Bekijk volle/desktop versie : Ik word vader! HELP!!!

12-07-2002, 16:16

Citaat door jamani:
mensen,
ik kreeg deze week te horen van m'n vrouwtje dat ik me maar moet voorbereiden, want ik word vader.!

het eerste wat ik dacht is !chit! daar gaan mijn toekomst plannen., je weet wel: huisje kopen hier, huisje kopen in marokko. etc...

....even later dacht ik dat het eigenlijk wel spannend en heerlijk is om een jonge vader te zijn, ik hou erg veel van jongeren. ik gedachten begon ik al mijn studiekamer om te toveren in een babykamer...

....even later kreeg ik te horen dat mevrouwtje gewoon wil blijven werken en ons kind door onze ouders te late opvoeden!!!! en dat is het laatste wat ik zou willen: mijn kind door mijn ouderwetse moeder late opvoeden!!! niet dat ze het verkeer doen, maar anders! ik zeg tegen mevrouwtje: je kan alvast byebye zeggen tegen je baantje, want je gaat opvoeden .....

....even later wist ik het niet meer!
help!

de groeten, aan je voeten,
jamani
.

12-07-2002, 16:42

tssss ik zou echt maar blij zijn jonge. echt waar

15-07-2002, 17:24
HE JAMANI
JE MOET NIET METEEN VOOROORDELEN TREKKEN VAN JE OUDERS EN JE SCHOONOUDERS MISSCHIEN KUNNEN ZIJ BESTE OPVOEDING GEVEN AAN JE KIND DAN JULLIE HET KUNNEN GEVEN EN TROUWENS WEES BLIJ DAT JIJ OOK OP DE WERELD BENT GEBRACHT EN DAT JE OUDERS VOOR JE HEBBEN GEKONKT OM JE HET BESTE OPVOEDING AAN JE TEGEVEN EN ZE HEBBEN HARD VOOR JE GEWERKT OM JOUW GROOT TE KRIJGEN ZODAT JIJ ZELF OP JE EIGEN VOETEN KUNT STAAN.

DUS IK ZOU ZEGGEN DE LIEFDE VAN JE OUDERS DIE GEVEN JOUW DE KRACHT EN LIEFDE EN VERTROUWEN IN JE ZELF EN JE FAMILIE.

EN NOGALVAST GEFELICITEERD MET JE KIND,EN GEEEF ALLE LIEFDE DIE JULLIE KUNNEN GEVEN!!!

15-07-2002, 21:44
Salaam

Sorry hoor maar een vrouw moet gewoon in die periode thuis blijven. Hallo wat is er mooier dan je eigen kind opvoeden is tie weer wat ouder dan kan ze weer gaan werken.

17-07-2002, 16:48

celinedion dat hadden jou ouders moeten doen . toen je moeder zwaner was van jou. en meschien hebben je ouders er wel spijt van
dat ze het niet gedaan hebben

18-07-2002, 16:54
hoi

Ten eerste wil ik je feliciteren met je kind! Ten tweede wil ik je zeggen dat ik wel begrijp dat het idee dat je een kind krijgt je even heeft laten schrikken, maar zoals anderen je al gezegd hebben wees blij en dank Allah voor dit geschenk! Wat betreft het combineren van werk en opvoeding van de kinderen, dat is een onderwerp waarvan ik denk dat je het goed en rustig met je vrouw moet bespreken. Het is natuurlijk belangrijk dat het kind alle zorg van zijn moeder krijgt, maar dat geldt net zo voor de vader. Als je vrouw echt graag wilt blijven werken dan vind ik niet dat jij het haar moet verbieden. Dit zal alleen tot confrontaties lijden en met de komst van een kleine is dat natuurlijk niet gewenst. Daarom is mijn advies aan jou (na een heel verhaal haha), bespreek de mogelijkheden die er zijn met je vrouw en probeer een oplossing te vinden waar jullie beiden vrede mee kunnen hebben en die ook in grote mate rekening houdt met de belangen van de kleine.

Groetjes

Nawel