Bekijk volle/desktop versie : 2 vrouwen?



09-02-2007, 18:06
Sommige mannen hebben echt niet genoeg aan 1 vrouw.

Hoe kun je als echtgenoot, vader én opa nog denken aan een tweede vrouw en ook nog eens stiekem trouwen





Echt triest......een man van 55 jaar die stiekem met een meisje van 18 is getrouwd (meisje uit marokko)

09-02-2007, 18:13


Sja, ikzelf vind het niet kunnen.
Maar als zij het goed vond, en hij heeft er geen problemen mee, dan wens ik ze veel ''plezier''.

Lieffs Ilham

09-02-2007, 18:17

Citaat door yousrraa:
Sommige mannen hebben echt niet genoeg aan 1 vrouw.

Hoe kun je als echtgenoot, vader én opa nog denken aan een tweede vrouw en ook nog eens stiekem trouwen






Echt triest......een man van 55 jaar die stiekem met een meisje van 18 is getrouwd (meisje uit marokko)



wat triest??
de islam geeft de mannen recht om 4 vrouwen te huwen

09-02-2007, 18:18

Citaat door Ilham_DEG:
Sja, ikzelf vind het niet kunnen.
Maar als zij het goed vond, en hij heeft er geen problemen mee, dan wens ik ze veel ''plezier''.

Lieffs Ilham




ja met haar goedkeuring ja...


Maar achteraf van anderen te horen krijgen dat je man nogmaals is getrouwd.....triest

09-02-2007, 18:19



Citaat door koning2006:
wat triest??
de islam geeft de mannen recht om 4 vrouwen te huwen




dat is zo...


Maar stiekem? Zonder 't je vrouw te vertellen?

09-02-2007, 18:20
En dat meisje neemt genoegen met die 55 jarige...er zijn miljoenen praktiserende die jonger zijn dan hem en zij moet nodig deze 55 jarige als 18jarige het ja woord geven

09-02-2007, 18:21

Citaat door yousrraa:
dat is zo...


Maar stiekem? Zonder 't je vrouw te vertellen?


nee stiekem vind ik het ook niet goed

ach ja, zulke mannen heb je helaas wel

09-02-2007, 18:22

Citaat door yousrraa:
ja met haar goedkeuring ja...


Maar achteraf van anderen te horen krijgen dat je man nogmaals is getrouwd.....triest



Hij hoeft geen toestemming te vragen, want die recht heeft Allah de man al geschonken, maar het is wel netjes tegenover de vrouw om het haar te vragen.

Maar de man moet wel weten dat het een groot verantwoordelijkheid is.

09-02-2007, 18:25

Citaat door koning2006:
nee stiekem vind ik het ook niet goed

ach ja, zulke mannen heb je helaas wel




ja stiekem

terwijl hij zo'n lieve vrouw heeft, meskien. dit meisje had zijn schoondochter kunnen zijn.


Maar ja

09-02-2007, 18:58

Citaat door yousrraa:
Sommige mannen hebben echt niet genoeg aan 1 vrouw.

Hoe kun je als echtgenoot, vader én opa nog denken aan een tweede vrouw en ook nog eens stiekem trouwen





Echt triest......een man van 55 jaar die stiekem met een meisje van 18 is getrouwd (meisje uit marokko)
Bij mij in de familie is dat ook gebeurd

Een ex-familielid van mij is 57 jaar en getrouwd met een vrouw van 28 jaar

Meiden van Marokko doen dat, die willen de mannen van Europa in hun macht hebben ook al zijn ze 100 jaar

09-02-2007, 19:03

Citaat door yousrraa:
ja stiekem

terwijl hij zo'n lieve vrouw heeft, meskien. dit meisje had zijn schoondochter kunnen zijn.


Maar ja
Ik weet wat je bedoeld

09-02-2007, 19:11

Citaat door Siham_1987:
Bij mij in de familie is dat ook gebeurd

Een ex-familielid van mij is 57 jaar en getrouwd met een vrouw van 28 jaar

Meiden van Marokko doen dat, die willen de mannen van Europa in hun macht hebben ook al zijn ze 100 jaar




Tja...Allahi hdi li ma glak

09-02-2007, 19:25


ik trouw niet met een Marokkaan
dan heb ik dat probleem niet van "stiekem naar de hoeren gaan " en "vrouwen onderdrukken" en "naar andere vrouwen kijken" enzo niet

09-02-2007, 19:27

Citaat door Marrakchia4Life:
ik trouw niet met een Marokkaan
dan heb ik dat probleem niet van "stiekem naar de hoeren gaan " en "vrouwen onderdrukken" en "naar andere vrouwen kijken" enzo niet



Waarom??

je hebt ook goede Marokkaanse mannen masha'Allah....