Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : kan iemand me helpen??

sanaeb
13-07-2002, 17:38

a salaam wa alaikoem broeders en zusters Het is al zo lang geleden dat ik Islamitische les heb gekregen (5 jaar) daarom vraag ik jullie of jullie voor mij soera's voor me hebben? ik ken er niet genoeg. misschien kunnen jullie me helpen wa salaam alaikoem

Waleed
13-07-2002, 18:57
Salam aleikum, Als je soerah's wilt leren kun je het beste het boekje "Juz'amma" kopen. Via dat boekje kunt je de laatste soerah's van de heilige Koran makkelijk leren. Was salam aleikum, jullie broeder in de Islaam, Waleed aboe Abdullah al-Hollandee

EsteeLauder01
27-07-2002, 23:41
Origineel gepost door neuker Moet ik je les komen geven.Je zal sqbnel bijleren denk ik je moet alleen je benen spreiden Inderdaad een zieke geest. :kwaad:

EsteeLauder01
27-07-2002, 23:50
Origineel gepost door neuker kust mijn klote onozelaar Die heb je niet eens, gecastreerde hond.

EsteeLauder01
27-07-2002, 23:58

Ik zal mezelf die moeite besparen...ben namelijk allergisch voor honden. :giechel: :giechel: :giechel:

SweetxBaby
28-07-2002, 00:01
Origineel gepost door Estée Lauder Ik zal mezelf die moeite besparen...ben namelijk allergisch voor honden. :giechel: :giechel: :giechel: laat hem maar lekker ouwehoeren..joh.... ;) hij is vast ontsnapt uit een een of ander gekkenhuis...