Bekijk volle/desktop versie : ziekenhuisdieet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

05-02-2007, 15:41
Hallo Dames

Na een lange periode ben ik toch zon 5 kilo aangekomen door allerlei omstandigheden, heb besloten om vandaag weer te starten met vetvrij dieet het zogenaamde ziekenhuisdieet. Zijn er meer mensen die willen meedoen ?

05-02-2007, 15:49

Citaat door bellydancer1974:
Hallo Dames

Na een lange periode ben ik toch zon 5 kilo aangekomen door allerlei omstandigheden, heb besloten om vandaag weer te starten met vetvrij dieet het zogenaamde ziekenhuisdieet. Zijn er meer mensen die willen meedoen ?

slm

ik zou wel willen meedoen
wat houd zo'n ziekenhuisdieet in? want ik ben eigelijk 20 kilo afgevallen maar ben nu al 10 kg bij dus als ik zo verder doe was het allemaal voor niks geweest en ben eigelijk van plan op reduce fat fast te proberen

kan je een woordje meer uitleg geven over het ziekenhuisdieet,

alvast bedankt

dikke knuff

05-02-2007, 16:01

Citaat door soumy_woumy:
slm

ik zou wel willen meedoen
wat houd zo'n ziekenhuisdieet in? want ik ben eigelijk 20 kilo afgevallen maar ben nu al 10 kg bij dus als ik zo verder doe was het allemaal voor niks geweest en ben eigelijk van plan op reduce fat fast te proberen

kan je een woordje meer uitleg geven over het ziekenhuisdieet,

alvast bedankt

dikke knuff

http://www.dietenlijst.nl/dieten/ziekenhuisdieet/

Klik erop en het opent op de juiste pagina die je nodig hebt..
Alles staat er in voor elke dag dat je moet eten...
Houd je daaraan en je raakt binnen een week 5 kilo kwijt bij mij tenminste

Asjeblieftt

05-02-2007, 16:09

Citaat door F_S:

Asjeblieftt

tnxxx

hoe lang kan je eigelijk zo ne dieet blijven volhouden? ist gemakkelijk of zeg ni van tis zwaarrrr?

tnx

05-02-2007, 16:32

Je mag in principe dit dieet 3 weken achter elkaar doen dan 3 weken stoppen en weer verder...in het weekend mag je weer normaal eten en zorg dan dat je gezond mager en matig eet...maar als je al 1 week bezig bent, wen je aan vetvrij eten en weinig !! je maag krimpt als het goed is

Als je je echt aan dit lijstje houd, val je zeker af !!!!!!!

Wie doet er mee??????????

05-02-2007, 16:33

Citaat door F_S:

Asjeblieftt

Doe je al mee? ik ben vandaag begonnen met de 1e week en tot nu toe gaat t prima!!

05-02-2007, 16:42

Doe je al mee? ik ben vandaag begonnen met de 1e week en tot nu toe gaat t prima!!

Is goed ik doe mee maar begin morgen was vandaag al aan de chocola
Morgen begin ik ook en doe mee...
Mag wel het een en andere vanaf...
Vraagje wat doen jullie precies voor beweging het is toch niet dat jullie alleen dieeeten en zitten te wachten tot de kilo's eraf gaan..

Plaats wat voor sport je doet en hoelang??

05-02-2007, 16:46

Je mag in principe dit dieet 3 weken achter elkaar doen dan 3 weken stoppen en weer verder...in het weekend mag je weer normaal eten en zorg dan dat je gezond mager en matig eet...maar als je al 1 week bezig bent, wen je aan vetvrij eten en weinig !! je maag krimpt als het goed is

Als je je echt aan dit lijstje houd, val je zeker af !!!!!!!

Wie doet er mee??????????

