Bekijk volle/desktop versie : will smit bekeerd tot de islam ????



Pagina's : [1] 2

03-02-2007, 15:58
salllaam molekom mensen.
ik had gehoord van me tante dat will smit is bekeerd tot de islam
nu mij vraag weten jullie daar iets van ???

03-02-2007, 16:05



Citaat door driouchlady:
salllaam molekom mensen.
ik had gehoord van me tante dat will smit is bekeerd tot de islam
nu mij vraag weten jullie daar iets van ???



Allahoe allam zuster, maar ik heb wel een stuk erover gevonden die ik hieronder insha Allah zal plaatsen!!!

http://www.islamicvoice.com/january.2002/embraced.htm


Salaam Aleikum wa Rahamtullahi wa Barakatuh,

Zainab

03-02-2007, 16:10
Volgens mij is hij niet bekeerd, ik heb het gelezen en er staat alleen dat hij er in ging verdiepen voor zn rol!

03-02-2007, 20:10
sokran mijn zusters

03-02-2007, 20:59


Allah yehdieh

03-02-2007, 23:05
ja had het best lang gehoord van een zuster!

maar over michael jackson is het wel waar denk ik

05-02-2007, 14:40
o is michael jackson dan wel bekeerd?

05-02-2007, 14:45
nope

05-02-2007, 16:06

Citaat door oemaya:
Allah yehdieh



ameen!

05-02-2007, 16:20

Micheal Jackson

Micheal Jackson wil mogelijk gaan bekeren, volgens nieuwsbronnen. Micheal Jackson heeft al eens eerder in het verleden de uitspraak gemaakt dat de Islam naar zijn idee de ware religie is. Sindsdien hebben ze hem proberen te ruineren, want hij was een super idool, met zo een uitspraak en mogelijk zijn bekering zullen velen fans hem volgen. Dus hebben ze zijn plastisch chirurchische ingrepen laten mislukken, want denk er eens over na dat er duizende zijn die een neusopperatie succesvol zijn ondergaan. En dit zijn mensen die niet eens een tiende hebben aan kapitaal van Micheal Jackson. Dus denk je niet dat Micheal Jackson de beste chirurgen zou inschakelen met zijn immense kapitaal? En toch mislukte deze. Dit was blijkbaar niet genoeg, want het deed niets af aan zijn succes, dus hebben ze hem verder vervuilt en vernedert met de beschuldiging van pedofielie. En raads eens wat Micheal Jackson onlangs zei voor zijn proces en voordat dat hij naar Saoudië Arabië ging in een telefoongesprek dat gelekt is in de media? Hij zei; "De Joden hebben mij geruïneerd". Het moge duidelijk zijn wat hij hiermee bedoelde.

05-02-2007, 16:39

Citaat door dromer:

Micheal Jackson

Micheal Jackson wil mogelijk gaan bekeren, volgens nieuwsbronnen. Micheal Jackson heeft al eens eerder in het verleden de uitspraak gemaakt dat de Islam naar zijn idee de ware religie is. Sindsdien hebben ze hem proberen te ruineren, want hij was een super idool, met zo een uitspraak en mogelijk zijn bekering zullen velen fans hem volgen. Dus hebben ze zijn plastisch chirurchische ingrepen laten mislukken, want denk er eens over na dat er duizende zijn die een neusopperatie succesvol zijn ondergaan. En dit zijn mensen die niet eens een tiende hebben aan kapitaal van Micheal Jackson. Dus denk je niet dat Micheal Jackson de beste chirurgen zou inschakelen met zijn immense kapitaal? En toch mislukte deze. Dit was blijkbaar niet genoeg, want het deed niets af aan zijn succes, dus hebben ze hem verder vervuilt en vernedert met de beschuldiging van pedofielie. En raads eens wat Micheal Jackson onlangs zei voor zijn proces en voordat dat hij naar Saoudië Arabië ging in een telefoongesprek dat gelekt is in de media? Hij zei; "De Joden hebben mij geruïneerd". Het moge duidelijk zijn wat hij hiermee bedoelde.





klopt Broer! ik las een tijdje geleden dat ze met een complot bezig waren om michael jackson te laten mislukken..

05-02-2007, 16:41

Citaat door fietsendief:


klopt Broer! ik las een tijdje geleden dat ze met een complot bezig waren om michael jackson te laten mislukken..



Als je het artikel nog eens tegenkomt ben je welkom dit met mij te delen akhi.

Ps. Um_Intisare; Ik heb het net zelf geshreven.

05-02-2007, 16:47



Citaat door dromer:

Als je het artikel nog eens tegenkomt ben je welkom dit met mij te delen akhi.

Ps. Um_Intisare; Ik heb het net zelf geshreven.


Ok aghi..

06-02-2007, 15:43
moge allah hen leiden insha allah.
allah is in alles in staat.
en we zullen oprecht blij zijn met elke nieuw moslims erbij, vooral zulke mensen die populair zijn bij de ontwetende.
maar hoeveel van onze broeders dwalen per dag af, laten we dit niet vergeten mijn lieve broeders en zusters. Laat we niet vergeten hoeveel jongens en meisjes in onze eigen huizen het gebed niet verrichten, het niet meedoen met de ramadaan enz.
We moeten vele doe3a doen voor deze en da3wa.
moge allah ons standvastig maken in onze dien insha allah.,


waslaamoe alajkoem wara7amtoe allah wabraktoeh

akhoekoem fie laah

06-02-2007, 15:51
moge Allaah de Barmhartige ons allen leiden na de siraat almoestaqiem en ons vermeerderen in kennis en ons harten doen zuiveren voor Hem alleen opdat we zullen slagen inscha Allaah.


fi aamaani Allaah.

Pagina's : [1] 2