Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet ik verlang naar je.........

SweetxBaby
13-07-2002, 15:22

ik verlang naar je iedere seconde iets meer.... ik mis je en mijn hart doet ontzettend zeer... kom terug .... kom terug naar mij... lieverd ik ga kapot ik wil jou aan mijn zij... ik mis je ik mis je heel erg.. kom alstublieft terug...

vraagteken1
13-07-2002, 15:38
Terugkeren is geen optie slechts een gedachte, een fictie Terugkeren naar het verleden, is net zoiets als het vergeten van het heden terugkeren naar jou? Waarom zou ik terugkeren, ik wil vooruit, maar dan met jou Ga je mee?

SweetxBaby
13-07-2002, 19:16
Origineel gepost door vraagteken1 Terugkeren is geen optie slechts een gedachte, een fictie Terugkeren naar het verleden, is net zoiets als het vergeten van het heden terugkeren naar jou? Waarom zou ik terugkeren, ik wil vooruit, maar dan met jou Ga je mee? jaaaaaaaaaaa ik ga mee.. samen alleen wij met zijn twee.. maar waarom ben je niet teruggekeerd.. waarom heb je mijn hart bezeerd.. kom terug ik wil mee met jou.... kom terug lieverd ik hou van jou............

mocro_souhaila
13-07-2002, 19:43
Je ogen zijn mijn zicht je handen mijn gevoel mijn hart op jou gericht Je liefde is mijn doel

mocro_souhaila
13-07-2002, 19:44

Ik heb echt super veeeeeeeel gedichtjes als jullie willen zet ik ze allemaal neer liefs souhaila

SweetxBaby
13-07-2002, 19:53
Origineel gepost door mocro_souhaila Ik heb echt super veeeeeeeel gedichtjes als jullie willen zet ik ze allemaal neer liefs souhaila jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moet je doen ... alvast bedankt mocro-souhaila ;)

mocro_souhaila
13-07-2002, 20:01
Jij geeft me waar ik naar op zoek was liefde, warmte, geborgenheid en een luisterend oor jij laat me voelen dat ik niet zomaar iemand op de achtergrond ben, maar dat ik bij jou leventje hoor Door jou voel ik me niet zo verlaten en alleen jij bent als een warme zon om me heen Vaak liep ik alleen door mijn leven niemand die mij die liefde wou geven Ik ben niet klein maar toch viel ik niet op vaak durfde ik niets te zeggen bang om maar iets te moeten uitleggen Maar nu voel ik mij precies als iemand die staat aan de top en ben ik niet meer altijd dat meisje aan de zijlijn

mocro_souhaila
13-07-2002, 20:06
Ik haat je Ik haat je zo omdat ik zoveel van je hou ik haat je omdat ik niet zonder je kan zonder je armen zonder je lippen en ik haat je omdat ik je stem wil horen maar niet alleen in mijn dromen ik haat je omdat ik naar je toe wil komen omdat ik bij je wil zijn omdat elke dag zonder jou zoveel langer duurt omdat ik zoveel van je hou ik haat je zo omdat je zover weg dichtbij mij bent ik haat je omdat ik niet weet wie je bent omdat ik niet weet of je weet dat ik hier schrijf wat ik niet zeggen kan en omdat ik niet weet of jij voor altijd bij me blijft ik wete helemaal niets van houden van................

mocro_souhaila
13-07-2002, 20:09
als ik mijn ogen dicht doe zie ik jou, lopend langs de zee het meisje naast je kijkt omhoog en jij kijkt met haar mee ze zegt je:' zo veel sterren als er aan de hemel staan zoveel jaren zal het duren voor ik jou ooit laat gaan zo veel zand er op het strand ligt zo veel water in de zee overal waar jij naar toe gaat ga ik met je mee'' Ik open mijn ogen want ik voel je blik ik lach en voel me gelukkig want dat meisje..........dat ben ik

mocro_souhaila
13-07-2002, 20:12
Ik zou je willen vangen in de zonnestralen om me heen O, hoe groot is het verlangen dat mij gek maakt hier alleen Ik zou je willen vinden in de golven van de zee Ik zou je aan me kunnen binden: kom mijn liefje, ik neem je mee Naar d eplekjes van mijn dromen waar je toch nooit meer zult komen want je hebt je afgewend en bent keihard weggerend alsof je onze liefde niet meer kent alsof je iemand anders bent..........

mocro_souhaila
13-07-2002, 20:12
zeg het maar als jullie het goed vinden en als ik er nog meer moet schrijven. Als jullie het niet mooi vinden moeten jullie het zeggen hoor..........

SweetxBaby
14-07-2002, 18:21
Origineel gepost door mocro_souhaila zeg het maar als jullie het goed vinden en als ik er nog meer moet schrijven. Als jullie het niet mooi vinden moeten jullie het zeggen hoor.......... ze zijn prachtig ga vooral door :goedzo: