Bekijk volle/desktop versie : ICA bij NOVA (Tja, afko's rule)



Pagina's : [1] 2 3 4

03-02-2007, 22:07
Zometeen bij NOVA op Ned 2:

EROP OF ERONDER VOOR HET ISLAMITISCH COLLEGE AMSTERDAM


In NOVA vanavond een uniek portret van de - volgens velen - slechtste school van Nederland: het Islamitisch College Amsterdam.

Na het weekend beslist de minister van Onderwijs, Maria van der Hoeven, of de school nog een allerlaatste kans krijgt om het niveau op te krikken. Anders gaat de geldkraan dicht.

In de studio reageert Farid Zaari, voorzitter van het bestuur van het Islamitisch College Amsterdam


Bron: http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&repo rtage_id=4917&CFID=16930216&CFTOKEN=68196735

03-02-2007, 22:31


Ik hoop dat het goed komt voor de islamitisch College Amsterdam.

03-02-2007, 22:55

Citaat door krabbel33:
Echt erg hoor, die jongeren worden door zulk een scholing opgeleid tot uitkeringsstrekkers.

Mensen met zulke ideeën zullen zichzelf nooit echt kunnen 'vinden' en waarmaken in de westerse wereld.
Jammer dat talent zo vergooit wordt middels het dogmatische en wettisch benaderen van religie.



Jammer dat jij er zo over denkt, er is nog altijd een kans. een eerste keer heeft altijd nog een tweede keer.

03-02-2007, 23:04

Citaat door suufijan_allebe:
verwijderd door tet79


hey niet zo schelden en tieren denk om je taal gebruik.

Moge Allah jou leiden naar het rechte pad. Moge Allah je ook vergeven.

03-02-2007, 23:05


en trouwens sufijan, ze hebben niks te willen, als ze willen dat we vertrekken lukt het ze toch niet. en het zal ook nooit gaan lukken.

03-02-2007, 23:14

Citaat door _BECOOL_:
Ik hoop dat het goed komt voor de islamitisch College Amsterdam.

Ik hoop van niet...

03-02-2007, 23:36

Citaat door krabbel33:
Echt erg hoor, die jongeren worden door zulk een scholing opgeleid tot uitkeringsstrekkers.

Mensen met zulke ideeën zullen zichzelf nooit echt kunnen 'vinden' en waarmaken in de westerse wereld.
Jammer dat talent zo vergooit wordt middels het dogmatische en wettisch benaderen van religie.


Bekijk de uitzending eerst... Enigste wat jij wil horen is dat er daar geradicaliseerd wordt... dat de kinderen geen positie hebben in de maatschappij.. blablablablabla allemaal..

Nou.. ik hoor totaal andere dingen van die leerlingen...

03-02-2007, 23:39

Citaat door Maroc_4_ever:
Bekijk de uitzending eerst... Enigste wat jij wil horen is dat er daar geradicaliseerd wordt... dat de kinderen geen positie hebben in de maatschappij.. blablablablabla allemaal..

Nou.. ik hoor totaal andere dingen van die leerlingen...



Tja de teksten van krabbel ken je inmiddels al. altijd negatief over de moslims.

en wedden zo meteen zal hij zeggen: ikke

Moehiem ze hebben nog een kans.

03-02-2007, 23:41

Citaat door _BECOOL_:
Tja de teksten van krabbel ken je inmiddels al. altijd negatief over de moslims.

en wedden zo meteen zal hij zeggen: ikke

Moehiem ze hebben nog een kans.


Er is geen reden om die school te sluiten. Dat onderwijs daar wordt aan gewerkt, en de zogenaamde "belemmering van integratie" en radicalisering... er zijn inspecteurs geweest die hebben niks gevonden... overal gezocht maar helemaal niks gevonden. Maar dat zeggen ze zoals gewoonlijk niet in de media.

03-02-2007, 23:41
Staat het ergens online?

03-02-2007, 23:42
Morgen is het op http://www.novatv.nl te zien.

03-02-2007, 23:44

Citaat door MevrouwHopjes83:
Staat het ergens online?

Dag Mevrouw Hopjes.
Morgen bij uitzendinggemist.nl

03-02-2007, 23:44



Citaat door Maroc_4_ever:
Er is geen reden om die school te sluiten. Dat onderwijs daar wordt aan gewerkt, en de zogenaamde "belemmering van integratie" en radicalisering... er zijn inspecteurs geweest die hebben niks gevonden... overal gezocht maar helemaal niks gevonden. Maar dat zeggen ze zoals gewoonlijk niet in de media.


tuurlijk posetief nieuws melde ze nooit, negatief nieuws altijd.

mahlies hada el ard djalhoem oe homroe mai rabhoe

03-02-2007, 23:46
Ok dankje wel dat ga ik morgen dan even kijken.

04-02-2007, 00:14
moet ik voetbal misschien om naar nova te kijken

no way mattie

Pagina's : [1] 2 3 4