Bekijk volle/desktop versie : -Je Meest Lompe Actie Ooit-



Pagina's : [1] 2 3

09-02-2007, 21:41
Wat is de meest lompe actie die je ooit in je leven hebt meegemaakt? Een actie waarbij je achteraf dacht, hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn

Ik zal bij mezelf beginnen....

Picture this:

Ik zit in de woonkamer, de telefoon gaat. Ik praat nog over de tijd dat de huistelefoon de enige vorm van communicatie was. Ik neem op, het is een vriendin van me. We hadden gewoon een normaal gesprek dat zij afsloot met de vraag of ik meeging naar de bios. Dit was de tijd dat de film Deuce Bigalow Male Gigolow draaide, hoe lang zal het geleden zijn, 5/6 jaar?

Ik dacht dat ik de enige in de kamer was en zei heel droog: tfoe, wat gaan we naar een film kijken met de titel Deuce Bikkolow Male Gikkelow?

Opeens voel ik 2 ogen in mijn rug branden, ik kijk achter me en zie mijn vader me aankijken met een blik van

Damn, wat stond ik voor schut zeg.

Toen ben ik mijn kamer maar ingevlucht om er vervolgens de hele avond niet meer uit te komen. Niks geen bios, niks geen deuce bigolow

09-02-2007, 21:50


Niet zo lang geleden...stuurde ik een zeer persoonlijk mailtje naar mijn man (dacht ik), ip daarvan stuurde ik deze naar mijn baas die 10 min later met zo een gezicht kwam ... K zei toen sjollie....en we lagen helemaal dubbel..

09-02-2007, 21:57

Citaat door Maroc_Meissie:
Niet zo lang geleden...stuurde ik een zeer persoonlijk mailtje naar mijn man (dacht ik), ip daarvan stuurde ik deze naar mijn baas die 10 min later met zo een gezicht kwam ... K zei toen sjollie....en we lagen helemaal dubbel..


Oh mijn god...je baas leerde je opeens van een heeeeele andere kant kennen

09-02-2007, 21:58
Gelukkig is ze ook een vrouw, getrouwd en moeder...Dus ze begreep het allemaal hehehehe...Was het een man geweest dan zou ik me diep schamen...

09-02-2007, 22:04



Citaat door lief marokkaantje:
Wat is de meest lompe actie die je ooit in je leven hebt meegemaakt? Een actie waarbij je achteraf dacht, hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn

Ik zal bij mezelf beginnen....

Picture this:

Ik zit in de woonkamer, de telefoon gaat. Ik praat nog over de tijd dat de huistelefoon de enige vorm van communicatie was. Ik neem op, het is een vriendin van me. We hadden gewoon een normaal gesprek dat zij afsloot met de vraag of ik meeging naar de bios. Dit was de tijd dat de film Deuce Bigalow Male Gigolow draaide, hoe lang zal het geleden zijn, 5/6 jaar?

Ik dacht dat ik de enige in de kamer was en zei heel droog: tfoe, wat gaan we naar een film kijken met de titel Deuce Bikkolow Male Gikkelow?

Opeens voel ik 2 ogen in mijn rug branden, ik kijk achter me en zie mijn vader me aankijken met een blik van

Damn, wat stond ik voor schut zeg.

Toen ben ik mijn kamer maar ingevlucht om er vervolgens de hele avond niet meer uit te komen. Niks geen bios, niks geen deuce bigolow


wahaha shem...jij bent egt grappig

wist je papa wat en gigolo was????

09-02-2007, 22:07

Citaat door Maroc_Meissie:
Gelukkig is ze ook een vrouw, getrouwd en moeder...Dus ze begreep het allemaal hehehehe...Was het een man geweest dan zou ik me diep schamen...


Ohhh dat verandert de zaak gelukkig...

Echt zwaar hsoemaaa als het een man geweest zou zijn..

Ik heb ooit een mail gestuurd naar een docente die voor een vriendin bedoeld was. We waren te laat met het inleveren van een opdracht en ik haar in die mail smeken en overdreven lief doen of we die opdracht niet alsjeblieffffffffffft later mochten inleveren. Ze reageerde heel droog met: Nee, regels zijn regels.

Ik wilde het mailtje doorsturen naar die vriendin en ik schreef haar die bitch wil niet (over die opdracht dus)... In plaats van op Forward druk ik met mijn blonde kop op Reply... Oeps

09-02-2007, 22:08

Citaat door tante_Es:
wahaha shem...jij bent egt grappig

wist je papa wat en gigolo was????


