Bekijk volle/desktop versie : Mannen met knap uiterlijk en die er van profiteren



Pagina's : [1] 2

04-02-2007, 22:05
Als je een dame ziet die geen interesse toont; accepteer het gewoon!!! Deal with it! Het is niet omdat je het gewend bent dat al die dames op jullie kwijlen en nastaren naar je o zo geweldige, knappe uiterlijk dat je moet verwachten dat alle dames zo zijn.

Waga je hebt zo'n uiterlijk en je komt een dame tegen die geen interesse toont ewa laat het zo dan. Waarom dan belachelijke acties doen om haar aandacht te trekken?


Bescheidenheid siert de mensen a kapsone mensen!



Heb deze morgend zoiets mee gemaakt pffffff ik kreeg er echt jnoen van.

04-02-2007, 22:17


Belachelijke acties doen om haar aandacht te trekken?.. Nooit! Ik heb nog mijn trots



Maar vertel waar je zo'n jnoen van hebt gekregen

04-02-2007, 22:18
Ja tell us

04-02-2007, 22:20

Citaat door JuStAmOsLiMa:
Vertel..



Zo'n showgast vandemorgend die moest naar binnen en die zag dat ik de deur helemaal rechts nam om naar buiten te gaan en wat doet hij? Hij neemt omweg en neemt zelfde deur op het moment dat ik naar buiten moet moest die langs mij passeren om naar binnen te gaan.
Dan op het einde stond die bij de deur en probeerde die nog eens oogcontact te maken maar ik negeerde het gewoon.

04-02-2007, 22:20


Ik begrijp wat je bedoelt.

Er wonen hier jongens dat je helemaal gaat smelten alleen er ontbreekt wat aan hun en dat is het geloof,En als ze contact zoeken,en nee zeg gaan ze blijven plakken enz. Ze denken dat elke meid achter hun aan komt,

04-02-2007, 22:22

Citaat door Hoopvol:
Belachelijke acties doen om haar aandacht te trekken?.. Nooit! Ik heb nog mijn trots



Maar vertel waar je zo'n jnoen van hebt gekregen



Ga, ga maak je verhaal af!


Vond het wel leuk stukje wanneer ze de lambada hadden gedanst.

04-02-2007, 22:23

Citaat door MievrouFatoshj:
Ik begrijp wat je bedoelt.

Er wonen hier jongens dat je helemaal gaat smelten alleen er ontbreekt wat aan hun en dat is het geloof,En als ze contact zoeken,en nee zeg gaan ze blijven plakken enz. Ze denken dat elke meid achter hun aan komt,




Dat is nou jammer. Als iemand met zo'n mooi uiterlijk ook nog eens bescheiden is en je kan het aan hem zien dat die er niet van profiteert of zichzelf all that vind; zo'n mensen vallen echt op snap je.

04-02-2007, 22:23

Citaat door AbaHoeCh:
Als je een dame ziet die geen interesse toont; accepteer het gewoon!!! Deal with it! Het is niet omdat je het gewend bent dat al die dames op jullie kwijlen en nastaren naar je o zo geweldige, knappe uiterlijk dat je moet verwachten dat alle dames zo zijn.

Waga je hebt zo'n uiterlijk en je komt een dame tegen die geen interesse toont ewa laat het zo dan. Waarom dan belachelijke acties doen om haar aandacht te trekken?


Bescheidenheid siert de mensen a kapsone mensen!



Heb deze morgend zoiets mee gemaakt pffffff ik kreeg er echt jnoen van.


Andersom is het net zo hoor...

Maar het grappigste is nog wanneer je ze afwijst, errug goed voor hun arrogante ego

04-02-2007, 22:25

Citaat door Deutscher:
Andersom is het net zo hoor...

Maar het grappigste is nog wanneer je ze afwijst, errug goed voor hun arrogante ego



Dan is hun zelfzekerheid allemaal gone.


Bij mannen is het meer dat ze erop kicken op dames die moeilijk doen of geen interesse tonen. Maar wat ze meestal vergeten is dat er dames zijn die het niet expres doen en echt wel degelijk geen interesses hebben.

04-02-2007, 22:29
Mannelijke sletjes

04-02-2007, 22:30

Citaat door AbaHoeCh:
Ga, ga maak je verhaal af!


Vond het wel leuk stukje wanneer ze de lambada hadden gedanst.


04-02-2007, 22:32

Citaat door AbaHoeCh:
Dan is hun zelfzekerheid allemaal gone.


Bij mannen is het meer dat ze erop kicken op dames die moeilijk doen of geen interesse tonen. Maar wat ze meestal vergeten is dat er dames zijn die het niet expres doen en echt wel degelijk geen interesses hebben.


Ik denk inderdaad dat daarom mannen meer blijven plakken dan vrouwen, bij mij is het meer zo dat ze een beetje schrikken hoe ze zo keihard afgewezen worden en daarna gelukkig niet meer van zich laten horen...

04-02-2007, 22:35


Waarom is iedereen altijd zo gemeen tegen de mooie mensen?

04-02-2007, 22:40

Citaat door Dr0mer:
Waarom is iedereen altijd zo gemeen tegen de mooie mensen die van zichzelf weten dat ze mooi zijn en het altijd gewend zijn om aandacht te krijgen en er van profiteren?
Wel beste Dr0mer; omdat zo'n mensen eens drastisch moeten gaan veranderen.

04-02-2007, 22:43

Citaat door AbaHoeCh:
Wel beste Dr0mer; omdat zo'n mensen eens drastisch moeten gaan veranderen.




Hahaha! Leuk je toevoeging! Thanks

Pagina's : [1] 2