Bekijk volle/desktop versie : Niet kunnen vergeten...



Pagina's : [1] 2

06-02-2007, 13:36
Wie heeft er hier ook zoveel moeite (gehad) een ex-LIEFDE (in de ware zin van het woord) te vergeten ?
Hoe zijn jullie ermee omgegaan ?

06-02-2007, 13:43


NEEN IK HEB GEEN EXEN

ALLEEN MINNAARS

minnares

06-02-2007, 13:44
Ik.Nog steeds trouwens, maar wel minder dan in het begin.Voor mij hoeft het niet meer zo, het was de eerste en de laatste keer dat ik zo dom ben geweest een relatie aan te gaan.

06-02-2007, 13:47
Waarom zou je moeten treuren om iemand die tog niet om je geeft??

06-02-2007, 13:49


Bij mij heeft het echt maanden geduurt, voordat alles echt tot me door drong!
Ik ben er echt kapot van geweest!
Gelukkig, ben ik er nu helemaal over heen en heb ik het een soort van 'plekje' kunnen geven!
Voel me nu stukken beter

06-02-2007, 13:51
erg is dat he? soms vraag ik me weleens af of die sukkels er ook zo lang stil bij blijven staan.

06-02-2007, 13:52
Ik denk het wel! Alleen die laten het gewoon minder snel merken
Beetje de gevoelloze jongen spelen!
Maar van binnen, doet het ze echt wel wat.

06-02-2007, 13:55
die jongens gaan er anders mee om dan de meisjes,, de jongens denken bij het vergeten aan alle slechten dingen wat wij hebben gedaan,, terwijl wij meisjes allleen aan de mooie tijden willen denken.

als je over je ex wilt heenkomen moet je het AFSLUITEN met hem,, zeggen wat je op je hart heb, hoe moeilijk het ook is.. via mail/sms/ telefoon wat jou het beste uitkomt.. en dan als hij dan niks meer wilt. ALLE contact van hem aflsuiten ,, van hem en zijn omgeving,, tuurlijk zullen er dan tijden komen dat je terug zou willen vallen en hem op zou willen bellen.. maar sterk blijvenn


( nu moet ik het zelf nog gebruiken)

ahahah succes dames ! wish me luck 2

06-02-2007, 13:59

Citaat door alhoceimagirl_9:
die jongens gaan er anders mee om dan de meisjes,, de jongens denken bij het vergeten aan alle slechten dingen wat wij hebben gedaan,, terwijl wij meisjes allleen aan de mooie tijden willen denken.

als je over je ex wilt heenkomen moet je het AFSLUITEN met hem,, zeggen wat je op je hart heb, hoe moeilijk het ook is.. via mail/sms/ telefoon wat jou het beste uitkomt.. en dan als hij dan niks meer wilt. ALLE contact van hem aflsuiten ,, van hem en zijn omgeving,, tuurlijk zullen er dan tijden komen dat je terug zou willen vallen en hem op zou willen bellen.. maar sterk blijvenn


( nu moet ik het zelf nog gebruiken)

ahahah succes dames ! wish me luck 2



Haha jaa dat is wel een goede manier om over hem heen te komen
Nou dan wens ik je veel sterkte en succes meid!
Hoop dat alles goed komt

06-02-2007, 14:06
insha'allah

06-02-2007, 14:09
eenmaal accepteren dat het zo is gegaan

06-02-2007, 14:12

Citaat door PrettiGestoord:
Wie heeft er hier ook zoveel moeite (gehad) een ex-LIEFDE (in de ware zin van het woord) te vergeten ?
Hoe zijn jullie ermee omgegaan ?




kreeg ruzie heb ze auto bekrast

06-02-2007, 14:19



Citaat door crazy_TETOUANIA:
kreeg ruzie heb ze auto bekrast



Haha jij bent erg

06-02-2007, 14:40

Citaat door alhoceimagirl_9:
die jongens gaan er anders mee om dan de meisjes,, de jongens denken bij het vergeten aan alle slechten dingen wat wij hebben gedaan,, terwijl wij meisjes allleen aan de mooie tijden willen denken.

als je over je ex wilt heenkomen moet je het AFSLUITEN met hem,, zeggen wat je op je hart heb, hoe moeilijk het ook is.. via mail/sms/ telefoon wat jou het beste uitkomt.. en dan als hij dan niks meer wilt. ALLE contact van hem aflsuiten ,, van hem en zijn omgeving,, tuurlijk zullen er dan tijden komen dat je terug zou willen vallen en hem op zou willen bellen.. maar sterk blijvenn


( nu moet ik het zelf nog gebruiken)

ahahah succes dames ! wish me luck 2



Dat is inderdaad zo ik heb ook een ex gehad het ging echt niet meer tussen ons en het zou beter zijn om te stoppen wel zonde eigenlijk het was een relatie van 2,5 jaar. Mannen denken meestal aan slechte dingen die het meisje heeft gedaan, positieve kant bekijken we niet echt.. wel voor even maar bij de meiden is het weer anders.

06-02-2007, 14:49
als hij jou uiteindelijk toch niets te bieden heeft...

Pagina's : [1] 2