Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk En vraagje ivbm blush



05-02-2007, 15:21
Dames ik was gisteravond naar tv aan het kijken programma van de familie pfaff, Kelly was daar haar dochtertje aan het shminken voor een ijsoptreden, ze gebruikte daarvoor op de wangen en aan de zijkanten van de ogen een soort blush, maar zo leek het niet helemaal, het verlichte en blonk ook iets de huid ( het was niet de blush die wij kennen onder de kleuren roze enz) was ietwat beige van kleur en haar ogen en wangen werden blinkend en lichter van kleur, zag er heel gezond uit, mijn vraag is wat zou dat zijn of welk merk verkoopt zoiets?

05-02-2007, 15:47



Citaat door badger1:
Dames ik was gisteravond naar tv aan het kijken programma van de familie pfaff, Kelly was daar haar dochtertje aan het shminken voor een ijsoptreden, ze gebruikte daarvoor op de wangen en aan de zijkanten van de ogen een soort blush, maar zo leek het niet helemaal, het verlichte en blonk ook iets de huid ( het was niet de blush die wij kennen onder de kleuren roze enz) was ietwat beige van kleur en haar ogen en wangen werden blinkend en lichter van kleur, zag er heel gezond uit, mijn vraag is wat zou dat zijn of welk merk verkoopt zoiets?



Bedoel je mouse voor het gezicht als kleur......
Ik heb het ook van het merk Loreal paris en het voldoet aan jou beschrijving..
Je hebt lichte en donkere kleuren maar dat licht aan wat je zelf wilt en of je het wilt aanpassen op eigen huidskleur of niet...
Het is aan te brengen met een deppertje/sponsje....

Ik wil er ook meer van weten als er toch iets anders wordt bedoeld. Iets nieuws mag altijd

05-02-2007, 15:47
Dat heet geloof ik skinlights of zo. Bijna elke merk verkoopt het.
succes

05-02-2007, 16:03
Het gaf zo een parelmoer glanzend effect op haar wangen en ze smeerde het ook aan de buitenkant van de ogen zo richting slapen, hoe heet het en waar kan ik het kopen (merk) Was echt mooi.

Foundation denk ik niet dat het was want die had ze al aangebracht.

05-02-2007, 20:25



Citaat door badger1:
Het gaf zo een parelmoer glanzend effect op haar wangen en ze smeerde het ook aan de buitenkant van de ogen zo richting slapen, hoe heet het en waar kan ik het kopen (merk) Was echt mooi.

Foundation denk ik niet dat het was want die had ze al aangebracht.



Ik heb stage gelopen in the body shop, en ze hadden daar zo 'poeder' in een potje, maar da waren zo allemaal bolletjes.. je had een lichte en een donkere, die lichte is voor wat jij bedoelt.. en die iets donkerdere geeft zo'n 'net uit de zon' effect..

die kost 17 euro, maar je komt er enorm lang mee toe, zoveeeeeeel bolletjes, en als je zo'n bolletje uitknijpt kan je em gebruiken als oogschaduw.. heel mooi hoor..

06-02-2007, 09:36
Hé meiden bedankt voor jullie reakties, maar het produkt zat in een tube?