Bekijk volle/desktop versie : Zij die nie wilde trOuwen met een marOkkaan uit marOkko



06-02-2007, 15:20

Yemmaa yemmaa schreeuwde Romaisa waar is mijn blauwe broek je weet dat ik die onderweg naar Marokko aan wil doen. Rustig rustig ehhh Romaisa heb geduld ik had hem alleen voor je gewassen er zat een vlek op. De volgende dag stond ik vroeg op trok mijn blauwe broek aan en een hemdje en pakte mijn koffer om hem naar benden te brengen op de trap kwam ik Noufel (haar broer die 4 jaar ouder was dan haar hij was 19 jaar)hij zei: ‘heb je er zin in kleine zusje’. Ik zei ja! Onderweg naar Marokko was het erg warm in de auto gelukkig hadden we een airco in onze auto.We waren na 2.5 dagen al in Marokko. Me tante kwam rennend naar ons toe en begon ons allemaal te kussen .Van een afstand zag ik me nicht Assia ze lachte en kwam juichend aanrennen. Ik en Assia gingen naar boven om mijn spullen uit te pakken ik sliep bij Assia, Noufel bij mijn neef Yassine en mijn ouders deelde samen een kamer. Assia roepte me en zei dat ze me wat wou vertellen ze zei dat ze een leuke jongen had ontmoet en dat hij Souliman heet en dat ze over 4 weken gingen trouwen ik roepde yoeyoeyoe daha daha wollah meh gillaha!!!! Mijn broer Noufel zei wat is er aan de hand ik zei blij Assia gaat trouwen!! Noufel feliciteerde Assia en ging weer weg. Beneden was het goede nieuws ook al vertelt. De volgende morgen zou ik met Assia een bruidsjurk gaan zoeken en wat tiksitat en een nekasa(hennavrouw)…….

Nadat we een bruidsjurk hadden gevonden en een nekasa en een paar tiksitat zijn we naar de markt gegaan om wat groente en fruit te kopen.
We liepen naar huis toen een leuke, knappe jongen ons volgde toen we bij de deur aankwamen gooide hij een propje naar ons ik raapte het propje op en las het er stond een nummer op Assia zei hij is best wel leuk hij past wel bij je ik zei nix terug . De volgende morgen zei Assia wordt wakker Souliman komt zo ik hoop dat je hem aardig vindt ik helemaal halfwakker opstaan met mijn boshaar helemaal omhoog. Ik liep naar de douche en kwam me neef Yassine tegen hij zei goedemorgen en vroeg of ik lkkr had geslapen ik zei jaah. Liep naar de douche ging ff lkkr douche en trok mijn badjas aan. Ging de douche uit en kwam mijn neef Yassine weer tegen hij zei wat toevallig ik zei nix terug want ik moest gauw iets aantrekken voordat Assia helemaal hysterisch werd. Ik hoorde iemand kloppen en mijn oom deed de deur open ik hoorde een mannenstem zeggen salaam helejkom. Ik en Assia zaten in de keuken en we w8te tot dat mijn tante ons roepde om te komen. Toen riep mijn tante Assia,Romaisa komm!!
Assia zei je zult hem egt leuk vinden. Ik met mijn rode hoofd de kamer binnen komen en zag een knappe jongen zitten……
Ik groette en gaf een hand! Toen ging ik naast mijn moeder zitten en luisterde aandachtig wat er vertelt werd. Die n8 kon ik niet slapen en Assia helemaal niet ze zei van waar ze hem kende en al die dingen ik luisterde maar half. Ik d8 alleen maar aan die jongen die ons achtervolgde en toen die propje gooide. Ik vroeg aan Assia of ik die jongen zal bellen ze zei ja wrm niet hier mijn telefoon maar zeg wel dat hij niet naar deze nummer moet bellen je weet wel hoe mijn vader gaat denken zei ze. Ik toetste het nummer in en w8te of er iemand opnam toen ik ineens een jongensstem hoorde zei ik hallo met Romaisa de jongen antwoorde met hoi ik ben Karim.

Karim: Ewa schoonheid waar kom je vandaan
Romaisa: Van Nederland
Karim: O okeej
Romaisa: hoe gaat ie?
Karim: Hmdl met jou?
Romaisa: Goed goed
Karim: ik vind je een leuke meid heb je zin om wat met me te gaan drinken?
Romaisa: Ja tuurlijk wrm niet.
Karim: Morgen om 1 uur bij de poort van de markt okj?
Romaisa: Okj
Karim: okj zie je morgen beslama
Romaisa: Thalla

