Bekijk volle/desktop versie : SHit ik ben nu verwarder dan ooit



Pagina's : [1] 2

09-02-2007, 18:51
Ik ben der mee eenSs.. maar ik zit nu zelf in een situatie die ik niet snap.. mijn ouders hebben een jongeman voor me gevonde.. maar voor mij is het dubbelnix... maar me moeder zei je gaaat spijt krijge als je deze jonge laat gaan..???? zou dat kloppe???


09-02-2007, 18:55


Waarom ga je hem be3da eerst niet leren kennen, dus beetje praten met hem.

09-02-2007, 18:57
Maak een praatje met hem klikt het dan ga je verder ,zo niet dan onmiddelijk stoppen

09-02-2007, 19:03
salaam
de ouders wensen altijd het goede voor hun kinderen.
zoals veel zeggen dat ze eerst hun man moeten leren kennen,dat heeft geen zin.
wand een man en vrouw kun je pas leren kenen als je getrouwt bent.

09-02-2007, 19:04



Citaat door brafari:
salaam
de ouders wensen altijd het goede voor hun kinderen.
zoals veel zeggen dat ze eerst hun man moeten leren kennen,dat heeft geen zin.
wand een man en vrouw kun je pas leren kenen als je getrouwt bent.


Ze mag toch wel hem zien, ze moet toch wel weten met wie ze te maken zal hebben, desnoods met een mahram erbij.

blind datetrouwen vind ik maar niks.

09-02-2007, 19:06

Citaat door brafari:
salaam
de ouders wensen altijd het goede voor hun kinderen.
zoals veel zeggen dat ze eerst hun man moeten leren kennen,dat heeft geen zin.
wand een man en vrouw kun je pas leren kenen als je getrouwt bent.



ze m,ag hem toch eerst wel spreken ?

09-02-2007, 19:17

Citaat door m0croChick__:
Ik ben der mee eenSs.. maar ik zit nu zelf in een situatie die ik niet snap.. mijn ouders hebben een jongeman voor me gevonde.. maar voor mij is het dubbelnix... maar me moeder zei je gaaat spijt krijge als je deze jonge laat gaan..???? zou dat kloppe???




Die moeders die ook altijd het maar denken beter te weten, moe word je ervan..

09-02-2007, 19:18

Citaat door brafari:
salaam
de ouders wensen altijd het goede voor hun kinderen.
zoals veel zeggen dat ze eerst hun man moeten leren kennen,dat heeft geen zin.
wand een man en vrouw kun je pas leren kenen als je getrouwt bent.


Bla bla!

09-02-2007, 19:20
verricht salat istikharah !!!!

09-02-2007, 20:35
natuurlijk moet je hem eerst zien.............................................. ...........


en nadina.................nieks is blalblabla
het is realiteit.
wil graag weten hoe lang jouw huwelijk stand zal houden.

09-02-2007, 20:37
ouders hebben inderdaad het beste voor met hun kinderen, maar dat houdt niet in dat ze het altijd beter weten, ken er genoeg, die getrouwd zijn omdat de ouders het o zo een goed jongen of vrouw leek, en het uiteindelijk een sjitan blijkt te zijn

heb gewoon een goed gesprek met hem, waar je mahram bij is, broer, oom whatever, en zie of het klikten hoe zijn denkwijze is wat betreft bepaalde zaken...

10-02-2007, 16:57

Citaat door brafari:
natuurlijk moet je hem eerst zien.............................................. ...........


en nadina.................nieks is blalblabla
het is realiteit.
wil graag weten hoe lang jouw huwelijk stand zal houden.



Vind het bla bla dat je zegt dat ze haar kanidaat niet hoeft te leren kennen, want je leert elkaar pas toch echt kennen als je onder 1 dak woont. En met die stelling ben ik het wel mee eens. De ware aard van de man of de vrouw komt inderdaad pas naar boven en elkaar echt leren kennen doe je zeker als je in 1 huis samenleeft.
Maar om daarom nou tegen de topicstarter te zeggen dat het daarom dus geen zin heeft om hem te gaan leren kennen vind ik een beetje absurd.
Door met elkaar te praten kan je ook te weten komen of je wel of niet bij elkaar past. Moet toch weten of het je type is en of je wel op 1 lijn zit met elkaar alvorens je het huwelijksbootje wil instappen met een volslagen vreemde. Het zou daarom nog weleens kunnen botsten in je huwelijk als je elkaars type niet bent.
Dus shut the fuck up en ga knikkeren ofzo.

10-02-2007, 16:58


Follow your heart, and de beste tip, verricht salaat istigarah... Insha Allah zal het je gauw duidelijk worden..

Succes!

11-02-2007, 17:34
Vind het bla bla dat je zegt dat ze haar kanidaat niet hoeft te leren kennen, want je leert elkaar pas toch echt kennen als je onder 1 dak woont. En met die stelling ben ik het wel mee eens. De ware aard van de man of de vrouw komt inderdaad pas naar boven en elkaar echt leren kennen doe je zeker als je in 1 huis samenleeft.
Maar om daarom nou tegen de topicstarter te zeggen dat het daarom dus geen zin heeft om hem te gaan leren kennen vind ik een beetje absurd.
Door met elkaar te praten kan je ook te weten komen of je wel of niet bij elkaar past. Moet toch weten of het je type is en of je wel op 1 lijn zit met elkaar alvorens je het huwelijksbootje wil instappen met een volslagen vreemde. Het zou daarom nog weleens kunnen botsten in je huwelijk als je elkaars type niet bent.
Dus shut the fuck up en ga knikkeren ofzo.
__________________________
what a good answear you have!!
what a good humain contribution you think about.
your answear means you never been educated..
you have nothing to say, just the bad words like you saying (bla bla bla, and shut the fuck up) whats that mean?? u'r life x 0 = 0.
what a good level u have.
iam not counting on you.
wake up, you are in a deep sleep drink some cofe to build your morality.

11-02-2007, 18:17
gewoon doen, blind trouwen, weer een scheiding bij....

Pagina's : [1] 2