Bekijk volle/desktop versie : Negen Russische soldaten gedood bij aanslag in Tsjetsjenië



22-08-2003, 08:38
Negen Russische soldaten gedood bij aanslag in Tsjetsjenië

MOSKOU - Bij een bomaanslag in Tsjetsjenië zijn negen Russische soldaten gedood.

De bom ging af toen een Russisch militair konvooi in de buurt van de stad Petropavlovski passeerde. Twee mannen in camouflagepak zouden het springtuig, verborgen in een kleine wagen, tot ontploffing hebben gebracht.

DE STRIJD GAAT VOORT !!! Sword

22-08-2003, 08:57



Citaat:
Origineel gepost door vikker
Hoera...'t is feest bij de simpelen van geest.
Een goedemorgen rukkertje,

ik weet dat de BOND ZONDER NAAM voor elke dag maar een spreuk heeft, dus ik vergeef je jouw tekort aan inspiratie

Sword

22-08-2003, 10:15

Citaat:
Origineel gepost door Abracadaver
Helaas voor jou zijn de Amerikanen en Israeliers engeltjes vergeleken met de Russische strijdkrachten dus dit gaat weer een hoop Tsjetsjenen het leven kosten.

Maar goed als dappere salon-fundamentalist laat dat je natuurlijk volkomen koud. Doden moeten er vallen, dan is onze sword pas echt gelukkig...
Engeltjes hahahah? maar abrazever toch! ze worden verkocht via de media als engeltjes, maar in werkelijkheid zijn het krapuul van het ergste soort : namelijk koelbloedige getrainde moordmachines die zelfs militair beter uitgerust zijn dan hun russische "arme" collegas in Tsjetjenië!

Sword

23-08-2003, 12:44
Deze keer was ik het in ieder geval met je eens... niets aan toe te voegen...