Bekijk volle/desktop versie : en ja hoor ze heeft mij weer wat gefikt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

05-02-2007, 09:52
ja mensen weer mijn schoonma ik dacht alhamdoulilah het gaat weer goed. NEEEEE dus.
ik heb gisteren mensen uitgenodigd er waren 10 vrouwen bij mij oop bezoek.
nouw heb gisteren ochtend mijn schoonma en schoonzusje gebeld van komen jullie ik krijg bezoek.
ewa na dat ik had opgehangen hoorden ik mij telefoon afgaan na 2 minuten
mijn schoonma zei.
ik heb ineens hoofdpijn gekregen ik kom niet
en je schoonzusje gaat naar haar vrindin toe.
sorry!!!!!!!!!
ze wonen om de hoek en iedereen stond te fluisteren en ze vroegen steeds waar is je schoonma..
na dat iedereen er was heb ik ze 10 keer op gebeld van komen jullie
nee hoor ze namen niet op en ze hebben ook niet trug gebeld.
even later kwam me schoonbroertje ik had hem gebeld van kom eten.
toen binnen kwam vroeg hij van roep is mij moeder.
ik zei ze is hier niet.
hij zei waar is ze dan.
dus ze was niet thuis



ik ben zo boos op hun lieve mensen

05-02-2007, 09:54


wat maakt het uit... Nodig de mensen gewoon voor jezelf uit en als je schoonmoeder niet wilt komen... is dat haar probleem.... en mensen die fluisteren... die zou ik niet eens over de vloer willen hebben

05-02-2007, 09:55
ach meid maak je niet al te druk..........als je schoonma er niet bij wil zijn dan komt ze toch lekker niet....lekker rustig voor jou...je moet haar juist negeren want als je haar teveel tijd en aandacht geeft dan probeert ze over je heen te lopen...

05-02-2007, 09:55

Citaat door Safia21:
wat maakt het uit... Nodig de mensen gewoon voor jezelf uit en als je schoonmoeder niet wilt komen... is dat haar probleem.... en mensen die fluisteren... die zou ik niet eens over de vloer willen hebben



Goed gezegd Safia

05-02-2007, 09:58



Citaat door wittewarda:
Goed gezegd Safia



Thanx Lieverd!

05-02-2007, 09:58
Meid, het is het niet waard om te stressen om zulke dingen. Nodig mensen uit die jij graag over de vloer hebt en maak er een gezellige avond van.

Wie wil komen; mar7babie... Wie niet wil komen en acute instant hoofdpijn krijgt; Allahi 7iboe...

Weer een bord minder

05-02-2007, 10:01

Citaat door Safia21:
wat maakt het uit... Nodig de mensen gewoon voor jezelf uit en als je schoonmoeder niet wilt komen... is dat haar probleem.... en mensen die fluisteren... die zou ik niet eens over de vloer willen hebben

ja daar heb jij ook gelijk in .
maar ik begijp hun wel mijn schoonma woont om de hoek en ze was er niet .
toch raar.
en wat mij ook best pijn doet is dat mij schoonzus liever bij een vrindin is dan bij mij,
laat staan dat ze zou zeggen van zou ik je komen helpen of zo.
kijk zou mijn schoonzus ergens in de leeftijd zitten van 18- 19- 20 jaar of zo oke mischien een beetje begrip zou ik hebben.
maar nee mijn schoonzus is 28 jaar oud en wijs
ik vind het niet erg maar doet mij pijn.
waarom ik ik doe zo veel voor hun en doe zo mij best

05-02-2007, 10:01

Citaat door Shereen23:
ach meid maak je niet al te druk..........als je schoonma er niet bij wil zijn dan komt ze toch lekker niet....lekker rustig voor jou...je moet haar juist negeren want als je haar teveel tijd en aandacht geeft dan probeert ze over je heen te lopen...



helemaal mee eens.. het is overduidelijk dat ze je niet moet.. zet haar ook gewoon op je negeerlijst.! jij hebt het vaak genoeg geprobeert het is nu aan haar.. en aan je man!

05-02-2007, 10:02
iwa saffie waar jij je druk om maakt laat ze lekker ze liegen alleen tegen zichzelf.. en Allaah Swt ziet dit.
Maak je niet druk joh.. heb je een fijne dagje gehad met je bezoek?
Ja? Safie wees tevreden en laat ze
dat bewijst dat ze niet deugen!

05-02-2007, 10:04
Ga je weer? Ik vraag me echt af hoe dom die man moet zijn dat hij met JOU is getrouwd.

05-02-2007, 10:08
weet wat het ergste is.
zij had vorige week bezoek.
ik heb lekkers gemaakt voor bij de koffie
ben vroeg op gestaan en naar hun toe geweest schoon gemaakt alles voor bereid ik heb heb mij best gedaan.
en deze week heeft zij mij trug bedankt .
ik wou dat ze haar gezicht liet zien .
meer niet.
maar dat was blijkbaar te veel gevraagd.
mensen vroegen naar haar wat moest ik zeggen.

05-02-2007, 10:09
Oh God, shoot yourself please!

05-02-2007, 10:13



Citaat door Selaila:
Oh God, shoot yourself please!




Vanwaar deze wrede reactie

05-02-2007, 10:18
Omdat dit zielig hoopje mens altijd over haar schoonfamilie loopt te klagen.

05-02-2007, 10:25
alhocimawoman, ik heb het idee dat je je veel uitslooft voor je schoonfamilie
je hebt je best gedaan, je hebt meerder malen gevraagd, safi, wil ze niet komen, dan heeft ze pech gehad, je hebt dr niet nodig om het gezellig te maken bij je thuis, zorge voor je bezoek en de rest idrbou rasoum 3an al7ayt
het is natuurlijk je schoonmoeder, toon respect voor haar, maar wat afstand kan geen kwaad

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6