Bekijk volle/desktop versie : Henna op een donderdag



Pagina's : [1] 2

10-02-2007, 15:16
Ik trouw op een zaterdag, en zit er aan te denken om op donderdag de henna te doen.
Is dat niet raar?

10-02-2007, 15:20



Citaat door Oegt_Islamia:
waarom wil je dat doen lieverd dan is vrijdag geen feestdag maar een gewone dag


Ik zat te denken dat het toch laat gaat worden op de henna dag, en dan heb ik de vrijdag nog om wat uit te rusten, voor de zaterdag.

10-02-2007, 15:22
Ja dat gaat mijn zus ook doen...
Dan kan ze vrijdag het huis nog versieren enso voor zaterdag wanneer haar man haar komt ophalen
Dus ik zou het ook doen Meid
Heb je en rust en tijd genoeg over...

10-02-2007, 15:24
Je kan de hennadag op vrijdag doen, maar dan vroeg beginnen bijvoorbeeld rond 16.00 en ook vroeg stoppen bijv om 23.00 is iedereen weg. Zo heb ik het ook gedaan.
Volgende dag ben je helemaal uitgerust.

10-02-2007, 15:25



Citaat door Bolletjuh_:
Ja dat gaat mijn zus ook doen...
Dan kan ze vrijdag het huis nog versieren enso voor zaterdag wanneer haar man haar komt ophalen
Dus ik zou het ook doen Meid
Heb je en rust en tijd genoeg over...


Ja daarom, dan heb ik vrijdag de hele dag voor mezelf.
Op zo'n hennadag zit het huis toch al vol met familie.
Me man komt mij ook op zaterdag thuis afhalen.

10-02-2007, 15:27
Vriendin van mij zet henna,en ik hoorde ook van haar dat veel meiden het op een donderdag doen.
Dan hebben ze idd de vrijdag nog even om lekker rustig aan te doen voor het grote feest losbarst
Nou welke dag het ook gaat worden geniet ervan en heel veel plezier.Ik wens jou en je aanstaande man een gezegend,mooi,liefdevol en gelukkig huwlijk toe insha allah.

doei doei

10-02-2007, 15:28

Citaat door Miranda_yasmine:
Vriendin van mij zet henna,en ik hoorde ook van haar dat veel meiden het op een donderdag doen.
Dan hebben ze idd de vrijdag nog even om lekker rustig aan te doen voor het grote feest losbarst
Nou welke dag het ook gaat worden geniet ervan en heel veel plezier.Ik wens jou en je aanstaande man een gezegend,mooi,liefdevol en gelukkig huwlijk toe insha allah.

doei doei


Ok, dus het is zeker niet raar.
Dank je wel voor je lieve reactie

10-02-2007, 15:45
hey meid ik zet al 4 jaar henna voor bruiden en ik heb zelf bruiden gehad die op woensdag hub hennadag doen .. het lichteraan wat jij makkelijk vnd ik doe de mijne ook op donderdag zodat ik vrijdag rustig aan kan doen en nog even goed me lijst doornemen zodat als ik iets vergeten ben , iemand kan sturen om het te halen enzovorrt.. suc6 meid..

10-02-2007, 15:46
donderdag kan best hoor xje

10-02-2007, 15:47

Citaat door Fiancee:
Ik trouw op een zaterdag, en zit er aan te denken om op donderdag de henna te doen.
Is dat niet raar?




Een goede vriendin van me is pas getrouwd en heeft ook haar hennadag op donderdag gedaan !

10-02-2007, 15:49
De meerderheid doet het op donderdag zodat ze de vrijdag nog kunnen uitrusten

10-02-2007, 15:57

Citaat door Olijfje1984:
De meerderheid doet het op donderdag zodat ze de vrijdag nog kunnen uitrusten


hey snoepje

je ot...

10-02-2007, 16:18


ok, dan wordt het ook de donderdag voor mij.
Bedankt dames voor de reacties

10-02-2007, 16:22
Ik doe het op woensdag aangezien mijn bruiloft op vrijdag zal zijn.

10-02-2007, 16:50
Is nie raar, me vriendin heeft dat ook gedaan Op donderdag & vrijdag

Pagina's : [1] 2