Bekijk volle/desktop versie : kan jij hierbij helpen?



10-02-2007, 13:05
damens,

Ik moet zo verder met opruimen (jullie weten weekend dus huis opruimen ) Dus ik ga maar meteen met de deur in huis vallen...
Ik heb echt heel lang tijd al iets willen organiseren, wat me maar steeds niet lukt om de reden dat er weinig zusters zijn die me hierbij willen helpen..
Het gaat om het volgende: Ik wil een middgaje organiseren voor alleen meiden met als onderwerp de hijaab.. er zal onder andere een hijaabmodeshow aanwezig zij. en nog veel meer... Mijn doel hierbij is zusters te betrekken en van elkaar kunnen we ook leren over de verschillende manieren en soorten hoofddoeken..
Aangezien Amsterdam eeng rote stad is waar veel meiden wonen/komen lijkt mi jhet beste hetd aar te doen...

Nu denken jullie waarom zeg je dat nou aan ons.. wat moeten wij daarmee?? Nou ik kan dit niet alleen organiseren en zou graag met meiden in contact willen komen die me hierbij kunnen helpen en moge Allahs wt je dan belonen voor het goede... Je moet wel uit amsterdam komen of vaak in amsterdam zijn om de reden dat hetd na makkelijker gaat wat betreft afspreken en samen naar dingen zoeken enzo.

Ben jij een zuster die bereid is te helpen? en de tijd ervoor heeft ook?? laat me het dna alsjeblieft snel weten met een pm en je hoort zeker van me.. en dan laat ik jullie ook samen in contact komen met mekaar...

(sorry van et lange verhaal, maar k hoo pdta het op zo een manier lukt)