Bekijk volle/desktop versie : Zionisten starten archeologische opgravingen onder al Aqsa



08-02-2007, 11:06

Citaat:
Zionisten starten archeologische opgravingen onder al Aqsa
woensdag 07 februari 2007
JERUZALEM/CAIRO - Arabische landen en islamitische leiders hebben dinsdag hun woede geuit over het begin van Israëlische bouwwerkzaamheden bij de Tempelberg in Oost-Jeruzalem. Deze controversiële religieuze plek is voor zowel moslims als Joden heilig.

Israëlische archeologen begonnen dinsdag onder zware politiebewaking met archeologische opgravingen bij de Tempelberg, voorafgaand aan de aanleg van een nieuwe loopbrug. De brug moet een oude wal vervangen die enkele jaren geleden beschadigd raakte.

Moslims zijn bang dat de bouwactiviteiten schade zullen toebrengen aan de fundamenten van de al-Aqsa-moskee op de Tempelberg. De Arabische Liga sprak dinsdag in een verklaring van een „misdadig besluit” en heeft Israël opgeroepen de werkzaamheden onmiddellijk te staken. Ook Palestijnse leiders en vooraanstaande moslimorganisaties hebben het project scherp veroordeeld. Palestijnen demonstreerden tegen de werkzaamheden en op verscheidene plaatsen kwam het tot onregelmatigheden. Israëlische politiemannen zetten traangas in om de menigte uiteen te drijven.

In het verleden hebben zich bij de Tempelberg, ook de plaats waar de Romeinen in 70 na Christus de oude tempel vernietigden, herhaaldelijk gewelddadigheden voorgedaan tussen Israël en Palestijnen. In 2000 ontketende een bezoek van de Israëlische oud-premier Ariel Sharon, toen nog oppositieleider, een golf van Palestijnse protest. Het was het begin van de tweede intifada.
Bron: http://www.expliciet.nl/content/view/5712/108/

die joden ook he, ze laten ook echt nooit de rust terugkeren.
wallah insha'allah zal allah ze echt heel hard bestraffen als hun tijd komt.

08-02-2007, 11:46



Citaat door dpdp:
Bron: http://www.expliciet.nl/content/view/5712/108/

die joden ook he, ze laten ook echt nooit de rust terugkeren.
wallah insha'allah zal allah ze echt heel hard bestraffen als hun tijd komt.

Ze bouwen een nieuwe loopbrug in plaats van de oude die ingestort is !
Uiteraard gaan ze eerst de grond op waardevolle oudheidkundige zaken onderzoeken, doen wij ook in nijmegen etc voordat er iets gebouwd word.
Allah zal ze niet straffen, ik had laatst mijn been gestoten en ik kreeg een bijna dood ervaring: ik zag de tunnel en het licht, ik kwam steeds dichterbij en ik zweer je dat ik god hebreews hoorde praten dus jij en ik zitten goed fout !
Gelukkig viel ik weer naar beneden, nu ga ik maar hebreews leren !

08-02-2007, 11:48

Citaat door batavia:
Gelukkig viel ik weer naar beneden, nu ga ik maar hebreews leren !


Dan ben je halverwege de hel inmiddels. Ik zou me met name richten op het hebreeuwse woord voor "BRAND!!"


08-02-2007, 22:03
Het is juist zo waardevol om onderzoek te doen, waarom gelijk zo negatief, als er toch gewoon zorg gedragen wordt geen schade aan te brengen, wat is dan het probleem, het is niet dat dit soort dingen nooit gebeuren, dat het niet kan zonder schade ofzo hoor.

Heb meer het idee dat het weereens is, de joden doen iets dus het is slecht, lekkere domme redenatie, ipv stom tegen te zijn kunnen ze toch ook vragen om toezicht bv?

08-02-2007, 22:26



Citaat door batavia:
Ze bouwen een nieuwe loopbrug in plaats van de oude die ingestort is !
Uiteraard gaan ze eerst de grond op waardevolle oudheidkundige zaken onderzoeken, doen wij ook in nijmegen etc voordat er iets gebouwd word.
Allah zal ze niet straffen, ik had laatst mijn been gestoten en ik kreeg een bijna dood ervaring: ik zag de tunnel en het licht, ik kwam steeds dichterbij en ik zweer je dat ik god hebreews hoorde praten dus jij en ik zitten goed fout !
Gelukkig viel ik weer naar beneden, nu ga ik maar hebreews leren !




ga slapen

08-02-2007, 22:44

Citaat door batavia:
Ze bouwen een nieuwe loopbrug in plaats van de oude die ingestort is !
Uiteraard gaan ze eerst de grond op waardevolle oudheidkundige zaken onderzoeken, doen wij ook in nijmegen etc voordat er iets gebouwd word.
Allah zal ze niet straffen, ik had laatst mijn been gestoten en ik kreeg een bijna dood ervaring: ik zag de tunnel en het licht, ik kwam steeds dichterbij en ik zweer je dat ik god hebreews hoorde praten dus jij en ik zitten goed fout !
Gelukkig viel ik weer naar beneden, nu ga ik maar hebreews leren !




Dat was de duivel die met je sprak