Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde liefde liefde en nogmaals liefde

Pagina's : [1] 2

lovelylady
12-07-2002, 18:02

hallo allemaal ik heb hier een paar gedichten die ik graag met jullie zou willen delen als het mag grapje.hier zijn ze dan. :giechel: nr.1 Pas als de duivels bidden.En de engelen gaan vloeken.En de zee veranderd in wijn.Pas dan zul jij uit mijn leven zijn. nr.2 Zijn het je ogen of is het je lach.Het is niet gelogen dat ik je mag. Het is je humor of het luisteren naar je stem.Zou het daardoor komen dat ik gek op je ben. :love2: nr.3 Speciaal voor jou in de diepste van de nacht.You ogen zo zacht. You hart vol vuur.verlang ik naar you.........Ik hou ik hou ik hou van jou. Zo ik hoop wel dat dit genoeg is voor de komende 3 dagen. heelveel groetjes van Lovelylady :romance:

Rules
21-07-2002, 12:10
he ik wilde effe zeggen dat ze echt prachtig zijn, en dat ze ene gevoelige snaar raken. Heb je er niet meer???????? groetjes

Miss_Nerd
21-07-2002, 14:16
NOU ben ikkkkeeee..........:lol: 1)Als tijd kon stilstaan,als ik alleen met jou zou bestaan als ik jij mijn hart zou verstaan dan weet je hoezeer ik van je hou en hoelang ik je al wou.... 2)leven zonder liefde is leven met verdriet,leven zonder liefde is het leven niet,leven zonder liefde is leven zonder jou maar dat kan ik niet omdat ik van je hou........... 3)AllAh schiep de nacht zodat de mens kan uitrusten,licht om te zien lucht om te ademen, en MiSs_Nerd om van te houden........... 4)De nachten zijn lang de eenzaamheid maakt mij bang in mijn dromen ben jij diegene naar wie ik verlang is dit liefde of een mooie zang waarmee ik je hart vang..... 5)Als de wereld van papier was en de oceaan vol inkt kon ik overal schrijven hoe leuk ik je vind....... 6)Mijn hartje zegt: ik hou van jou, mijn ogen zeggen: ik blijf je trouw, mijn geduld zegt: wanneer zie ik jou.....?? 7)when it's night look at the star, it you see a falling star make a wish trust me it will came treu because i did it and i found YOU......... NOU...........:jeweetog: dat waren de mijne.......... KUzzzz

EmiR_Soltan
21-07-2002, 17:55
Salam Landgenoten, Graag wat nieuwe gedichten, al die korte gedichten heb ik tig keren gelezen... Kom met wat origineels iets dat van je zelf is... Dat maakt het nog mooier Dat je er zelfs de woorden van kunt proeven Met Fruitmand Vol Liefs Voor Alle Landgenoten

SweetxBaby
21-07-2002, 18:23

Origineel gepost door EmiR_Soltan Salam Landgenoten, Graag wat nieuwe gedichten, al die korte gedichten heb ik tig keren gelezen... Kom met wat origineels iets dat van je zelf is... Dat maakt het nog mooier Dat je er zelfs de woorden van kunt proeven Met Fruitmand Vol Liefs Voor Alle Landgenoten helemaal mee eens.. duik in het archief en je vind dezelfde korte gedichtjes als hier boven ;)

Rules
21-07-2002, 22:43
nou ik zou dan zeggen waarom beginnen jullie niet, en dan volgt de rest wel.......ik zoiezo niet want ik kan niet rijmen

sun_sarah_shine
21-07-2002, 23:01
HAHAHAHA of niet..!!! beetje oud..;)

sun_sarah_shine
21-07-2002, 23:03
er was eens een mus die deed een brief op de bus want hij had aan opdracht van zn zus.. dus... ging hij naar zijn zus... en bij binnenkomst gaf hij haar een kus, verderop ,op de hoek stond een Rus Die verliefd was op de mus zijn zus! TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;)

sun_sarah_shine
21-07-2002, 23:06
er was eens een kat... die altijd zijn taak vergat want hij zat altijdop zn luie gat En werd hij altijd dronken zat. Voelde zich vies,dus ging hij in bad... met zijn vriendinnetje Mevrouw spat.

