Bekijk volle/desktop versie : Ik heb jullie hulp nodig..



06-02-2007, 14:01
Ik zit met heel iets moeilijks, ik heb pas een jongen leren kennen, en hij wil eerst een relatie beginnen, maar ik wil alleen elkaar goed leren kennen en als het dan voor ons bestemd is een toekomst met elkaar beginnen...

Hij is echt geweldig...

Wie kan mij helpen..

06-02-2007, 14:33


Wat is eigenlijk het verschil tussen 'elkaar leren kennen' en 'een relatie'?


Vroeg ik mij af.

06-02-2007, 14:38
ik zal het wat nader uitleggen... hij heeft echt een 5jaar plan in gedachten en ik heb meer zoiets van 1jaar 1,5 jaar wat is daar mis mee???

06-02-2007, 14:45
salaam alikoum wa rahmatoelah

relatie of contact met een jongen is zoal zo niet toegestaan die niet mahrams van je zijn en alles is maktheb door Allah swt. oke

walikoum salaam wa rahmatoellilah

06-02-2007, 16:30


Wat versta jij onder hij is echt GEWELDIG

06-02-2007, 17:40
Luister kleine meid,
superintelligente dames zijn je voorgegaan en zijn " geflasht" door dit soort jongen.
bega niet dezelfde fout....nix 5 jaar relatie, als hij je echt WIL dan staat ie morgen op de stoep bij jouw ouders en DAN kunnen jullie elkaar ook prima leren kennen niet waar?

M.A.N.N.E.N zijn hem voorgeweest dus het kan!

06-02-2007, 17:53
Nou ik geloof dat je genoeg advies hebt gekregen voorzover ik kan zien...alleen nu opvolgen inshaAllah dan komt het zeker goed met jullie beiden en meer met jou.........

06-02-2007, 23:39
'n 5 jaar plan??? Owww mijn Allah... dit moet 'n grap zijn!

Laat hem aub alleen dwalen... hij weet duidelijk de weg met z'n 5 jaar plan!

07-02-2007, 03:22

Citaat door pumba20:
'n 5 jaar plan??? Owww mijn Allah... dit moet 'n grap zijn!

Laat hem aub alleen dwalen... hij weet duidelijk de weg met z'n 5 jaar plan!


Salaam alekuim oegt,

Even snel.

Ik hoorde pas van een zeer betrouwbare broeder uit Den Bosch die hard met Dawa bezig is dat er deze week word begonnen met het aanbouwen van het nieuwe stuk met de bedoeling dat dat les ruimtes gaan komen voor o.a. Arabische taal/Koran/Fiqk/etc.

Dus dat komt Inchallah goed in DB.

Daarnaast gaf ik aan dat ik hier een daar hoor dat er in de grote Masjid helemaal niks word gedaan voor de chabaab en dat ze dit wel graag willen, hij gaf aan dat het probleem is dat de zusters samen met de broeders willen zitten en de masjid die wilt dat niet, die wilt het gescheiden houden.

Volgens hem is dit het echt probleem maar Allah Oehlem.

Maar Inchallah zal er snel meer te doen zijn.

Alekuim salaam

07-02-2007, 12:12

Citaat door Mocrobrains:
Salaam alekuim oegt,

Even snel.

Ik hoorde pas van een zeer betrouwbare broeder uit Den Bosch die hard met Dawa bezig is dat er deze week word begonnen met het aanbouwen van het nieuwe stuk met de bedoeling dat dat les ruimtes gaan komen voor o.a. Arabische taal/Koran/Fiqk/etc.

Dus dat komt Inchallah goed in DB.

Daarnaast gaf ik aan dat ik hier een daar hoor dat er in de grote Masjid helemaal niks word gedaan voor de chabaab en dat ze dit wel graag willen, hij gaf aan dat het probleem is dat de zusters samen met de broeders willen zitten en de masjid die wilt dat niet, die wilt het gescheiden houden.

Volgens hem is dit het echt probleem maar Allah Oehlem.

Maar Inchallah zal er snel meer te doen zijn.

Alekuim salaam


A3leikoem a salaam wara7matoellahi wabarakatoe,

Die lessen zullen vast voor broeders zijn

Incha'Allah komt het goed

StagfirAllah.... dat de zusters met de broeders willen zitten? Ik kan deze opmerking wel plaatsen (weet waar het vandaan komt), maar het is niet waar. Jammer dat er zulke uitspraken worden gedaan.

De meest verdwaalde mensen eisen in de moskee niet eens om bij elkaar te zitten. gheir incha'Allah. Het heeft geen nut om hier tegen in te gaan!

Djazaak Allah voor je bericht!