Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Verloren staar ik voor me uit........

Miss_hartje
09-02-2007, 15:57

Verloren staar ik voor me uit, Ik voel de warmte van de zon op mijn huid Over alles in mijn leven denk ik na, Ik vraag me af, wanneer het mijn tijd is om heen te gaan.. Soms wens ik om de wereld te verlaten, Want sommige gebeurtenissen zorgen ervoor dat ik mijn leven ga haten. Het voelt als messteken, die je hart diep raken, Het gevoel is zo pijnlijk, dat ik het liefst wil schreeuwen van de daken. Verschillende wegen in mijn leven , Het is geven, nemen en een doel om naar te streven. Soms val ik terug in diezelfde tijd, Die pijnlijke tijd die ik het liefst uit mijn leven vermijd!! Maar helaas kan het niet, het blijft gegrafeerd in mijn hart.. De ene dag is het erbij neerleggen, en accepteren en de andere moment is is het vallen in een diepe gat. Zolang ik in Allah sobhanna wa ta3la blijf geloven, Zal ik geduld in mijn leven tonen, totdat Allah sobhanna wa ta3la het licht in mijn leven zal doven.....:traan1: Ma3a Salama

scania
09-02-2007, 16:21
Verloren staar ik voor me uit, Ik voel de warmte van de zon op mijn huid Over alles in mijn leven denk ik na, Ik vraag me af, wanneer het mijn tijd is om heen te gaan.. Soms wens ik om de wereld te verlaten, Want sommige gebeurtenissen zorgen ervoor dat ik mijn leven ga haten. Het voelt als messteken, die je hart diep raken, Het gevoel is zo pijnlijk, dat ik het liefst wil schreeuwen van de daken. Verschillende wegen in mijn leven , Het is geven, nemen en een doel om naar te streven. Soms val ik terug in diezelfde tijd, Die pijnlijke tijd die ik het liefst uit mijn leven vermijd!! Maar helaas kan het niet, het blijft gegrafeerd in mijn hart.. De ene dag is het erbij neerleggen, en accepteren en de andere moment is is het vallen in een diepe gat. Zolang ik in Allah sobhanna wa ta3la blijf geloven, Zal ik geduld in mijn leven tonen, totdat Allah sobhanna wa ta3la het licht in mijn leven zal doven.....:traan1: Ma3a Salama ik leef met je mee sterkte :traan1:

krullebol_1
09-02-2007, 17:08
wat mooi :traan1:

Miss_hartje
09-02-2007, 21:28
Sokran broeder, Het leven kent helaas niet alleen de zonneschijn, Maar gair inschaAllah.

MissZwina
09-02-2007, 22:41

Mooi geschreven Meid... Daar heb je helemaal gelijk in, het leven is niet altijd eerlijk... Maar heb vertrouwen in Allah swt en alles zal inschallah goed komen! Gair Inschallah:kus:

Miss_hartje
10-02-2007, 14:36
InschaAllah zal alles op een dag goed komen:)

Tangaouiia_
10-02-2007, 14:42
Heeey Goed gedaan Myn compilimenten...:goedzo:

Miss_hartje
10-02-2007, 14:47
Sokran, ik zal zo nog een gedicht maken en erop zetten inschaAllah:kus:

Miss_hartje
10-02-2007, 15:00
De klok tikt uur naar uur, Mijn hart brand soms als een felle vuur. De haat in mijn ziel, probeer ik te doven, Wat ik voel begrijp alleen ik, en GOD hierboven. Sommige tijden die miljoenen jaren leken, Mijn hart voelt nog steeds die pijnlijke messteken. Dit is voor mijn niet zomaar een gedicht, Het is iets van binnen, wat ik voel..wat ik denk..en mijn pijn wordt verlicht. Verloren ziel die gevuld is met pijn en verdriet, Het stopt niet!!het heeft geen einde net als een lied.. Vreugde die ik alleen heb gekend in mijn dromen, Mijn tranen worden net als rivieren, die een uitweg zoeken om door te stromen... telkens probeer ik tegen nare herinneringen te vechten, Juist in die periode gaat het steeds slechter. Op aarde voel ik me vaak alleen, Soms stel ik mezelf de vraag..waar gaat mij leven tog heen??? Ma3a Salama,

_OeHiB_Islam_
13-02-2007, 23:45
ik voel met je mee.. Soubhana Allaah

Miss_hartje
14-02-2007, 17:36
Sokran oegti, ooit zal alles goed met ons zijn/komen. Als is het niet hier op aarde, dan inschaAllah in het paradijs. Ma3a salama,

liefmens
15-02-2007, 20:57
ik herkende mezelf in jouw gedicht machallah meid enne sbar !

Miss_hartje
16-02-2007, 14:17

InschaAllah oegti:kus:

oOSelouaOo
16-02-2007, 16:52
ik herkende mezelf in jouw gedicht machallah meid enne sbar ! me 2, mooi gedicht!!

Miss_hartje
03-10-2007, 11:46
me 2, mooi gedicht!! :kus: sokran meid