Na die drie weken moet je wel elke maandag hetzelfde eten als er in het lijstje staat.. De rest van de dagen kun je dan normaal eten dit is zodat je niet in een keer pats boem alles weer heel erg snel aan gaat komen..
Als we wat kwijt zijn moet het weg blijven he Dus het is het waard na de drie weken elke maandag de maandag menu eten van het dieet
Ik wens jullie en mezelf allemaal succes.....
Wij gaan ervoor go go

05-02-2007, 16:47

Citaat door F_S:
Is goed ik doe mee maar begin morgen was vandaag al aan de chocola
Morgen begin ik ook en doe mee...
Mag wel het een en andere vanaf...
Vraagje wat doen jullie precies voor beweging het is toch niet dat jullie alleen dieeeten en zitten te wachten tot de kilo's eraf gaan..

Plaats wat voor sport je doet en hoelang??

Oh echt leuk dat je ook meedoet...hoeveel weeg je nu en wil je ervanaf hebben?? ik doe elke week aan buikdansles van 1.5 uur en ik zit dagelijks op mn hometrainer vanaf vandaaaaaaaaaaag dus elke dag zon 20 minuten, woensdag of donderdag ga ik zwemmen ook zon 1.5 uur..

05-02-2007, 16:52

Oh echt leuk dat je ook meedoet...hoeveel weeg je nu en wil je ervanaf hebben?? ik doe elke week aan buikdansles van 1.5 uur en ik zit dagelijks op mn hometrainer vanaf vandaaaaaaaaaaag dus elke dag zon 20 minuten, woensdag of donderdag ga ik zwemmen ook zon 1.5 uur..

Ik weeg 69 kilo
Ga me best doen om terug te gaan naar de 60
Dan ben ik helemaal blij
Ik doe aan buik, been en arm oefeningen Is lekker..
Doe ook aan fietsen en neem voor twee haltes geen tram maar ga te voet.. Noem maar op
Hoeveel weeg jij??

Fatiha

05-02-2007, 17:05
Aangenaam Fatiha,

Ik weeg dus nu 75 kilo ik heb altijd ook 68 of 69 gewogen, heel lang nog op 70 maar op een gegeven moment door allerlei omstandigheden dus die 5 kilo nu bijgekomen dus ik wil die heeeeeeeeel graag kwijt en t gaat me lukken!! dan wil ik graag zakken naar 65 kilo , ik ben ongeveer 1.65 cm en jij?

05-02-2007, 18:36
maar ik moet zeker weten of het werk en niet verspilde tijd is wie is er al mee afgevallen en eerlijk blijven

05-02-2007, 18:57

Ik heb het een jaar geleden ook al gedaan, maar heb het toen niet volgehouden..
Ik begin er morgen weer mee insha'Allah

05-02-2007, 19:49

Citaat door Muhtajiba:
maar ik moet zeker weten of het werk en niet verspilde tijd is wie is er al mee afgevallen en eerlijk blijven

Ja eerlijk bij mij heeft het zeker effect gehad..
Heb deze dieet gevolgd maandje voor de afgelopen ramadan ik was 16 kilo afgevallen... 3Weken.
Ik woog namelijk meer maar had er aan gewerkt..
Het ziekenhuis dieet heeft toen bij mij geholpen iedereen wat heb jij gedaan jezelf verhongert zeker ik nee hoor
Ik was er zelf echt blij mee Let er nu echt op... Mag zeker niet weer te zwaar worden...
Je best doen en je wint zeker...

Heb je vragen PM me maar anders zet je ze hiero op...

Beslama ik moet nog gaan leren voor een tentamen

06-02-2007, 00:41

Citaat door F_S:
Heyyyyy meid wij beginnen dus samen ik ga ook morgen aan de slag
Vandaag heb ik al chocola op
Morgen insha'allah beginnen

Heyyy
Ja haha ik had vandaag ook mijn "laatste" junkdag..ik wou vandaag al beginnen met het vetvrij dieet maarja
Morgen dan maar insha'allah, heb er zin in

Succes iedereen die eraan mee doet!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19