Bekijk volle/desktop versie : Wat een haat hier!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

02-02-2007, 19:39
Tering hey worden jullie niet ziek van jezelf. Hoe kan je iemand haten??
De een wenst iemand een ongelukkig leven toe de ander wenst iemand een ziekte.

Neem een voorbeeld aan onze profeet (saw) Haatte hij, deed hij iemand kwaad nee zelfs wanneer mensen hem kwaad deden reageerde hij niet zoals sommigen van jullie dat doen.

02-02-2007, 19:47



Citaat door Soul_Searching:
Tering hey worden jullie niet ziek van jezelf. Hoe kan je iemand haten??
De een wenst iemand een ongelukkig leven toe de ander wenst iemand een ziekte.

Neem een voorbeeld aan onze profeet (saw) Haatte hij, deed hij iemand kwaad nee zelfs wanneer mensen hem kwaad deden reageerde hij niet zoals sommigen van jullie dat doen.


Goed gesproken..

Alleen had je dat eerste woordje beetje achterwege kunnen laten!

02-02-2007, 19:50

Citaat door Shakira Lopezzz:
Goed gesproken..

Alleen had je dat eerste woordje beetje achterwege kunnen laten!
Ja dat woordje gebruik ik vaak

Weet je wat het is iedereen lijkt erop vooruit te gaan oe mgharba die gaan achteruit.

02-02-2007, 19:52
wollah de kor3aysh hadden de leven van onze
profeet(saw) zuur gemaakt en hy deed helemaal niets teruG

Allah y hdiehom

02-02-2007, 19:52



Citaat door Soul_Searching:
Ja dat woordje gebruik ik vaak

Weet je wat het is iedereen lijkt erop vooruit te gaan oe mgharba die gaan achteruit.



ja want wij willen niet voor iets goeds werken maar juist iets slechts

02-02-2007, 19:52
haat is een groot woord, je mag niet voor iedereen spreken, spreek voor je eigen.


er zijn gewoon meningsverschillen meer niet, heb ook vreselijke menings verschillen met bepaalde personen, maar dat wilt niet zeggen dat ik degene haat. dus let op je woorden voor je conlusies neemt...

02-02-2007, 19:54
Maar je moet niet alles te serieus nemen
sommige mensen uiten hun gevoelens uit op m.nl !

02-02-2007, 19:55
men denkt niet na... bij het zeggen van bepaalde dingen....
het is sowieso niet aan men.. om over bepaalde personen te oordelen.. of iets toe te wensen.. want alles gebeurt met Allah (Swt) de wil....

en wat ik ook heel erg veel zie is dat men...een ander oordeelt over wat die gene doet..en op een verkeerde manier over de anders spreekt.. dat is al de fout wat vele maken...het is aan Allah om men te oordelen..het is alleen aan jou.. als jij 1 van je broeders zusters iets verkeert ziet doen..spreek de persoon dan vriendelijke op rustig manier aan..over de fouten die hij of zij maakt...en op zo'n manier iemand helpen om de goede keuzes...in dit leven te maken...

02-02-2007, 19:57

Citaat door zamitaa:
men denkt niet na... bij het zeggen van bepaalde dingen....
het is sowieso niet aan men.. om over bepaalde personen te oordelen.. of iets toe te wensen.. want alles gebeurt met Allah (Swt) de wil....

en wat ik ook heel erg veel zie is dat men...een ander oordeelt over wat die gene doet..en op een verkeerde manier over de anders spreekt.. dat is al de fout wat vele maken...het is aan Allah om men te oordelen..het is alleen aan jou.. als jij 1 van je broeders zusters iets verkeert ziet doen..men op een vriendelijke manier rustig aanspreekt..over de fouten die hij of zij maakt...en op zo'n manier iemand helpen om de goede keuzes...in dit leven te maken...



02-02-2007, 19:59

Citaat door nazihaaa:
haat is een groot woord, je mag niet voor iedereen spreken, spreek voor je eigen.


er zijn gewoon meningsverschillen meer niet, heb ook vreselijke menings verschillen met bepaalde personen, maar dat wilt niet zeggen dat ik degene haat. dus let op je woorden voor je conlusies neemt...



meid het licht bij jou anders...over al dit kan je je nooit in het algemeen spreken.. maar je moet wel weten...dat er erg veel mensen zijn.. die een ander...niet acceppteert en soms zelfs aangeeft dat hij 1 of ander persoon haat...het aangeven met de tong..dat je iemand haat is al meer dan genoeg...want het verkeerd verspreken met je tong..zorcht al voor zondes...

meid het licht bij jou anders...over al dit kan je je nooit in het algemeen spreken.. maar je moet wel weten...dat er erg veel mensen zijn.. die een ander...niet accepteert en soms zelfs aangeeft dat hij 1 of ander persoon haat...het aangeven met de tong..dat je iemand haat is al meer dan genoeg...want het verkeerd verspreken met je tong..zorgt al voor zondes...

02-02-2007, 20:02

Citaat door Tangaouiia_:




02-02-2007, 20:03

Citaat door nazihaaa:
haat is een groot woord, je mag niet voor iedereen spreken, spreek voor je eigen.


er zijn gewoon meningsverschillen meer niet, heb ook vreselijke menings verschillen met bepaalde personen, maar dat wilt niet zeggen dat ik degene haat. dus let op je woorden voor je conlusies neemt...



Lees een paar topics hier op marokko.nl dan begrijp je misschien wat ik bedoel en natuurlijk spreek ik niet voor iedereen.

02-02-2007, 20:03



Citaat door zamitaa:



02-02-2007, 20:04
Ze willen elkaar zelfs dood maken, las ik ergens.

Het gaat steeds beter joh. Het kan gewoon niet beter.

02-02-2007, 20:12

Citaat door Tawayagetsh18:
Ze willen elkaar zelfs dood maken, las ik ergens.

Het gaat steeds beter joh. Het kan gewoon niet beter.


ja JOH

Pagina's : [1] 2 3 4