Bekijk volle/desktop versie : Bruidshenna met swarovski stenen!!!



04-02-2007, 23:26
Bruidjes willen jullie iets orgineels op je bruiloft misschien mooie gekleurde of juist orginale steentjes die glinsteren op de mooiste dag van je leven kan je bij mij terecht.

BlingBling op je bruiloft pm me dan!

Voor meer van mijn diensten bekijken ook deze topic



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1270614

04-02-2007, 23:30


Salaam ogti, ik zet ook bruidshenna met strass, maar ik dacht dat Swarovski die steentjes met plaklaag niet meer verkocht is van de collectie van 2 jaar geleden, hoe ben jij er aan gekomen???

Succes met je henna, oja plaats je nog een keer foto's ben benieuwd...



Fadoua

04-02-2007, 23:33

Citaat door Ogti:
Bruidjes willen jullie iets orgineels op je bruiloft misschien mooie gekleurde of juist orginale steentjes die glinsteren op de mooiste dag van je leven kan je bij mij terecht.

BlingBling op je bruiloft pm me dan!

Voor meer van mijn diensten bekijken ook deze topic



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1270614


lieve meid.. heb ik het nou mis? ik zie namelijk geen bling bling henna op die link.. ik zie alleen bling bling ogen en kapsels

04-02-2007, 23:34

Citaat door Fdiwa5:
Salaam ogti, ik zet ook bruidshenna met strass, maar ik dacht dat Swarovski die steentjes met plaklaag niet meer verkocht is van de collectie van 2 jaar geleden, hoe ben jij er aan gekomen???

Succes met je henna, oja plaats je nog een keer foto's ben benieuwd...



Fadoua




Ik haaal ze bij bollywood winkel swarovski maakt ze nog wel voor de hindo lijn.......voor het gehele lichaam ja ik heb al op mijn andere topic foto's gezet en morgen doe ik het hier ..insah allah.

04-02-2007, 23:35



Citaat door Tous3ied:
lieve meid.. heb ik het nou mis? ik zie namelijk geen bling bling henna op die link.. ik zie alleen bling bling ogen en kapsels




Hahahaha klopt die andere link is van mijn andere diensten en deze topic zal voor de bling bling handen zijn...morgen komen er blingblinghanden op deze topic haha

04-02-2007, 23:38
Ow ok, maar zijn dat dan de echte, en waar is die winkel?? ik ik heb ook strass (zie mijn topic henna fotos en henna set fadoua )eerste foto is ook met strass, maar ik ben al meer als 6 maanden op zoek naar echte swarovski stenen, zonder succes
Insha allah plaats je fotos morgen, ben erg benieuwd



Fadoua

04-02-2007, 23:40

Citaat door Fdiwa5:
Ow ok, maar zijn dat dan de echte, en waar is die winkel?? ik ik heb ook strass (zie mijn topic henna fotos en henna set fadoua )eerste foto is ook met strass, maar ik ben al meer als 6 maanden op zoek naar echte swarovski stenen, zonder succes
Insha allah plaats je fotos morgen, ben erg benieuwd



Fadoua



Ja zijn 100% echt ben er mee naar een swarovskijuwelier in scheveningen geweest en die bevestigde dat ze echt waren. DE bollywood winkel ligt Amsterdam zijn wel prijzig 1 euro voor een steentje.

04-02-2007, 23:45

Citaat door Ogti:
Ja zijn 100% echt ben er mee naar een swarovskijuwelier in scheveningen geweest en die bevestigde dat ze echt waren. DE bollywood winkel ligt Amsterdam zijn wel prijzig 1 euro voor een steentje.


Choukran ogti, dan ga ik daar maar eens kijken

04-02-2007, 23:47

Citaat door Fdiwa5:
Choukran ogti, dan ga ik daar maar eens kijken


Amsterdam oost tegenover de de dappermarkt dus tegenover de mc donald hahaha anders moet je heel amsterdam af

04-02-2007, 23:49
ok die weet ik te vinden, hahahah wel makkelijk ja... anders zoek ik me rot
Choukran ogti

04-02-2007, 23:55

Citaat door Fdiwa5:
ok die weet ik te vinden, hahahah wel makkelijk ja... anders zoek ik me rot
Choukran ogti





05-02-2007, 01:42
goh ik ben benieuwd zeg