Ik hangde op en zei tegen Assia of ze morgen met me mij wou met Karim wat drinken want ik durf niet alleen Assia zei okj. De volgende morgen werd ik vroeg wakker en ging ik douche ging naar mijn kamer en trok een witte rok en een wit T-shirt aan ik gaf aan Assia een driekwart spijkerbroek en een roze hemdje. Ik en Assia liepen de trap af en we kwamen mijn moeder tegen mijn moeder zei waar gaan jullie heen ik zei we gaan wat drinken mijn moeder zei thuis is tog ook drinken ik zei neej ik ga wat met Assia drinken ff wat bijpraten please yemmaa me moeder zie okj en we gingen naar buiten. We liepen naar de markt en we waren nog net op tijd Karim was al aan het wachtten.
Ik liep naar Karim zei salaam en stelde hem voor aan mijn nicht Assia voor hij zei salaam en zij kom we gaan naar tetouanie (restaurant). Ik
zei okj en we liepen er heen hij vroeg allerlei dingen en ik hem Assia zei ik ga maar wat rond lopen ja en als je weg wil bel je me maar ik zei okj en ze ging weg. Karim stelde voor om naar het strand te gaan hij zei het is tog maar 5 minuten lopen ik zei okj. Ik zat lkkr op het koude zand naast Karim ik kreeg het wel een beetje koud toen ik dat zei kreeg ik zijn trui het rook lkkr en niet naar zweet. Toen zei Karim ik vind je een hele leuke meid ik zei ik vind jou ook een leuke jongen.
Hij pakte mijn hand vast en lachte hij liet mijn hand los en zijn hoofd kwam dichterbij zijn lippen kwamen dichterbij het was een lange tedere zoen ik zoende terug hij kon lkkr zoenen. Toen hij stopte stond hij op en zei kom ik breng je wel thuis ik belde Assia op en zei dat we bij de poort van de markt zouden afspreken toen ik bij de poort aankwam zag ik Assia al staan ze zwaaide . We liepen stil naar huis Assia liep voorop en ik en Karim Assia deed de deur open en liep al naar binnen ik ging nog wachten en gaf Karim een zoen ik zei bel me strx op ja dan spreken we weer eens af ik gaf hem weer een zoen en liep naar binnen Onderweg was het erg stil er werd niet gesproken je kon niet aan Assia zien dat ze naar het strand was geweest. Toen ik thuis kwam zaten ze allemaal al te eten ik ging naar boven en kleedde me uit ik zat helemaal onder het zand ik ging de douche in en zag Assia en Souliman te zoenen ik zei uhhmmm uhhmm ze draaide zich alle twee om en ze werden kei rood Assia zei nix tegen me moeder zeggen ik zei okj en ze gingen weg ik deed de deur opslot en ging lkkr onder de warme water staan. Ik was klaar met douche en ging naar beneden om wat eten te pakken. Ik zat rustig te eten en Assia kwam naast me zitten ik zei waar sloeg dat op je gaat tog niet thuis zitten zoenen en de deur was niet eens op slot Assia zei nix en ging weg. Ik was erg moe dus ik ging slapen ik hoorde mijn kamerdeur open gaan en ik werd wakker ik zag dat het Noufel was hij zei ewa zussie wat heb je vandaag gedaan ik zei nix ben ff naar het strand geweest ik zei en jij? O nix was ff naar de markt geweest safi ik zei okj en toen was het een tijdje stil hij zei hoe bevalt je het hiersoo ik zei oo gwn goed! Hij kwam dichterbij en zei okj ik wil je wat vertellen maar niet door vertellen ik zei okj Yassine Yassine vind je leuk WAAATTT schreeuwde ik ik was wel stil opzicht is hij wel leuk met zijn bruine kullen en zijn blauwe ogen zei ik maar ik kan tog nix met mijn neef beginnen ehh kneus dat hij is.
Stil ehhh Romeisa alleen jij weet het wolah als je het doorvertelt ik vertrouw jou ik zei okj. Toen ik die volgende morgen wakker werd ging ik net de deur van me kamer uit en ik kwam Yassine tegen hij zei salaam ik zei hoiii en liep door Yassine roepde me en zei dat hij me wat wou vertellen…………….. Ja wat is er Yassin? Uuh ik weet niet hoe ik het moet zeggen!! Yassin vertel het nOu ??!! Okaajj Romeisa ik vind je heel erg leuk en ik ben stapel gek op jou! Zo dat is eruit! Oo okaajj ik wist nie wat ik moest zeggen en keek naar de grond! Vroeger was ik stapel gek op hem maar nu ?? hij is wel okeej maar? Uuh ik vind je ook wel leuk hoor Yassin! SHITT dacht ik het kwam eruit voordat ik wat anders kon seggen!! Hij kwam dicherbij en zoende me ik wist niet wat ik moest doen dus ik zoende terug! Hij keek me aan en ik keek em aan WOOw wat had hij moooie ogen! Ik bleef em aanstaren en rende toen weg ! ROMEISAA ROMEISAAA!! Ik heb tog niks verkeerd gedaan? Ik rende hard weg en ging naar beneden ASSIAA ASSIAAAA kom moet je wat seggen ik rende naar haar kamer en tot mijn verbazing zag ik Assia& Souliman die helemaal op haar lag ze had alleen een BH aan !! WAAATT IS DIYT?? ZIJ IK iuk flipte kapott Souliman pakte zijn triu en ging weg TFOEE dacht ik wat is dit!!?? Ik ging terug naar boven en trok me bikini en kleren aan pakte me telefoon en belde Karim!

Karim; HALOO
Romeisa; Haloo kan je nu gelijk naar het strand komen bij de boulevard bij lala fatima??
Karim; Okeej ik ga der nu naar toe!
Romeisa; Okeej moet je nodig spreken!

Ik pakte mijn tas en liep de trap af En toen kwam ik Yassin tegen ik voelde een raar gevoel in me buik!
Ik was toch nie verliefd? Salaam ! hoii!
Ik liep snel door en liep weer terug! YASSIN YASSIN kom eens! Hij kwam rennent aan en sei Jaaa wat si er?
Kan ik je moter lenen? Pleaseee!!................

Leuk begin moet ik door gaan?


06-02-2007, 15:48


jah hier een fan van je prachtig verhaal
ga zo door

26-02-2007, 14:13
jaaaaaa zeker leuk begin ga gauw veder je 2de fan