Bekijk volle/desktop versie : Hoe kom je aan je man? Verloofde?



Pagina's : [1] 2

07-02-2007, 14:14
Vrouw moest ook nog in de titel

Ik ben wel benieuwd hoe jullie hem of haar hebben leren kennen.

Ik ben zelf een Nederlandse bekeerde, maar ik vraag me af hoe ik ooit aan een man moet komen hihi.
Ik heb 1 moslima als vriendin, haar broertje is veel te jong en haar neefjes zijn grote players. Allemaal geen optie dus
Verder ken ik geen mannen en wil ik ook geen haramrelatie. En niet iemand die je op straat versierd.

Maar hoe kom je dan wel aan de man?


07-02-2007, 14:27



Citaat door Just_yasmin:
Vrouw moest ook nog in de titel

Ik ben wel benieuwd hoe jullie hem of haar hebben leren kennen.

Ik ben zelf een Nederlandse bekeerde, maar ik vraag me af hoe ik ooit aan een man moet komen hihi.
Ik heb 1 moslima als vriendin, haar broertje is veel te jong en haar neefjes zijn grote players. Allemaal geen optie dus
Verder ken ik geen mannen en wil ik ook geen haramrelatie. En niet iemand die je op straat versierd.

Maar hoe kom je dan wel aan de man?


ik heb hem besteld bij de wehkamp maar die actie is afgelopen..
nee geintje nu ff serieus...
ik ben verloofd met mn vroegere buurjongen voordat ik verliefd werd had ik hem al ongeveer 10 niet gezien en d8 zooooo jij bent groot geworden hihih..
weet je wat ik heel moeilijk vind wat is nou een haram relatie hoe wil je anders je man tegenkomen.. hij komt echt niet uit het lucht vallen dus sorrry kan je geen raad geven...

07-02-2007, 14:35
Bij hem aan de deur kloppen...


grapje maak je niet druk man ik weet niet hoe oud je bent maar je moet niet al te vroeg aan trouwen denken er is zoveel meer....
Hij komt wel....geduld

07-02-2007, 14:36

Citaat door miss fleur:
ga naar rai partys je zel zeker een jongen ontmoeten




HAHAHAH jij bent echt geinig ze wil een serieuse man niet eentje die danst op rai partys

07-02-2007, 14:36



Citaat door miss fleur:
ga naar rai partys je zel zeker een jongen ontmoeten





07-02-2007, 14:41

Citaat door miss fleur:
ga naar rai partys je zel zeker een jongen ontmoeten


Die van de Wehkamp was nog leuk, maar dit vind ik echt een trieste opmerking.

TS; ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik je zou moeten adviseren. Tawakal hla Allah en wacht op je lot zou ik zeggen.

07-02-2007, 14:43

Citaat door Just_yasmin:
Vrouw moest ook nog in de titel

Ik ben wel benieuwd hoe jullie hem of haar hebben leren kennen.

Ik ben zelf een Nederlandse bekeerde, maar ik vraag me af hoe ik ooit aan een man moet komen hihi.
Ik heb 1 moslima als vriendin, haar broertje is veel te jong en haar neefjes zijn grote players. Allemaal geen optie dus
Verder ken ik geen mannen en wil ik ook geen haramrelatie. En niet iemand die je op straat versierd.

Maar hoe kom je dan wel aan de man?



Ik heb een leuke broer voor je

07-02-2007, 14:44

Citaat door miss fleur:
ga naar rai partys je zel zeker een jongen ontmoeten


Ik hou van rai muziek, maar niet van party's en denk ook niet dat je daar de juiste man zal tegenkomen

07-02-2007, 14:45

Citaat door GabriellaSolis:
Bij hem aan de deur kloppen...


grapje maak je niet druk man ik weet niet hoe oud je bent maar je moet niet al te vroeg aan trouwen denken er is zoveel meer....
Hij komt wel....geduld


Ik ben 22 dus mijn tijd is in principe al wel een beetje aangebroken, ik wil echt niet pas op mijn 30ste trouwen

07-02-2007, 14:46
tegenwoordig is iedreen hier op m.nl bekeerd he

waarom zo haast naar die man, zoals je al zei je bent net bekeerd, hou je bezig met je godsdienst todat hij je opmerkt

07-02-2007, 14:46

Citaat door FZ_oujdia:
Ik heb een leuke broer voor je


hihi

07-02-2007, 14:46

Citaat door Just_yasmin:
Ik ben 22 dus mijn tijd is in principe al wel een beetje aangebroken, ik wil echt niet pas op mijn 30ste trouwen




25 jaar is een mooie leeftijd je hebt nog 3 jaar geniet van het leven eerst ga leren ga reizen verijk je kennis doe iets!!!! trouwen is niet alles....
Je vind hem wel op elke pot past een deksel

07-02-2007, 14:46



Citaat door Just_yasmin:
hihi


What's it gonna be..

07-02-2007, 14:53
Nee nee begrijp me niet verkeerd. Ik heb geen haast. Ik hoef niet morgen te trouwen
Ook niet volgende week.
Alleen vraag ik me af hoe ik ze "leer kennen" aangezien ik niets doe waar ik mee in contact ben met mannen en ook geen mensen ken die bijv een geschikt familielid of kennis zouden hebben
Maar Insha'Allah komt het vanzelf.
Dit was alleen iets wat ik mij afvroeg en daarom was ik benieuwd naar hoe jullie je man/vrouw/verloofde kennen.

07-02-2007, 15:02
De man komt wel naar jou.

Pagina's : [1] 2