Bekijk volle/desktop versie : Echte liefde met een niet-moslim(a)..?



07-02-2007, 18:26
Wees eens eerlijk: als het echte liefde was, zou je dan kiezen voor een niet-moslim(a) ?

Waarom wel en waarom niet ?

Let wel: jullie weten allebei zeker dat het echte liefde is, alleen jullie familie(s) zien dat niet zitten. Zouden jullie er toch voor gaan ?

Wat zouden jullie doen ?

(Wees eerlijk[/SIZE] en antwoord niet wat je dénkt dat het beste is, maar wat jij [SIZE="4"]echt zou doen...!

Ik hoop dat hier serieuze antwoorden op komen, want ik meen het serieus.

07-02-2007, 18:37


nou ik zou het egt niet weten hangt ervan af hoe hij is

07-02-2007, 18:45

Citaat door Cees_H:
Wat zn dit nou voor domme vragen.. Jullie verzinnen echt van alles om over te lulle he.. Waarom openen jullie zulke topics, is toch totaal nutteloos.. Echt ik schaam me voor jullie.




laat en laat leven zal ik zeggen... ik weet dat je verstandig genoeg bent.... deze mensen menen niets wat ze zeggen...!!! is gewoon om ff hun tijd te verdoen...

07-02-2007, 18:45

Citaat door Cees_H:
Wat zn dit nou voor domme vragen.. Jullie verzinnen echt van alles om over te lulle he.. Waarom openen jullie zulke topics, is toch totaal nutteloos.. Echt ik schaam me voor jullie.




hahahha ewah jaah .... wat kun je er aandoen

07-02-2007, 18:46


heb het al veel meegemaakt
dan Nederlanders enz op me vielen
tjahhh , en als ze je aandacht geven
dan wordt je zelf ook een beetje verliefd hé , endaar kan je niets aan doen

07-02-2007, 18:48
heb in zo een situatie gezeten, ik hou nu nog altijd van hem, niemand zal zijn plaats kunnen vervangen

maar ik heb me niet laten doen, ik doe sowieso al niet aan relalties,
ik heb ervoor gekozen om er niet aan toe te geven, ik beschouwde het als een beproeving van Allah

07-02-2007, 18:50

Citaat door PrettiGestoord:
Wees eens eerlijk: als het echte liefde was, zou je dan kiezen voor een niet-moslim(a) ?

Waarom wel en waarom niet ?

Let wel: jullie weten allebei zeker dat het echte liefde is, alleen jullie familie(s) zien dat niet zitten. Zouden jullie er toch voor gaan ?

Wat zouden jullie doen ?

(Wees eerlijk[/SIZE] en antwoord niet wat je dénkt dat het beste is, maar wat jij [SIZE="4"]echt zou doen...!

Ik hoop dat hier serieuze antwoorden op komen, want ik meen het serieus.



Niet... Liefde bepaal jij als jij niet op een NIET moslim(a) zou vallen zou er geen echte liefde ontstaan



Groetjes,


Senoritaaa

08-02-2007, 15:45
ik zou het niet een tweede keer doen want uit ervaring weet ik dat 2 geloven op een kussen zit een duivel tussen.Begin gaat alles goed maar als er kinderen komen dan komen er ook problemen.