Bekijk volle/desktop versie : Is beheer/moderatoren bij marokko.nl onafhankelijk genoeg



22-08-2003, 11:59
Voor de tweede keer is er om een onduidelijke reden een joodse medeprikker geband.

Ik verdenk beheer en/of de moderatoren ervan dat zij selectief mensen bannen en niet de regels, zoals door marokko.nl opgesteld, volgen.

Door een aantal vermeende marokkaanse prikkers kan er gescholden en beledigd worden zonder dat dit tot een ban leidt, behalve als het over gaskamers en Hitler gaat, dan voelt marokko.nl de hete adem van het CIDI in zijn nek en wordt onmiddelijk een ban uitgedeelt, maar alle andere scheld onderwerpen zijn vogel vrij.

Als een joodse medeprikker normaal mee discuseerd, dan levert dat binnen een week een ban op zonder dat het iemand duidelijk is waarom. Voorbeelden Abed, en zionist1.

Ik wil marokko.nl dan ook nogmaals op roepen tot het invoeren van een open en duidelijk ban beleid, zodat alle -vermeende- selectiviteit tot het verleden gaat behoren.

Een goed begin zou zijn, dat marokko.nl zou openbaar maken hoe de procedure van de moderatoren is om tot een ban te komen. Mag een moderator dat zelf beslissen of wordt er altijd een samen met een tweede moderator besloten tot een ban.

Een tweede stap is dat als er iemand geband wordt, de moderatoren aangeven in bv het feedback hoekje waarin de gebande prikker te ver gegaan is. dan kunnen anderen der ook nog wat van leren.

Ik denk trouwens dat het openen van dit topic eerder tot een ban van mijzelf zal leiden, dan tot veranderingen bij marokko.nl.


NASCHRIFT: ik raad iedereen aan om de vraag boven de enquette duidelijk te lezen. Dit om misverstand met de topic header te voorkomen

22-08-2003, 12:07



Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Voor de tweede keer is er om een onduidelijke reden een joodse medeprikker geband.

Ik verdenk beheer en/of de moderatoren ervan dat zij selectief mensen bannen en niet de regels, zoals door marokko.nl opgesteld, volgen.

Door een aantal vermeende marokkaanse prikkers kan er gescholden en beledigd worden zonder dat dit tot een ban leidt, behalve als het over gaskamers en Hitler gaat, dan voelt marokko.nl de hete adem van het CIDI in zijn nek en wordt onmiddelijk een ban uitgedeelt, maar alle andere scheld onderwerpen zijn vogel vrij.

Als een joodse medeprikker normaal mee discuseerd, dan levert dat binnen een week een ban op zonder dat het iemand duidelijk is waarom. Voorbeelden Abed, en zionist1.

Ik wil marokko.nl dan ook [B]nogmaals op roepen tot het invoeren van een open en duidelijk ban beleid, zodat alle -vermeende- selectiviteit tot het verleden gaat behoren.

Een goed begin zou zijn, dat marokko.nl zou openbaar maken hoe de procedure van de moderatoren is om tot een ban te komen. Mag een moderator dat zelf beslissen of wordt er altijd een samen met een tweede moderator besloten tot een ban.

Een tweede stap is dat als er iemand geband wordt, de moderatoren aangeven in bv het feedback hoekje waarin de gebande prikker te ver gegaan is. dan kunnen anderen der ook nog wat van leren.

Ik denk trouwens dat het openen van dit topic eerder tot een ban van mijzelf zal leiden, dan tot veranderingen bij marokko.nl. [/B]
Mij is het ook niet altijd duidelijk waarom iemand geband wordt, maar goed, ik lees ook niet alles wat hier geschreven wordt.

Ik zou ook wel willen weten waarom iemand geband en of het een beslissing is van de moderator...

rnaj...(je naam klinkt als janr, maar dan achterstevoren.. ) niet al te veel provoceren, of wil je geband worden?

22-08-2003, 12:07
Volgens kloten ze zo af en toe maar wat aan, thans zo komt het op mij over...

Of de moderators die hun werk goed doen en serieus zonder mensen voor te trekken, hebben te weinig autorisatie om de juiste mensen te bannen.
Ik krijg het idee dat het hier een beetje een rommeltje is!

22-08-2003, 12:27
Is zionist nu ook gebanned dan? Wist ik niet. Maar ik heb wel het idee dat sommige mensen hier echt alles kunnen maken zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt. Soms is het echt storend en aanstootgevend. Misschien moeten we inderdaad meer informatie krijgen over dit onderwerp.

22-08-2003, 13:36


Ik sluit me hier graag bij aan. Er is kennelijk voor een jood minder ruimte voor discussie dan voor een nederlander/ hollander/ marokkaan op dit forum. En minder ruimte om kritisch te zijn, vooroordelen te hebben, en/of onvriendelijke tot hatelijke opmerkingen te maken in verhitte discussies.
Dat mensen het niet met hem eens zijn, OK, maar dat lijkt me niet een goede reden om hem dan maar te bannen.