Erger nog, ik verdraaide het door het uit te spreken als het mannelijke geslachtsdeel maar dan op zijn Marokkaans...

Schaamteloos, de jeugd van tegenwoordig

09-02-2007, 22:09

Citaat door lief marokkaantje:
Erger nog, ik verdraaide het door het uit te spreken als het mannelijke geslachtsdeel maar dan op zijn Marokkaans...

Schaamteloos, de jeugd van tegenwoordig


wahahahhaha

ai ai ai lief marokkaantje toch!!!!!!?????

ik zou mezelf t liefst willen verstoppen onder de grond op zon moment

09-02-2007, 22:11

Citaat door tante_Es:
wahahahhaha

ai ai ai lief marokkaantje toch!!!!!!?????

ik zou mezelf t liefst willen verstoppen onder de grond op zon moment


Echt.. als ik een schep had zou ik iezjen dikke gat in de grond graven...

Ewa ki... heb jij geen lompe dompe actie die met ons wil delen?

Volgens mij kun jij er ook wat van

09-02-2007, 22:14

Citaat door lief marokkaantje:
Echt.. als ik een schep had zou ik iezjen dikke gat in de grond graven...

Ewa ki... heb jij geen lompe dompe actie die met ons wil delen?

Volgens mij kun jij er ook wat van


nesh?

hahahaah je kent me toch?

een voorbeeldje...ik zat toen in groep 8 ofso en fietste van een vriendinnetje naar huis. Ik zag van de zijkant een marokkaanse jongen aan komen lopen met petje enzo, en dacht dat t mn broer was, dus ik fietste egt zo vrolijk naar mt oe en zei: eey sukkel, waar ga je heen?
wahahah die jongen keek me aan en ik schaamde me kapot...
ik maakte gelijk een bocht....

die marokkaanse jongens hebbena ltijd dezelfde kledingstijl man..diss

kort daarna kreeg ik volgens mij mn brillie wahahahhaah

09-02-2007, 22:20
Ahahahah zeker diss...

Over broers gesproken. Middelbare school tijd; Ik liep met een meisje dat ik vaag kende van school, richting huis. Op een gegeven moment liepen we langs een groep jongens en er was een jongen die ons wat langer aankeek dan normaal, dus ik zo heel stoer tegen haar:

Wie is die lelijkerd.

Zegt ze heel droog, dat is mijn broer. Okeee dan lief marokkaantje touwjetied dacht ik toen en NU hoe lul ik me hier nou weer uit.

09-02-2007, 22:20

Citaat door tante_Es:

kort daarna kreeg ik volgens mij mn brillie wahahahhaah





BRILSMURF


09-02-2007, 22:25


Ik heb echt genoeg blunders gemaakt. Dat weet ik zeker alleen kan ik er niet meer opkomen. Ik weet er nog 1..

Ik had bericht gekregen over een huur huis. Ik moest alleen die bewoners van dat huis bellen om een afspraak te maken. Ik belde en kreeg volgens mij en kind aan de lijn. Ik zei tegen dat meisje is je moeder daar. Ze had echt een stem van en kind. Toen zei die vrouw ik ben de eigenaar van het huis. Ik schaamde me dood. Ik heb echt heel vaak sorry gezicht. Gelukkig was die vrouw niet thuis toen we die huis gingen bekijken. Ik zal deze fout nooit meer maken.

09-02-2007, 22:30

Citaat door XCindarellaX:
Ik heb echt genoeg blunders gemaakt. Dat weet ik zeker alleen kan ik er niet meer opkomen. Ik weet er nog 1..

Ik had bericht gekregen over een huur huis. Ik moest alleen die bewoners van dat huis bellen om een afspraak te maken. Ik belde en kreeg volgens mij en kind aan de lijn. Ik zei tegen dat meisje is je moeder daar. Ze had echt een stem van en kind. Toen zei die vrouw ik ben de eigenaar van het huis. Ik schaamde me dood. Ik heb echt heel vaak sorry gezicht. Gelukkig was die vrouw niet thuis toen we die huis gingen bekijken. Ik zal deze fout nooit meer maken.



09-02-2007, 22:38
toe ik zwanger was van mijn eerste en de baby uitzet ging kopen.de verkoopster had een dikke buik,ja ik d8 die is zwanger.ik zeg :"oh leuk jij bent ook zwanger,hoe ver ben jij".zegt ze :"nee hoor ik ben niet zwanger"

Pagina's : [1] 2 3