Bekijk volle/desktop versie : Help! wie heeft er verstand van poezen?



06-02-2007, 08:07
ik zit nu in een huis met een poes, men vriendin is weg ne ik ben doodsbang voor dat ding, maar het is wel echt een heel schattig klein ding...


maar durf er niets mee....kun je het aaien?

06-02-2007, 09:11


Hahahahah mag ik m hebben? Je kunt katten gerust aaien hoor, ze zijn lief! de meeste dan... Maar als je der niet zo goed kent zou ik haar niet op haar hoofd aaien, ze kunnen zich dan aangevallen voelen en gaan krabben of blazen aai haar over haar ruggetje, of neem haar op schoot en aai haar bij haar oortjes vinden ze heel fijn, en dan gaan ze spinnen, superlief! Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn, want uit zichzelf vallen ze je niet aan hoor

Oh ja nog een tip, ik zou haar geen gewone melk geven, de meeste katten krijgen er diarree van

06-02-2007, 09:14
Dieren voelen heel goed aan hoe je je voelt, juist als je bang bent komen ze naar je toe.
Denk maar zo, misschien is dat beestje banger voor jou dan jij voor die poes

06-02-2007, 09:21
Op een km of 3 afstand vind ik ze cute maar wat dichterbij vind ik ze eng en ben ik bang

06-02-2007, 09:37


ik snap echt niet dat mensen die beesten op schoot nemen vind ze zoo smerig.. op afstand zien ze er schattig uit maar ze moeten echt niet in de buurt komen..


su6 Nysha

06-02-2007, 09:39
Ik moest een keer een schoonzus van mij opwachten in haar huis (kreeg alvast haar sleutels) en was helemaal vergeten dat ze een poes had en wat voor 1

Ik had mezelf gedurende de tijd opgesloten in de douche totdat ze kwam (za3ma ik was woedoe aan het doen ofzo :hihi

Ja sorry dat enge beestje staarde me zo eng aan met die glazige lichtgevende ogen (het was avond) ja doei

06-02-2007, 09:45
Ik heb een keer vis gekocht op de markt, en zo'n zwerfkat kwam achter me aan. hij rook vislucht!

Hij sprong op de tas en begon te krabben en te miauwen. Ik werd bang en rende weg, en hij kwam gewoon achter me aan.

Van de markt tot aan m'n huis zat ie achter me aan, ik durfde ook niet naar binnen. Hij wilde ook naar binnen!

Gelukkig kwam de buurvrouw en die heeft me verlost van die kat.

Ik vind ze eng, en ze kijken ook gemeen met die oogjes!

06-02-2007, 11:00
jah idd die ogen!!!!


iiewwwwwwwwwwl en i kvind ze ook vies enzo......hihihiih

06-02-2007, 12:07

Citaat door Insaan_feshkel:
Ik moest een keer een schoonzus van mij opwachten in haar huis (kreeg alvast haar sleutels) en was helemaal vergeten dat ze een poes had en wat voor 1

Ik had mezelf gedurende de tijd opgesloten in de douche totdat ze kwam (za3ma ik was woedoe aan het doen ofzo :hihi

Ja sorry dat enge beestje staarde me zo eng aan met die glazige lichtgevende ogen (het was avond) ja doei





en dat gejank s nachts dan.. nog erger.. echt duivels gewoon!!

Nee moet niets hebben van die harige beesten.. vooral als ze met hen rug gebogen gaan staan .. freaky he

06-02-2007, 16:57
ik zag een in de nacht ooit drie poeze/katten vechten en krijsen echt eng joh en ze kijken zo gemeen, er loopt hier een poes rond buiten en als hij me ziet dan loopt hij naar me toe, ik kan hem met moeite weg jagen want hij is helemaal niet bang als je hem weg jaagt terwijl de meeste gelijk weg rennen als ze je zien

06-02-2007, 16:59
deze rent ook meteen weg ...maar blijft maar op me afkomen


06-02-2007, 18:13
haha nysha................. katten zijn schatten zeker als ze zo klein zijn.................heb er ook een gehad. je kan ze aaien, op schoot nemen vinden ze heerlijk. geloof me als je aardig bent voelen ze zich bij je op je gemak..........maar kan me voorstellen datie wegloopt omdtie je waarschijndelijk niet kent.........maar in de gaten houdt....................

06-02-2007, 18:15


ik ga daar morgen en dond weer slapen.....uuffffttt haar ouders hebben een hond, voordat ik aan die gewend was komt ze nu met een poes aanzetten


ik had zo'n minijurkje aan gaat die hond met zijn snuif onder men jurk en die is helemaal wge van me komt elke keer bij me zodat ikhem knuffel....hij ging me zelfs omhelzen

en nu met deze poes ook de hele tijd bij me, waar ik naar toe gaa achter me aan

ZOOOO IRRI!!!

06-02-2007, 18:30

Citaat door Nysha:
ik ga daar morgen en dond weer slapen.....uuffffttt haar ouders hebben een hond, voordat ik aan die gewend was komt ze nu met een poes aanzetten


ik had zo'n minijurkje aan gaat die hond met zijn snuif onder men jurk en die is helemaal wge van me komt elke keer bij me zodat ikhem knuffel....hij ging me zelfs omhelzen

en nu met deze poes ook de hele tijd bij me, waar ik naar toe gaa achter me aan

ZOOOO IRRI!!!



haha zo lang jij geen mannetje hebt.............heb je in iedergeval gezelschap van een hond!!! en binnenkort een kat.

06-02-2007, 18:36

Citaat door Nysha:
ik zit nu in een huis met een poes, men vriendin is weg ne ik ben doodsbang voor dat ding, maar het is wel echt een heel schattig klein ding...


maar durf er niets mee....kun je het aaien?



Kheb ook een heel klein poesje......


Tuurlijk kun je het aaien, ze zal zowiezo aan je moeten wennen. Dit zal ze doen door aan je te gaan ruiken.

haha voor dat je der aait kun je het beste eerst je vinger richting der neus gaan,kan ze vast wennen en voelt ze aan dat je niet bang voor der bent.

Verder vinden ze het heerlijk wanneer je der in der nekje aait en krabt.
Geef er een snoepje als ze die in huis heeft, vinden ze lekker.