Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : weet je wat pas egt lekker is!

Pagina's : [1] 2

SaMiax
20-08-2003, 01:11

franse vlaai! :Iluvu: sjo dat was et :D :zwaai:

Solid
20-08-2003, 01:16
dat heb ik toevallig net gegeten is zeker lekker

SaMiax
20-08-2003, 08:09
ik ga strx maken :D.. wanna some of it :p

marocgirl3253
20-08-2003, 13:29
geef dan recept!!!!!!!!!!!! En is het gelukt om te maken???????? Laat wete!!!!!!!! Beslama

SaMiax
20-08-2003, 13:31

Origineel gepost door marocgirl3253 geef dan recept!!!!!!!!!!!! En is het gelukt om te maken???????? Laat wete!!!!!!!! Beslama wajouw je hoeft het heus niet uit te schreeuwen.. ben niet doof :rolleyes: maar k haal het peoder waaar mee k het maak uit een pakje :D.. kan je denk ik gewoon uit de AH halen ;)

marocgirl3253
20-08-2003, 16:27
Oow ja, hoe heet da??? dan???? Welk merk?

C_OUJDIA
21-08-2003, 13:26
Origineel gepost door SaMiax franse vlaai! :Iluvu: sjo dat was et :D :zwaai: Nerie...Franse vlaai...Hoe kom je erop:maf:

SaMiax
21-08-2003, 13:39
Origineel gepost door C_OUJDIA Nerie...Franse vlaai...Hoe kom je erop:maf: :haha: k was in france afgelopen twee weken.. vandaar :p

C_OUJDIA
21-08-2003, 13:49
Origineel gepost door SaMiax :haha: k was in france afgelopen twee weken.. vandaar :p Hehehe...Was ook in France voor 2 weken maar ze vielen me niet op,wat wel lekker was waren de koffiebroodjes daar..Hmmmm En die kleine broodjes in een verpakking :Iluvu: zachtzoete smaak :verliefd:

SaMiax
21-08-2003, 13:53
Origineel gepost door C_OUJDIA Hehehe...Was ook in France voor 2 weken maar ze vielen me niet op,wat wel lekker was waren de koffiebroodjes daar..Hmmmm En die kleine broodjes in een verpakking :Iluvu: zachtzoete smaak :verliefd: ja want je moet ze zelf maken :hihi: maar ej... wajouw die kleine broodjes... pff :Iluvu: :Iluvu: k heb egt shie 4 pakjes meegenomen :o

C_OUJDIA
21-08-2003, 13:58
Origineel gepost door SaMiax ja want je moet ze zelf maken :hihi: maar ej... wajouw die kleine broodjes... pff :Iluvu: :Iluvu: k heb egt shie 4 pakjes meegenomen :o Hehehe...Zelf maken..Ik..Voel je je wel helemaal goed vandaag :D Ik had genoeg meegenomen...De eerste verpakking was al in frankrijk op in de auto de rest van de 4 pakjes heeft het geen 3 dagen volgehouden... :(

SaMiax
21-08-2003, 14:05
Origineel gepost door C_OUJDIA Hehehe...Zelf maken..Ik..Voel je je wel helemaal goed vandaag :D Ik had genoeg meegenomen...De eerste verpakking was al in frankrijk op in de auto de rest van de 4 pakjes heeft het geen 3 dagen volgehouden... :( jah zelf maken :maf: je weet toch je moet een pakje kopen en daarin zit het beslag zehma in oe 3edlie m3a rassek :D ej weet je wat egt :Iluvu: is? als je ze in koffie doopt :o

C_OUJDIA
21-08-2003, 14:20

Origineel gepost door SaMiax jah zelf maken :maf: je weet toch je moet een pakje kopen en daarin zit het beslag zehma in oe 3edlie m3a rassek :D ej weet je wat egt :Iluvu: is? als je ze in koffie doopt :o Safi..msaat... :D Maar ik koffie dopen..Ik zag me broertje dat doen....Alleen ben ik geen liefhebber van koffie...Ik heb ze wel in de chocomel gegooid maar dat was niks...

SaMiax
21-08-2003, 14:24
:haha: Gegooit nog wel... je moest ze met gevoel erin dopen.. dan smaken ze ook lekkerder :hihi: ej koffie is :Iluvu:..

C_OUJDIA
21-08-2003, 14:58
Origineel gepost door SaMiax :haha: Gegooit nog wel... je moest ze met gevoel erin dopen.. dan smaken ze ook lekkerder :hihi: ej koffie is :Iluvu:.. Je weet toch..Gelijk de harde hand toepassen.... :D Wij Oujda ma fina beswia...shikie oe lah-alah:bril:

Pagina's : [1] 2