Bekijk volle/desktop versie : Studie studeren maar wel met loting.........



08-02-2007, 20:54
Ik wil graag tandheelkunde gaan studeren. Nu moet je daarvor worden ingeloot. Alleen hoor ik bijna niemand zeggen ik wil later tandheelkunde studeren. Zijn er mensen die weten hoe groot de kans is om ingeloot te worden??????????

09-02-2007, 11:54


Je kunt beter mee doen aan de decentrale selectie. Heb ik namelijk ook gedaan en dan kom je er veel makkelijker in.....

04-03-2008, 16:12

Citaat door maghrabia16:
Je kunt beter mee doen aan de decentrale selectie. Heb ik namelijk ook gedaan en dan kom je er veel makkelijker in.....


Hee ik neem dit jaar deel aan de decentrale selectie. Ben je er echt makkelijk doorheen gekomen? Ik ken er twee die niet door de selectie kwamen.

Wat kan ik allemaal verwachten straks? Zou je hier wat over kunnen vertellen?

04-03-2008, 18:47
Ze nemen er meer aan dan gemiddeld, omdat ze weten dat er veel mensen gaan afvallen.

07-03-2008, 11:41


Ik wil volgend jaar ook graag tandheelkunde gaan doen, maar ik doe niet mee aan de decentrale selectie. Ik hoop er maar gewoon op dat ik door de loting kom en zo niet dan wil ik graag rechten of psychologie gaan doen. Dat zijn eigenlijk hele andere studies, maar lijken mee ook heel leuk. Op de site van de IB-groep, staan volgens mij van verschillende lotingstudies, de kansen van het ingeloot worden.