Bekijk volle/desktop versie : Jongens shab nederland ik snap jullie echt niet



06-02-2007, 13:42
[B][B]

Ik snap jullie niet waarom spreken jullie zo over jullie zusters in nederland jullie hebben het over jullie zussen, nichten, tantes en moeders hé
elhamd ik ben echt blij dat ik niet van nederland ben, de jongens bij ons in België hebben veel meer respect voor ons ze behandelen ons als hun zussen en niet als xxxxxx
jah ok wij begrijpen het er zijn veel marokkaanse meiden die zich gedragen als xxxxxx maar dat wilt niet zeggen dat elke meid in nl zo is. dus denk na voor je iets typt. want daarmee kwets je de goede praktiserende moslima's en die zijn er.

dus jongens probeer in het vervolg de meiden die hun weg een beetje kwijt zijn te helpen naar het goede pad en niet weg te duwen naar het slechte pad dan kan je nog wat hasanat verdienen.

zuster uit antwerpen

06-02-2007, 13:49


Je hebt gelijk, maar niet iedereen is zo

06-02-2007, 14:06

Citaat door zahija_erra:
[B][B]

Ik snap jullie niet waarom spreken jullie zo over jullie zusters in nederland jullie hebben het over jullie zussen, nichten, tantes en moeders hé
elhamd ik ben echt blij dat ik niet van nederland ben, de jongens bij ons in België hebben veel meer respect voor ons ze behandelen ons als hun zussen en niet als xxxxxx
jah ok wij begrijpen het er zijn veel marokkaanse meiden die zich gedragen als xxxxxx maar dat wilt niet zeggen dat elke meid in nl zo is. dus denk na voor je iets typt. want daarmee kwets je de goede praktiserende moslima's en die zijn er.

dus jongens probeer in het vervolg de meiden die hun weg een beetje kwijt zijn te helpen naar het goede pad en niet weg te duwen naar het slechte pad dan kan je nog wat hasanat verdienen.

zuster uit antwerpen


Elhamdoelilah dat jij niet van nederland bent, jij blij, ik blij,, iedereen blij

Ik voel me elhamdoelilah niet gekwetst, weet zelf wel waar ik voor sta. Maar vind het natuurlijk wel jammer dat er zo gesproken wordt over de marokkaanse gemeenschap, terwijl ze zelf marokkanen zijn maar ja.. niemand is perfect.

Jongens moeten gewoon uit de buurt blijven van meiden en zo ook andersom. Een betere milieu begint bij jezelf. Maar we kunnen als zusters elkaar wel steunen insha allah. De zusters onder elkaar en de broeders onder elkaar. Dan zou er geen problemen meer zijn. Maar ja, dit wereldje is geen paradijs elhamdoelilah. Dan zou het heel anders zijn. Ghair insha allah..