Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk voortrekkerij..



03-02-2007, 13:47
wat als manlief zn mama altijd voortrekt en jouw mama totaal geen aandacht geeft.....herkent iemand dit?

03-02-2007, 14:15


Ewa ja dat is zijn mama dan moet je je eigen mama ook voortrekken kijke of hij dat leuk vind

03-02-2007, 14:55
Dat zou ik echt niet pikken denk ik.
Maargoed daarentegen denk ik dat ik zelf juist iemand ben die haar mama erg voortrekt vooral omdta ik geen papa heb.
Ik wilzelfs mn mama bij me laten inwonen waneer ik trouw

03-02-2007, 15:18
Niks mis mee ik zou me moeder natuurlijk ook voortrekken.
Mamma blijft #1 het is geen 2de vrouw ofzo het is en blijft mama.

03-02-2007, 15:27


Je moet er alleen maar trots op zijn dat hij zo een goede band heeft met zijn moeder, jij zal dat vast en zeker ook hebben met je eigen moeder en als hij daar ook geen moeite mee heeft dan is er niks aan de hand toch?

Groetjes

05-02-2007, 14:55

Citaat door salimaatje23:
wat als manlief zn mama altijd voortrekt en jouw mama totaal geen aandacht geeft.....herkent iemand dit?



mama's komen altijd op de eerste plaats...maar bewust voortrekken in het bijzijn van andere mama is wel fout.....he maar vertel voor wat heb je deze info nodig? 'manlief' nog wel haha....

05-02-2007, 18:09

Citaat door tatoooti:
mama's komen altijd op de eerste plaats...maar bewust voortrekken in het bijzijn van andere mama is wel fout.....he maar vertel voor wat heb je deze info nodig? 'manlief' nog wel haha....
da's waar.
gewoon ik vind het interressant....

05-02-2007, 18:15

Citaat door MoordWijf:
Dat zou ik echt niet pikken denk ik.
Maargoed daarentegen denk ik dat ik zelf juist iemand ben die haar mama erg voortrekt vooral omdta ik geen papa heb.
Ik wilzelfs mn mama bij me laten inwonen waneer ik trouw



ooohhhh wat ben jij een lieverd!!!

05-02-2007, 18:23

Citaat door MoordWijf:
Dat zou ik echt niet pikken denk ik.
Maargoed daarentegen denk ik dat ik zelf juist iemand ben die haar mama erg voortrekt vooral omdta ik geen papa heb.
Ik wilzelfs mn mama bij me laten inwonen waneer ik trouw



Je lijkt mn zusje wel
Maar zij neemt een hond en gaat met mn moeder samenwonen

05-02-2007, 18:26

Citaat door Spicegirl:
Je lijkt mn zusje wel
Maar zij neemt een hond en gaat met mn moeder samenwonen




haha...juiste keuze

05-02-2007, 18:32

Citaat door salimaatje23:
haha...juiste keuze


Misschien wel