelfs in de steek hij zond zijn stralen maar het was of hij mij ontweek Nu ontbreken jou mijn armen en ogen handen die je streelde en ogen die nooit hebben gelogen Ga heen mijn liefste, ga diep in de nacht blijf niet hier, ik ben het niet waard dat je op me wacht Ik ben geweest en was misschien nooit ga verder, waag het niet dat je je leven om mij vergooit De aarde zal zijn werk doen, en hoe macaber het ook mag klinken, ik ben nu een deel van dit plantsoen Bomen zullen boven me gaan groeien en misschien, miscchien zullen er ook bloemen bloeien.

vraagteken1
15-07-2002, 09:43
Dank je voor je aardige woorden Zwiena, en natuurlijk ook namens Hooda ;) fijn dat jullie het zo leuk vinden. Daar gaat voor ons ook een grote stimulans van uit! liefs, ?