Het lijkt hier verdorie wel of moderator een synoniem is voor dictator of zo.

22-08-2003, 15:28
3-2..............







22-08-2003, 17:06
die moderator...ieeeeg (i hate them... )

=emsoem=

22-08-2003, 20:37
De moderators hebben volgens mij ook andere gebant.. naar mijn mening doen ze het goed!!! De meeste mensen die hier komen weten precies dat dit een marokaanse site is.. de meeste marokanen zijn Islamtisch.. Als je het zelfde geloof deelt ben je het vaak ook over vele dingen eens.. Voor de niet gelovige weten dan dus precies dat het behoorlijk gevoelig kan zijn asl je het over iemand zijn geloof hebt. of land genoten of zusters of broedres... Ik vind dat als wij ons in Nederland moeten aanpassen.. zij zich ook hier aan Marokko.nl kunen aanpassen en niet ons moeten uitlokken... Met ons bedoel ik mij en de gene die het met mij eens zijn... Als iemand dan gebant word wegens geloofs belediging dan vind ik dat TERRECHT.. als hij ieamnd uit scheld of een zwarte beeld over creeert dan vind ik het TERRECHT... dat ze gebant worden.. En daarbij vind ik het ook normaal als onze marokanen islamieten geen respect hebben voor elkaar dat ze ook gebant mogen worden.. Kijk ik bedoel je kan zeggen wat je wilt maar saima is ook gebant en die had ook iets negatiefs te melden het ligt er dus niet aan dat ze hier rasictish zijn....

voor de rest moderators

22-08-2003, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Ik denk dat de moderators hier komen en gaan als in een duivenkot....telkens weer andere met elk een eigen wijze van (werken) Maar ik heb het vermoeden dat hun verloning niet al te dik is, dus kan je van deze mensen niet veel verwachten noch er hoge eisen aan stellen.
Maar partijdig......ja..dat zijn ze zeker.
Slechte kwaliteit voor een moderator..
Jij hebt altijd commentaar.. als je het hier niet nar je zin hebt dan mag je best verhuizen naar een andere site.. ik zal je echt niet missen hoor..

23-08-2003, 01:02
Antwoord op de stelling: natuurlijk niet. Andere vraag zouden wij het beter kunnen?

Natuurlijk niet ')

ach censuur en propaganda zijn de onbewuste gangmakers van de tegenwoordige maatschappij.

geheimtaal en codes zijn de oplossing voor dit probleem

met vriendelijke groet,

praatgraag

23-08-2003, 12:44

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Wat jij wil zeggen is....dat als we jou niet naar de mond praten en kritisch zijn we maar best geband worden.
Die houding kan je ook terug vinden bij beheer...die openheid en bereidheid tot discussiëren zonder maatje 48.
ALs ik andere woorden wou gebruiken dan had ik dat met alle plezier gedaan.. De nederlandse taal beheers ik voldoende om mijn mening te kunnen/durven uiten.. Als ik in een kerk ga lopen schreeuwen dat JEZUS een KLOOTZAK is(niet dat ik dat zou doen..1 ik ga niet naar de kerk.. en 2.. jezus is ook een profeet van ons Sidna Isa (vzmh)) dan word ik zonder er meer er uit gegooid.. geloof mij nou maar!! Maar als ik dat op straat doe word ik er denk ik enkel alleen op aangesproken.. Nou meneer vikkertje hiermee wil ik zegegn Marokko.nl is net zoiets Dus hou je aan de regels... of rot op!! En Ik ben denk ik de gene die je op straat zou aanspreken.. Maar dan met groffe woorden...

Je bent trouwens vaker kritish geweest en vele hier ook.. maar toch zeg ik er niks van tenzij het om geloof gaat!!! Dus kom geen onzin lullen.. En als je kritiek op ze heb dan rot je maar op ik zal je in ieder geval niet missen!!!!

domheid en lompheid in maat 56

23-08-2003, 14:36
Vikker ik vind het juist leuk dat je blijft... bij jou moet je inderdaad met het tegenovergestelde aan komen zodat je doet waar ik zin in heb JIj blijft lekker.... en ik bevestig al mijn voor-oordelen die ik over personen als jij heb.. by the way ik kan je ook nog eens uitschelden...simpel omdat je het verdiend en ook nog eens zelf graat aanhoort dus beste vikker.. ben blij dat je nog langer blijft ( en toch als je weg gaat zal ik je echt niet missen genoeg van jou soort...)

JIj ook vikkertje prettige weekend..

ps.. ik begon te lezen met jou reactie en dacht damzz wat een bullshit toen ging ik maar globaal lezen en zag me naam staaan..juist op dat stukje heb ik maar gereageerd ja Geen zin in verdere discussies met hersenloze ezels zoals jij

23-08-2003, 14:51


discussie is weer eens wat anders dan de waarheid vertellen... en constant zeiken op jou en schelden.. Kijk dat is 1 ding wat ik maar al te graag doe Maar discussies inhoudelijke reageren?? Nee daar meot ik echt NIKS van hebben GOT THE POINT