Bekijk volle/desktop versie : Wie wordt het?



Pagina's : [1] 2

06-02-2007, 21:28
[...Je kent een persoon heel goed, van het ander geslacht. Degene is goed bevriend met jou, maar meer is het ook niet.... van jouw kant althans. The other party denkt daar heel anders over, degene ziet jou zelfs als een persoon waar degene graag zou mee willen trouwen. Op een dag 'introduceert' degene een vriend(in)/zus/broer die je nooit eerder hebt gezien en met wie jij het helemaal ziet zitten... en die vriend(in)/broer/zus denkt ook zo.]

[Nu wordt het zo dat jullie zelfs willen trouwen... alleen, zou dat niet die ene goede vriend(in)/broer/zus kwetsen, die verliefd op JOU was maar jij niet op HAAR/HEM? Als je trouwde met iemand die heel dicht bij degene staat, zou dat niet extra erg zijn? Hoe zou je degene nog onder ogen kunnen komen? Oei oei oei, wat wordt het?]

Wie wordt het mensen, stem maar ! [xbreukrelatie= breuk tussen relatie , had teveel woorden... daarom ingekort.x]

06-02-2007, 21:52


Soms is het goed voor jezelf te kiezen..

06-02-2007, 22:00
Ok. Waarom dan?

06-02-2007, 22:04
Het is voor de meeste mensen erg logisch om te zeggen, ik wil hem niet kwetsen door bijvoorbeeld met zn broer te trouwen.

Maar stel dat ik wel het gevoel heb dat zijn broer de ware is voor mij, hetzelfde wat hij denkt over mij.

Ik denk dat hij dan ook graag zou willen dat IK gelukkig was. Kijk, je kan jezelf niet dwingen verliefd te worden op iemand, dat zou onmenselijk zijn..

In dit geval zou ik voor mezelf kiezen, en hem het allerbeste wensen! Zou dan niet overdreven vaak bij hem op bezoek komen en dergelijke...

Het blijft moeilijk, en is het ook. Maar dat is een knoop die je voor jezelf moet doorhakken, en als hij, die verliefd is op mij, later erop terug denkt, gaat hij het vast wel snappen!!

06-02-2007, 22:05



Citaat door JuStAmOsLiMa:
Het is voor de meeste mensen erg logisch om te zeggen, ik wil hem niet kwetsen door bijvoorbeeld met zn broer te trouwen.

Maar stel dat ik wel het gevoel heb dat zijn broer de ware is voor mij, hetzelfde wat hij denkt over mij.

Ik denk dat hij dan ook graag zou willen dat IK gelukkig was. Kijk, je kan jezelf niet dwingen verliefd te worden op iemand, dat zou onmenselijk zijn..

In dit geval zou ik voor mezelf kiezen, en hem het allerbeste wensen! Zou dan niet overdreven vaak bij hem op bezoek komen en dergelijke...

Het blijft moeilijk, en is het ook. Maar dat is een knoop die je voor jezelf moet doorhakken, en als hij, die verliefd is op mij, later erop terug denkt, gaat hij het vast wel snappen!!


Goed gesproken, ik sta volledig achter je

06-02-2007, 22:06

Citaat door Flower_Girl:
Goed gesproken, ik sta volledig achter je


Mooi zo

06-02-2007, 22:08
sorry ik snap h et nog steeds

minnares

06-02-2007, 22:12

Citaat door JuStAmOsLiMa:
Mooi zo




Citaat door soekran:
sorry ik snap h et nog steeds

minnares


Wat snap je niet? Mijn vraag? Lees het nog eens over

06-02-2007, 22:23
luister.. nu snap ik het wel weer

gewonden vallen er altijd tijdens de liefde

kies voor je hartje. en maak die andere duidelijk dat je voor iemand anders valt!

tsjah,,,,, he or she wil get over it..!
er zijn genoeg potten en dekseltjes
minnares

06-02-2007, 22:29
Liefde is oorlog, ofzoiets toch?

Wat als degene er niet overheen komt ?

06-02-2007, 22:34

Citaat door Flower_Girl:
Liefde is oorlog, ofzoiets toch?

Wat als degene er niet overheen komt ?




kijk.... wat als dit wat als dat!

zo maak je je alleen druk om diegene je moet wat meer aan jezelf denken!

het zou veel zieliger zijnn als je niet ging voor diegen waar je hartje naar toe verlangde en dan zit jij met die gevoelens en kun je niet meer slapen etc etc.!
het leven is hard... en tijd heelt veel wonden
minnares

06-02-2007, 22:43
ik kies wat me gelukkig maakt

06-02-2007, 22:44



Citaat door soekran:
kijk.... wat als dit wat als dat!

zo maak je je alleen druk om diegene je moet wat meer aan jezelf denken!

het zou veel zieliger zijnn als je niet ging voor diegen waar je hartje naar toe verlangde en dan zit jij met die gevoelens en kun je niet meer slapen etc etc.!
het leven is hard... en tijd heelt veel wonden
minnares


they say time heals the wounds, but how can it heal... if time stopped, when I lost you?

06-02-2007, 22:49

Citaat door zazaia:
ik kies wat me gelukkig maakt


Ook als het een ander diep ongelukkig maakt en zo blijft?

06-02-2007, 22:50

Citaat door Flower_Girl:
they say time heals the wounds, but how can it heal... if time stopped, when I lost you?



die die die.. zou ik zeggen

je maakt het me wel heel erg moeilijk schatje


minnares

Pagina's : [1] 2