Bekijk volle/desktop versie : Graag jullie hulp, fie sabilillah



10-02-2007, 17:34
Salaam ou alaikom warahmatullah beste broeders, zusters

Enkele weken terug ging ik met mn moeder een kennis bezoeken die ik enige tijd niet gezien heb, toen ik daar enige tijd zat kwam haar zoon binnen.
Hij begon tegen zichzelf te praten en maakte rare geluiden en sprak tegen de foto van zijn overleden broer Allah rahmou.
Ik verschoot en vroeg aan zijn moeder wat er met hem gebeurt is, zei zij dat het plots gekomen is en ze weet niet wat er met hem gaande is.
Hij spreekt tegen niemand meer, praat alleen tegen zichzelf en maakt steeds raare geluiden dag en nacht. wat niet meer leefbaar is voor de andere broers en zussen
Zijn moeder vertelde me dat hij dit reeds 4 jaar heeft hij is nu 28 denk ik, en zonder beter te weten de raad van een dokter opgevolgd heeft met als gevolg dat deze jongen nu in een instelling voor gekken zit.
Maar er is meer aan de hand, hij krijgt een heleboel medicatie maar niets helpt wat logisch is.

Toen ik dit zag wilde ik er alles aan doen om haar en haar zoon te helpen maar zelf weet ik niet veel.
Nu was mijn vraag of iemand me kon helpen om in contact te komen met een imaam die roekiya of dergelijke kan doen om deze jongen te helpen want ik zelf denk dat er meer aan de hand is met deze jongen maar Allah weet het best!

Liefst iemand uit belgie dat is gemakkelijker, moge Allah jullie belonen voor de goede daden die jullie verrichten

Jullie zuster fie dien

10-02-2007, 19:23


Amsterdam noord is er een imam die koran voor leest en je krijgt wat mee, maar allahoualam of het helpt

11-02-2007, 16:46
neem contact op met


Stichting El Tawheed
Jan Hanzenstraat 114
1053 SV Amsterdam

Tel: 020-618 26 45

11-02-2007, 17:24
doe veel dua''voor hem inshallah komt het goed

11-02-2007, 20:33


Koran is de medicijn