Bekijk volle/desktop versie : Met baby van 4 maanden naar Marokko....



Pagina's : [1] 2 3

06-02-2007, 10:36
wie van de dames heeft dit reeds gedaan???

graag ervaringen van moeders die met een baby naar marokko zijn gegaan.

zijn jullie met de auto gegaan, in het vliegtuig, was het zwaar, kon de baby tegen de warmte, hoe hebben jullie dit aangepakt???

ben aan het twijfelen dit te doen, maar ben er nog niet uit, dus graag reacties, thx

06-02-2007, 10:39


mijn zus heeft precies hetzelfde probleem,
ze is ook al aan het twijfelen of ze wel gaat of niet.

06-02-2007, 10:45
Mijn tweeling was 3 maanden oud. ik had ze gewoon meegenomen in het vliegtuig en in marokko lagen ze constant in hun rompertje. Had wel kleding meegenomen maar daar was het toch te warm voor.

Je geeft ze vaak water of vaker een flesje melk. Het is wel makkelijker omdat ze nog geen vast voedsel eten dus je hoeft niet bang te zijn voor diarree etc.

06-02-2007, 10:47
Ik heb twee kinderen zelfs met twee maanden meegenomen, ook met het vliegtuig en hamdoullilah, daarna was ik met een baby van negen maanden gegaan en dat was echt niet et doen, ik vind het makkelijker als ze nog alleen maar melk krijgen

06-02-2007, 10:49


vliegtuig is makkelijker dan auto... vooral niet met die hitte van drie dagen en desondanks dat je airco hebt in de auto... is da nie goe voor zo een klein baby'ke....
In marokko kan je het kindje uit de zon houden en veel water geven...

06-02-2007, 10:51
hmmmm.....beste positieve ervaringen dus, ik hoor ook van vele mensen als ze nog klein zijn is het makkelijker, verschonen, de fles geven en ze slapen veel, maar dan hoor ik weer dat het vliegtuig niet goed is voor de oortjes, hebben jullie kindjes hier last van gehad?

dus jullie raden wel eerder vliegtuig aan, dan met de wagen veronderstel ik ???

noona, begint mn bij 4 maanden niet met vast voeding of is dit nog te vroeg???

06-02-2007, 10:53
Nergens last van gehad Kaftan mode

Mijn dochter is nu vier maanden en ik ben nog niet begonnen met groenten, wel fruit en pap, maar als je kind bv krijgt dan moet je met groenten pas met zes maanden beginnen

06-02-2007, 10:55
Mijn dochter was 5 mnd toen ik naar Turkije ging met het stijgen van de vliegtuig heb ik mijn vingers iop haar oren gedaan en ze had geen last en sliep dan ook gelijk tot dat we moesten landen begon ze te huilen ze had een vieze luier dus ik kon nog gelijk verschonen en toen sliep ze weer verder. Terug weg was wel wat moeilijker want toen was ze al 7mnd en kon ze kruipen dus wou ze op de grond pfff..

Helin lag ook altijd in haar rompertje was veelste warm ik had voldoende melk poeder mee en gebruikte altijd water uit de fles. En smiddags niet naar buiten.

06-02-2007, 10:55

Citaat door badparel:
Nergens last van gehad Kaftan mode

Mijn dochter is nu vier maanden en ik ben nog niet begonnen met groenten, wel fruit en pap, maar als je kind bv krijgt dan moet je met groenten pas met zes maanden beginnen



ok, dus vanaf 4 maanden moet ik wel fruitpapje geven, fruit en marokko daar ben ik wat bang voor....

06-02-2007, 10:57

Citaat door Lady_Yas:
vliegtuig is makkelijker dan auto... vooral niet met die hitte van drie dagen en desondanks dat je airco hebt in de auto... is da nie goe voor zo een klein baby'ke....
In marokko kan je het kindje uit de zon houden en veel water geven...



elaba, vliegtuig is idd makkelijker, maar vind het dan weer zielig om mn ventje alleen in de wagen te laten rijden, ik ben zo'n overbezorgd kieke soms

heb je de test gedaan hbieba

06-02-2007, 11:00

Citaat door kaftanmode:
elaba, vliegtuig is idd makkelijker, maar vind het dan weer zielig om mn ventje alleen in de wagen te laten rijden, ik ben zo'n overbezorgd kieke soms

heb je de test gedaan hbieba


ja maar hij kan toch met iemand meerijden dat hij gezelschap heeft vrienden, broers, enzo...... Denk dat je man dat ook zal beamen dat het kindje in de beste omstandigheden kan gaan....

en resultaat is

06-02-2007, 11:00

Citaat door kaftanmode:
ok, dus vanaf 4 maanden moet ik wel fruitpapje geven, fruit en marokko daar ben ik wat bang voor....


Verrkopen ze die daar niet ik gaf haar hier Frutapura en die hadden ze in Turkije ook dan pureer je fruit toch zelf goed wassen en dan zel fdoen

06-02-2007, 11:01



Citaat door kaftanmode:
ok, dus vanaf 4 maanden moet ik wel fruitpapje geven, fruit en marokko daar ben ik wat bang voor....



Ik was daar nog toen mn dochtertje vijf maanden was, heb er toen voor gekozen om geen fruithapje te geven tot ik terug zou zijn, je kan potjes van hier meenemen, maar ik had zoiets van als ik terug kom dan ga ik wel beginnen

06-02-2007, 11:02

Citaat door Helinim:
Mijn dochter was 5 mnd toen ik naar Turkije ging met het stijgen van de vliegtuig heb ik mijn vingers iop haar oren gedaan en ze had geen last en sliep dan ook gelijk tot dat we moesten landen begon ze te huilen ze had een vieze luier dus ik kon nog gelijk verschonen en toen sliep ze weer verder. Terug weg was wel wat moeilijker want toen was ze al 7mnd en kon ze kruipen dus wou ze op de grond pfff..

Helin lag ook altijd in haar rompertje was veelste warm ik had voldoende melk poeder mee en gebruikte altijd water uit de fles. En smiddags niet naar buiten.



Ok thx, ik d8 dat weinig dames dit zouden hebben gedaan, maar blijkbaar is het wel mogelijk alhamdoullah, dan zal ik maar eens kijke wanneer ik ga boeken

06-02-2007, 11:02
mijn zoontje was 6 weken oud toen ik hem meenam naar marokko. geen enkel probleem. Het was wel in de winterperiode maar toch.

zoals noona al zei: zo klein is veel makkelijker omdat ze alleen maar melk drinken. en een rompertje hebben ze meer dan voldoende aan met de warmte.

Pagina's : [1] 2 3