Bekijk volle/desktop versie : 2e lid van rapgroep Bone Thugs-n-Harmony heeft zich bekeert tot de Islam.



Pagina's : [1] 2

02-02-2007, 22:44
Alhamdoulilah, wat kunnen de zaken vreemd lopen. Vroeger waren dit mijn idolen, ik luisterde altijd naar hun muziek. En ik kom er nu achter dat 2 leden namelijk Bizzy Bone en Flesh n Bone zich hebben bekeerd tot de Islam alhamdoulilah.

Moge Allaah ze verder leiden, amien.


02-02-2007, 22:51


Elhamdoulilah. Moge Allah ons leiden.

02-02-2007, 22:57
Elhamdoulilah

02-02-2007, 23:02
soubhan mobdel ahwal

03-02-2007, 01:20


Subhanna Allah!!!!

Moge Allah ons en hen standvastig houden op deze weg. Ameen

Subhanna Allah, je ziet steeds vaker rappers bekeren tot de Islam wallilahi al-Hamd.

Vele nummers die zij schreven waren vaak spiritueel getint.

Alhamdulillah, geweldig nieuws.

Baraka Allahu feek, wa salaamu 'alaykum wa Rahmetoellah

03-02-2007, 02:02

Citaat door topicverwoester:
Alhamdoulilah, wat kunnen de zaken vreemd lopen. Vroeger waren dit mijn idolen, ik luisterde altijd naar hun muziek. En ik kom er nu achter dat 2 leden namelijk Bizzy Bone en Flesh n Bone zich hebben bekeerd tot de Islam alhamdoulilah.

Moge Allaah ze verder leiden, amien.



Bizzie bone ook al bekeerd, van flesh wist ik t al, ik kende bizzie als die rapper die het altijd over i love Jezus had, soubhana'Allaah mensen veranderen Walhamdoullilah

03-02-2007, 02:12
Ik doel niet op deze heren, maar ik spreek in het algemeen. Vaak zijn mensen blij als een bekende en beroemde Amerikaan zich tot de islam bekeerd. Maar men vergeet dat sommigen daar zich vaak tot de Nation of Islam bekeren. Dat is een zware vorm van shirk, want ze verheerlijken daar de leider (ik ben zijn naam even kwijt).

03-02-2007, 02:31

Citaat door Najib26:
Ik doel niet op deze heren, maar ik spreek in het algemeen. Vaak zijn mensen blij als een bekende en beroemde Amerikaan zich tot de islam bekeerd. Maar men vergeet dat sommigen daar zich vaak tot de Nation of Islam bekeren. Dat is een zware vorm van shirk, want ze verheerlijken daar de leider (ik ben zijn naam even kwijt).


Elijah mohammed,

ja daar ben ik ook vaak bang voor maar alhamdoulilah zijn ze niet meer zo groot.

03-02-2007, 02:37

Citaat door Abou_Isa:
Bizzie bone ook al bekeerd, van flesh wist ik t al, ik kende bizzie als die rapper die het altijd over i love Jezus had, soubhana'Allaah mensen veranderen Walhamdoullilah


Ja klopt, wat ik altijd bijzonder vond was dat hij het constant over "there's only one true god" had en dat als hij dat zei, hij zn wijsvinger opstak, zoals moslims dat ook altijd doen. Toen dacht ik al van subhan allah, ik weet bijna zeker dat de Islam die man aan zal spreken vanwege het grote belang van Tawheed in de Islam. En alhamdoulilah is hij bekeerd, moge Allah hen blijven leiden, amien.

03-02-2007, 11:15

Citaat door Najib26:
Ik doel niet op deze heren, maar ik spreek in het algemeen. Vaak zijn mensen blij als een bekende en beroemde Amerikaan zich tot de islam bekeerd. Maar men vergeet dat sommigen daar zich vaak tot de Nation of Islam bekeren. Dat is een zware vorm van shirk, want ze verheerlijken daar de leider (ik ben zijn naam even kwijt).



Barakallaahoe feeka agie,

sterker nog agie die mensen hebben zich helemaal niet tot de islaam bekeerd maar slechts dieper in de koefr geworpen.

Moge Allaah ons beschermen tegen de Nation of Koefr die beweren dat sommige van hun leiders profeten zijn. en dat de islaam alleen voor zwarten is en dat God zwart is, 'Ayadaan Billaah.

03-02-2007, 13:54

Citaat door Bankstel:
Barakallaahoe feeka agie,

sterker nog agie die mensen hebben zich helemaal niet tot de islaam bekeerd maar slechts dieper in de koefr geworpen.

Moge Allaah ons beschermen tegen de Nation of Koefr die beweren dat sommige van hun leiders profeten zijn. en dat de islaam alleen voor zwarten is en dat God zwart is, 'Ayadaan Billaah.


Hehe ze zijn van mening dat een of andere kwaadaardige professor een 10tal eeuwen geleden het blanke ras heeft geschapen en dat hij met een ruimteschip op aarde kwam. lol. Doet me denken aan star trek.

03-02-2007, 13:55

Citaat door topicverwoester:
Hehe ze zijn van mening dat een of andere kwaadaardige professor een 10tal eeuwen geleden het blanke ras heeft geschapen en dat hij met een ruimteschip op aarde kwam. lol. Doet me denken aan star trek.



Echt waar?!

03-02-2007, 13:58



Citaat door dromer:

Echt waar?!


ook denken ze dat ALLAH een afkorting van arm leg leg arm head is, astagfir allah, alsof ze niet weten dat het fonetisch is.

03-02-2007, 14:00

Citaat door topicverwoester:
ook denken ze dat ALLAH een afkorting van arm leg leg arm head is, astagfir allah, alsof ze niet weten dat het fonetisch is.


Ja ik wilde al zeggen, die fantasie komt alleen uit in de engelse taal. Idioterij.

03-02-2007, 14:34
massa allah sub7ana allah moge allah swt ze insch allah leiden rapper napoleon is ook bekeerd massa allah hmdl asalamoe wa3alaikoem wr wb

Pagina's : [1] 2