Bekijk volle/desktop versie : asalam oelakoem wa rahmatoelahie wa barakatoeh



09-02-2007, 09:11
beste broeders en zusters inchaALLAH verkeren jullie in goede staat,,

ik wou jullie het een en ander mededelen GAIR INCHALLAH
ik was afgelopen dagen hier en daar aan het surfen om marokko.nl en het verbaaste mij wat voor geks hier alemaal wordt geplaatst,,we moeten weten dat marokko.nl leuks is en dat je veel dingen vanuit kunt leren enz,, maar ik vindt dat mensen te ver gaan,, of teveel op het gemeendschaps leven van de vrouw en de man in gaan,, het is voor ons niet toegestaan om sexuele dingen met elkaar te delen,, niemand hoef te weten wat jij met je man doet,, dat is zeer haram mensen,, kamer geheimen horen we niet aan elkaar te vertelen GAIR INCHALLAH,, mensen weet dat de dood dicht bij ons voeten staat,, en dat we alemaal dood gaan,, dus hou a.u.b op met onzin pratjes, over alles en nog wat,, zeer haram,, ik merk gewoon dat hiervan uit veel zinaah wodrt gepleegt,, we kenen veel soorten van zinaah,, dus het is niet aleen,, sex hebben met iemand die niet toegestaan voor jou is,, of geen wetig huwlijks contract,, maar wat hier gebeurd is ook zinaah,, bv zinaah van de mond,ogen enz,, hou dus hiermee op,, egt na het lezen van deze onzin ben ik egt droefig geworden, en heb ik gemerkt dat er heelveel dwalende mensen rondleven die nog niet weten wat het geloof inhoud,, of het niet willen weten,, gair inchallah

09-02-2007, 13:01

wa3alikum Aselaam war7mathoe Allah wabrakthoe, MachallaH oegtie moge allah jou goed voor belonen ....

Broeders en zusters Wees standvastig en leid jullie je niet misleiden door de sithaan ,
Moge Allah swt het gemakkelijker voor jullie maken...
wa3alikum ASelaam,

09-02-2007, 13:35
MashAllah Djazakkallahoe Ghairan voor het plaatsen

10-02-2007, 19:50
asalam oelakoem,, dit is zeer belangrijk beste broeders en zusters,, egt het doet egt wat met me,alles ik al die gorre dingen hier zie,, maar gair wa slam

10-02-2007, 20:02


Citaat door womensamira:
asalam oelakoem,, dit is zeer belangrijk beste broeders en zusters,, egt het doet egt wat met me,alles ik al die gorre dingen hier zie,, maar gair wa slam


Iwa jij kan de wereld niet gaan veranderen,let maar op je eigen ding want daar zal je voor berecht worden en niet voor de zaken van anderen.

P.s.Wat doe je op zo`n hoekje als je er niet tegen kan trouwens?

10-02-2007, 20:06
ja en nu gaat iedereen zich bekeren.

11-02-2007, 17:12
beste broeders en zusters in islaam,, ik plaats dit om jullie wakker te maken, als je het leuk vindt en zoiets hebt van lang lve de lol dan, mag je van mij gerust verder gaan, gair inchallah, er zijn zat mensen die begijpen wat ik bedoel, en die het perfect vinden dat ik dit heb geplaatst,, gair,, als ik jou hiermee heb gekwetst dan sorrie, beslame

11-02-2007, 18:54
je hebt wel gelijk, het is wel zo

11-02-2007, 23:43

Citaat door Saharamen22:
Iwa jij kan de wereld niet gaan veranderen,let maar op je eigen ding want daar zal je voor berecht worden en niet voor de zaken van anderen.

P.s.Wat doe je op zo`n hoekje als je er niet tegen kan trouwens?
Wa salaam Aleikum, broeder....



De zuster heeft groot gelijk,als je zo rondkijkt op maroc.nl, dan zie je allerlei ,meestal onzinnige onderwerpen,die totaal nergens over gaan.
in ieder geval niet vaak over de islam.

Ik heb gemerkt dat men zich vaak aangevallen voelt,als andere mensen topics plaatsen over dit soort onderwerpen,dat mensen zich tegenwoordig alleen maar bezig houden met deze dounya.

deze zuster doet alleen maar wat haar opgedragen is door Allah Subhanoe Wa Ta3ala om de mensheid op te roepen tot het goede en verbieden wat slecht is.
Dat geld trouwens voor iedere moslim,het is onze taak die we opgelegd hebben gekregen van Allah om te doen.
Dus ik begrijp niet waarom het je irriteerd of ergerd of stoort,wat zij doet.

jij behoort het ook te doen,oproepen tot het goede,maar ghair inshallah,zal Allah jou ook leiden.
Ik val je niet aan of zo,maar wil alleen mijn mening hierover uiten,tenslotte zijn wij allemaal broeders en zusters van elkaar.