sun_sarah_shine
21-07-2002, 23:10
Jeee het gras is zo groen.... maar daar zat een hondje een poepie te doen Bah bah bah...foei foei foei...dat mag dat hondje niet oh wee als meneer de schoonmaker dat ziet het baasje is net zo vies al hij want kijk hem daar staan met vieze schoene kijkend naar mij .... ik ga meneer de schoonmaker roepen over dat het hondje in het gras zit te poepen dan moet het hondje lekker weg hahaha en da heeft het baasje ook lekker pech.... kan ik hier weer lekker spelen en mn ijsje met mijn vriendjes delen... ( hehehehe dit is LEUK ;) )

Naura
22-07-2002, 11:48
Dag iedereen, Ik heb er ook een paar voor jullie.......... Last night i send an angel to watch over you while you were sleeping.. but it came back ....and i asked why.....it said that angels don't watch over other angels I ask allah to make u happy make u smile gide u safely true every mile grant u wealth give u health and most of all grant uparadise I know love never comes easy and it never will. So i wanna be your genie, for all you wishes to forfill. You're every wish is my command. If u wanna experience true love then i'm the one. Nou dat waren ze dan hihihihihi Beslama 3likoum Naura

Miss_Nerd
22-07-2002, 19:02
Origineel gepost door EmiR_Soltan Salam Landgenoten, Graag wat nieuwe gedichten, al die korte gedichten heb ik tig keren gelezen... Kom met wat origineels iets dat van je zelf is... Dat maakt het nog mooier Dat je er zelfs de woorden van kunt proeven Met Fruitmand Vol Liefs Voor Alle Landgenoten SOLLLYYY HOOORRR, maar ik had er een paar zelf verzonnen en wel meer dan 2 :kwaad: !!!!!!!!!!111 :giechel: hahaha duzzzzzz..... dat je ze tig keer hebt gelezen is een leugen!! ik zag je neeuss al groeien :D

sun_sarah_shine
24-07-2002, 11:59

HAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAAHAHAHAH :D:D

Missrapster
24-07-2002, 12:15
Ik heb er ook nog een paar!Hier komen ze dan: *Als ik een arend was dan droeg ik je op mijn vleugels Als ik een dolfijn was dan droeg ik je op mijn vinnen Maar ik ben een mens dus draag ik je in mijn hart. *Laatst zag ik een lach op je gezicht Zo een mooie glimlach op mij gericht Dan wil ik mij armen om je lichaam slaan Maar daarvoor ben je te ver van mij vandaan Dan haal ik je voor in mijn gedachten Een beeld die de pijn doet verzachten De pijn dat je niet bij me bent,maar sat je door mijn gedachten rent *Toen ik je zag was ik bang om je te leren kennen Toen ik je leerde kennen was ik bang om van je te houden Nu ik van je houd ben ik bang om je te verliezen *Don't love 1,don't love 2.But love the ones,who loves you 2! *Rozen hebben doorns.Liefde kent verdriet Maar bij ware liefde hindert dat niet *Ik voel wat jij voelt Ik begrijp wat jij begrijpt Ik wil bij je horen,want we zijn voor elkaar geboren *Als een traan ooit jou ogen zou bereiken,dan ben ik de'r om je verdriet te bergijpen Een lieve kus die jou pijn verzacht ,bezorgt jou een rustgevende nacht. En zo kan ik wel verder gaan.Ik ken er heel veel als jullie willen dan zet ik er nog een paar voor jullie.

sun_sarah_shine
24-07-2002, 18:41
Hier zijn wat nieuwe gedichte die nog een betje "sense"maken ~ Somwhere over the rainbow love is wating for you Somwhere far over the wide ocean you'll find a love that's true ~ Your eyes brown as choclat Your mouth sugar-sweet your heart that is so loving our love that no one will defeat ~ the day that your arms will be holding me is the day that our love will be The day your love will be feeding me is the day we'll be spending our lifes, u'll see

Pagina's : [1] 2