Bekijk volle/desktop versie : Moord Duits echtpaar



Pagina's : [1] 2 3 4

01-02-2007, 17:10
Twintig jaar cel voor moord op Duits echtpaar
GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft de 24-jarige S.O. veroordeeld tot twintig jaar gevangenisstraf voor de moord op een bejaard Duits echtpaar in Musselkanaal, afgelopen zomer.

O. heeft samen met een 17-jarige jongen uit Ter Apel en een 16-jarig meisje uit Musselkanaal een 73-jarige man en 71-jarige vrouw uit Duitsland doodgeslagen met palen uit een weiland. Het drietal was uit op de auto van het echtpaar, die het vervolgens in Polen wilde verkopen. De twee mannelijke verdachten zijn van Poolse afkomst.

Het 16-jarige meisje P.G., dat op de uitkijk stond tijdens de moord, werd donderdag door de rechtbank veroordeeld tot 204 dagen celstraf en jeugd-tbs. De strafzaak tegen de 17-jarige verdachte is aangehouden. Zijn geestelijke gesteldheid wordt nog onderzocht.

O. verklaarde eerder tegenover de rechtbank dat hij samen met de 17-jarige verdachte D.F. het plan had bedacht om het echtpaar bewusteloos te slaan, om vervolgens hun auto te kunnen stelen. Ze waren niet uit op de dood van het echtpaar, zei hij.

Maar de rechtbank vond dat de twee bewust de kans hadden aanvaard dat de slachtoffers zouden sterven. Wie uiteindelijk de fatale klap uitdeelde, is volgens de rechtbank niet relevant. ,,Samen hebben ze het echtpaar op brute wijze van het leven beroofd'', aldus de rechter.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/42471

01-02-2007, 17:16



Citaat door lap_doek:
Erg he???



Lekker he??..de grenzen open voor criminele spirituszuipende mp3playerrovende Polen

Opsoutuh met dat Oostblokschorum..Grenzen dicht.

01-02-2007, 17:17

Citaat door Einherjer:
Lekker he??..de grenzen open voor criminele spirituszuipende mp3playerrovende Polen

Opsoutuh met dat Oostblokschorum..Grenzen dicht.



rot toch op als je niks zinnigs te zeggen hebt.

01-02-2007, 17:21

Citaat door lap_doek:
rot toch op als je niks zinnigs te zeggen hebt.


Keur jij 't maar lekker goed dan..wat die gasten allemaal uitvreten.

01-02-2007, 17:23



Citaat door Einherjer:
Keur jij 't maar lekker goed dan..wat die gasten allemaal uitvreten.


Vooroordelen!

01-02-2007, 17:24

Citaat door Einherjer:
Keur jij 't maar lekker goed dan..wat die gasten allemaal uitvreten.


Ben je bij iedereen thuis geweest???

01-02-2007, 17:29

Citaat door Ben-Hadj:
Vooroordelen!


Tot m'n grote spijt maak ik me daar nu helaas schuldig aan.Ik kijk ook naar feiten van de stad waar ik woon.Sinds de komst van een aantal Polen is het ieder weekend feest hier. Wil niet iedere Pool in een slecht daglicht stellen.Zal daarom m'n uitspraak bijstellen..en me beperken tot de uitspraak dat ze iedere Pool die over de scheef gaat terug moeten zenden naar Polen.

01-02-2007, 17:44

Citaat door Einherjer:
Tot m'n grote spijt maak ik me daar nu helaas schuldig aan.Ik kijk ook naar feiten van de stad waar ik woon.Sinds de komst van een aantal Polen is het ieder weekend feest hier. Wil niet iedere Pool in een slecht daglicht stellen.Zal daarom m'n uitspraak bijstellen..en me beperken tot de uitspraak dat ze iedere Pool die over de scheef gaat terug moeten zenden naar Polen.



Jij bent een van de weinigen die dit doet. Dat maakt je ook meteen beter. Chapeau.

01-02-2007, 18:11

Citaat door MR_BIBIET:
die duitsers zijn echt erg met hun duitse moord cultuur bah bahhhh



Het was wel in Nl gebeurd.

Maar ja, zulk nieuws verkoopt.

01-02-2007, 19:36

Citaat door Ben-Hadj:
Vooroordelen!



Idd

01-02-2007, 19:58
tfoe echt erg, waar gaat dit toch heen.

de dood neemt wel erg toe de afgelopen jaren.

01-02-2007, 20:21

Citaat door _BECOOL_:
tfoe echt erg, waar gaat dit toch heen.

de dood neemt wel erg toe de afgelopen jaren.



01-02-2007, 20:31



Citaat door lap_doek:


we moeten goed uitkijken waar we mee bezig zijn.

deze wereld stelt niets meer voor.

01-02-2007, 20:36

Citaat door _BECOOL_:
we moeten goed uitkijken waar we mee bezig zijn.

deze wereld stelt niets meer voor.



Idd, dit is triest

01-02-2007, 21:57

Citaat door lap_doek:
Twintig jaar cel voor moord op Duits echtpaar
GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft de 24-jarige S.O. veroordeeld tot twintig jaar gevangenisstraf voor de moord op een bejaard Duits echtpaar in Musselkanaal, afgelopen zomer.

O. heeft samen met een 17-jarige jongen uit Ter Apel en een 16-jarig meisje uit Musselkanaal een 73-jarige man en 71-jarige vrouw uit Duitsland doodgeslagen met palen uit een weiland. Het drietal was uit op de auto van het echtpaar, die het vervolgens in Polen wilde verkopen. De twee mannelijke verdachten zijn van Poolse afkomst.

Het 16-jarige meisje P.G., dat op de uitkijk stond tijdens de moord, werd donderdag door de rechtbank veroordeeld tot 204 dagen celstraf en jeugd-tbs. De strafzaak tegen de 17-jarige verdachte is aangehouden. Zijn geestelijke gesteldheid wordt nog onderzocht.

O. verklaarde eerder tegenover de rechtbank dat hij samen met de 17-jarige verdachte D.F. het plan had bedacht om het echtpaar bewusteloos te slaan, om vervolgens hun auto te kunnen stelen. Ze waren niet uit op de dood van het echtpaar, zei hij.

Maar de rechtbank vond dat de twee bewust de kans hadden aanvaard dat de slachtoffers zouden sterven. Wie uiteindelijk de fatale klap uitdeelde, is volgens de rechtbank niet relevant. ,,Samen hebben ze het echtpaar op brute wijze van het leven beroofd'', aldus de rechter.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/42471


20 jaar maar? van mij mogen ze er 3 nullen bijzetten

Pagina's : [1] 2 3 4