Bekijk volle/desktop versie : Jong Maroc Gewonnen



Pagina's : [1] 2

07-02-2007, 18:26
Het was in het algemeen een simpele wedstrijd voor marokko, Bourkadi (de keeper) die stond zich denk ik rot te vervelen en de verdedigers die hebben het ook niet moeilijk gehad...Je zou marokko alleen kunnen verwijten dat ze te weinig hebben gescoort als je kijkt naar de kansen die ze kregen...
Maar verder..was het zwaar OK...GA ZO DOOR

Ow jah: 3de doelpunt van Jajour was echt mooi man..

07-02-2007, 18:28


Ze konden wel 6-0 winnen

07-02-2007, 18:31
ik vond het niet oké. Rwanda stelt niets voor en die spelers pingelen alleen. Er zijn niet veel goals gescoord en dat mag je wel verwachten als je tegen een team als Rwanda speelt. Bourkadi verveelde zich.. maar kon niet eens onder druk een bal wegschieten... ik zag er een paar over de zijlijn gaan. pluspunten vond ik wel Iayour en Rabeh. Maar als ik zie hoe Jong Oranje en Jong Portugal gisteren speelden denk ik toch dat ze hard moeten gaan werken, willen ze presteren op het olympische Spelen.

07-02-2007, 18:37
hij iemand de doelpunten ik heb ze niet gezien

07-02-2007, 18:37


Yajour,jammer dat die kans er niet in ging (Schot richting kruising)

07-02-2007, 18:37
wie zijn de doelpuntenmakers???

07-02-2007, 18:38
is er al een samenvatting ergens te verkrijgen op het internet ?

07-02-2007, 18:39
http://bobraja2010.free.fr/maroc_Rwanda_Olympique.wmv

07-02-2007, 18:45
Toen yajour er ging begon marokko schitterend te voetballen,best wel veel supporters voor jong marokko,k hoop dat dat vanavond bij marokko-tunesie ook is alleen dan meer

07-02-2007, 18:46
nou nou nou wat een weerstand dat die rwandesen bieden tazzz.
Alsof ze een oefenpotje speelden tegen de B junioren van ijselmeervogels !!

07-02-2007, 18:48

Citaat door Hakiminho:
wie zijn de doelpuntenmakers???



1ste Rabah wilde nem binnenschieten, maar schoot tegen een verdediger aan..maar was toch een doelpunt.

2de: weet niet meer wat zn naam is..maar die kreeg m mooi voor zn benen en hoefde nem alleen in te tikken.

3de: Jajour: dat was een vrijetrap..en die vloog dr gelijk in

07-02-2007, 18:51
conclusie:

Rabeh wordt de nieuwe naybet....
wie heeft trouwens de wenkbrouwen gezien van die el zahr?

07-02-2007, 18:53


er zijn hier mensen die denken dat marokko Olympische spelen al gehaald hebben ze zijn nog bezig met de kwalificatie wedstrijden en dan nog groeps van 4 landen van 5 pouls en de winnaar van elke poule gaat naar de olypische spelen.

07-02-2007, 18:54

Citaat door fietsendief:
conclusie:

Rabeh wordt de nieuwe naybet....
wie heeft trouwens de wenkbrouwen gezien van die el zahr?



Waar jij allemaal wel niet oplet..

07-02-2007, 18:58

Citaat door Maroc_4_ever:
ik vond het niet oké. Rwanda stelt niets voor en die spelers pingelen alleen. Er zijn niet veel goals gescoord en dat mag je wel verwachten als je tegen een team als Rwanda speelt. Bourkadi verveelde zich.. maar kon niet eens onder druk een bal wegschieten... ik zag er een paar over de zijlijn gaan. pluspunten vond ik wel Iayour en Rabeh. Maar als ik zie hoe Jong Oranje en Jong Portugal gisteren speelden denk ik toch dat ze hard moeten gaan werken, willen ze presteren op het olympische Spelen.



Nou Nou je kan ook overdrijven: ten eerste wil ik je dr op wijzen dat nederland gisteren niet tegen Posrtugal, maar tegen Rusland had gespeeld..Ja en wat betreft..de weinige doelpunten die zijn gescoort..jah ik vind het ook raar dat psv soms maar met 1-0 van bijv een hekkesluiter wint (ik weet dat ik nu koeien met peren vergelijk, maar zo moet je het zien)....ploegen die weinig te bieden hebben, die komen al als een verloren ploeg binnen en hebben in principe niets te verliezen en soms kan dan ook tegen vallen...en als je de wedstrijd HELEMAAL gezien hebt...dan moet je zeker wel opgemerkt hebben dat die verdedigers en de middevelders van Rwanda dicht op elkaar speelden...er was steeds een kleine ruimte voor de Marokkanen om de bal naar elkaar toe te spelen...en wat betreft Bourkadi...aaach die heeft een goede wedstrijd gekeept, had niet veel te doen en kwam nauwlijks in moeilijkheden....,,, Maar goed ik ben blij dat het Marokkaanse team in 2005, had bewezen dat niet alleen europeese team het ver kunnen schoppen in een wedstrijd..

Pagina's : [1] 2