Bekijk volle/desktop versie : Ali, de gangster!

12-07-2002, 16:41
Ik sta op en ga me wassen. Alweer een nieuwe dag in mijn miezerige leven. Ik kijk in de spiegel en verafschuw degene die ik in de spiegel zie. Hoe ben ik geworden wat ik nu ben? Waarom heeft niemand me tegengehouden? Vragen, allemaal zinloze vragen, die allemaal te laat gesteld zijn en waarop ik geen antwoord meer wil. Ik trek me kleren aan, repeteer voor de spiegel mijn grimassen van onverschilligheid en stap naar buiten. In mijn auto negeer ik de bewonderende blikken van jongens en meisjes die teveel actiefilms hebben gezien en hopen ooit zo te zijn zoals ik ben. Tuurlijk, in het begin is alles stoer en geeft het een kick, maar net als elke drug moet je naarmate de tijd vordert steeds verder gaan om dezelfde kick te krijgen. Ik doe mijn zaken voor die dag zonder een spoor van emotie. Het meisje dat niet wil werken of te weinig oplevert wordt hardhandig gewaarschuwt dat ze op de grens balanceert van leven of geleefd te worden. De werkers worden bevoorraadt zodat ze weer voor een week vooruit kunnen. Agressieve gesprekken met collega crimineeltjes en concurrenten zijn inmiddels dagelijkse kost geworden. Ach, te weten dat ik vroeger voetballer wou worden en verliefd wou worden zoals ze het beschreven hadden in al die mooie romans. Twee kinderen wou ik hebben, een jongen en een meisje. Nu weet ik dat ik dat allemaal niet meer zal hebben. Elke dag dat ik nog besta en ademhaal om deze aardkloot is er eentje extra alvorens ik het vuur in ga. Een auto komt naast me rijden en met een plotselinge beweging zie ik de neus van de auto mijn kant opkomen. Zonder enig besef wordt ik van de weg gedrukt en kom in de berm tegen een boom tot stilstand. Het bloedt gutst uit mijn lichaam en ik kan er maar niet achterkomen waar het allemaal vandaan komt. Mijn hoofd voelt zo zwaar aan en mijn ogen denken maar aan één ding, slapen. Heel in de verte hoor in de remmen van een auto en de gierende banden die weer op gang komen. Verdwaasd kijk ik naar links en zie een zwarte auto langszij komen, een raam gaat open en iemand steekt iets naar buiten. Duiken, duiken, alarmeren mijn hersens mij, maar mijn lichaam is moe en weigert elke beweging te maken. Mijn ziel ben ik al lang kwijt en beseffend wat er gaat gebeuren kijk ik langs de auto heen naar een rozenstruik. Goh, wat kan zo een bloem toch mooi zijn hè, de zon die erop schijnt, de intense rode kleur die naar je straalt, het zachte gedein met de wind, heen en weer, heen en weer. Ik voel mijn gezicht bewegen en met een grijns hoor ik een snel salvo afgaan. Iets dringt in mijn lichaam, een korte pijnscheut in mijn gezicht, maar dat is gauw over en ik voel niets meer! Goh, wat kan een roos toch mooi zijn hè?

13-07-2002, 16:36

Komt er nog een vervolg? Je schrijft echt heel erg mooi, ga zo door...
Liefs,
cheetah

14-07-2002, 12:44
prachtig geschreven!

06-04-2003, 22:17
ok hhahaha ga verder

06-04-2003, 22:20

Ja, zeker mooi geschreven. Ik hoop dat er nog een vervolg komt!

Veel liefs, Louisa

06-04-2003, 22:45
ey wiseguy egt mooi.....ik kreeg er tranen van in me ogen....:tranen:

ga je nog verder?

ciao...:blauwkus:

06-04-2003, 23:31
..wejoooow minder mooi geschreven zeg,..

07-04-2003, 07:16
Echt een mooi begin zeg. Schrijf gauw verder.

hug faatjes

07-04-2003, 10:15
eey mensen kijk is naar de datum van het verhaaltje

07-04-2003, 16:54

Citaat:
Origineel gepost door mohammed_lazizi
eey mensen kijk is naar de datum van het verhaaltje
waaaaaaaaaat.....wayaaa.....ik heb het hier egt nog noooooit gezien

.......sjooow

07-04-2003, 17:59
Was dat het einde?????

07-04-2003, 19:46