Bekijk volle/desktop versie : Sommige vrouwen maken me moe hier!



08-02-2007, 18:12
[Mannen zijn honden dat is het enige wat ik hoor. Niet alle mannen zijn hetzelfde jullie bezorgen me echt hoofdpijn serieus.Waar ik ook ben dan hoor ik ze weer praten wat voor klootzakken mannen wel niet zijn.

Voor de dames die dat steeds zeggen.

Wees niet bang Als jij goed bent zal allah swt jouw een goeie man schenken en als jij slecht bent krijg je wat je verdient en nu ophouden met dat gezeur zo dat is eruit!]

08-02-2007, 18:14


Adem in! Adem uit

Alhamdolilah er bestaan genoeg goede Marokkaanse jongens. Die zitten nu in hun auto onderweg naar huis van hun werk.

08-02-2007, 18:17

Citaat door Dr0mer:
Adem in! Adem uit

Alhamdolilah er bestaan genoeg goede Marokkaanse jongens. Die zitten nu in hun auto onderweg naar huis van hun werk.


idd u hebt gelijk

geldt zowel voor de man als vrouw

08-02-2007, 18:17

Citaat door Amal_B:
[Mannen zijn honden dat is het enige wat ik hoor. Niet alle mannen zijn hetzelfde jullie bezorgen me echt hoofdpijn serieus.Waar ik ook ben dan hoor ik ze weer praten wat voor klootzakken mannen wel niet zijn.

Voor de dames die dat steeds zeggen.

Wees niet bang Als jij goed bent zal allah swt jouw een goeie man schenken en als jij slecht bent krijg je wat je verdient en nu ophouden met dat gezeur zo dat is eruit!]




nou, dat is nie aardig van je



08-02-2007, 18:18



Citaat door Dr0mer:
Adem in! Adem uit

Alhamdolilah er bestaan genoeg goede Marokkaanse jongens. Die zitten nu in hun auto onderweg naar huis van hun werk.



Of fiets,lopend.


Maar ze zijn er zeker El7amdoelilah.

Ik word alleen moe van dat gezeur