Bekijk volle/desktop versie : Hier zijn mn teletekst berichten



01-02-2007, 14:59
Mijn teletekst berichten

Zondag 4 februari

Eindhoven- Affelay heeft tijdens de wedstrijd psv-az het veld verlaten na spreekkoren van marokkaanse psv supporters.
Er werd ´´Het is een appelvlaai het is een appelvlaai het is een appelvlaai 5 x geroepen``
Reden genoeg voor de ex marokkaanse voetballer om van het veld te stappen.
Affelay wilde niet voor onze camera reageren.

Maandag 5 februari

Barcelona- Het is over en uit tussen barcelona en rijkaard.
Na de nederlaag tegen zaragoza werd barcelona vanavond met 2-0 afgetroefd door osasuna.
Reden genoeg voor laporta om de nederlandse oefenmeester per direct te ontslaan.
De reden volgens laporta was :´´Er is geen chemie meer tussen de spelers en de technische staf waardoor de sportieve prestaties in gevaar komen
wij wensen rijkaard veel succes met zijn carriere´´


Woensdag 7 februari

Rabat- Het marokkaanse elftal heeft een flinke oorwassing gegeven aan de tunesiers.
Het werd maar liefst 5-0 in de marokkaanse hoofdstad
Door een tackel van jaidi op hadji kreeg jaidi als beloning een rode kaart en marokko een penalty
Chammakh was degene die het met 80.000 gevulde marokkaanse couscousvreters deed exploderen van vreugde.
Terwijl de tunesische coach roger lemerd aanwijzingen gaf aan zijn spelers
was het opnieuw chammakh die een valdezachtige fout van de tunesische keeper genadeloos afstrafte.
Met 2 vrije trappen van boussoufa en een raket van el karkori kwam de teller op 5 te staan.

01-02-2007, 15:07


Ze zijn leuk man

01-02-2007, 15:13
S7ab fantasie.

01-02-2007, 16:05

Citaat door kasrawi:
S7ab fantasie.

aah wat zielig
een hurmoloze ziel

01-02-2007, 16:16



Citaat door JbiloXL:
aah wat zielig
een hurmoloze ziel

Heb medelijden met jezelf,je kan humorloze niet eens normaal typen.

01-02-2007, 16:28
HAhahah Echt Vetttt Dit..

01-02-2007, 16:31
lekker voor affelay

01-02-2007, 18:38


01-02-2007, 18:46
leuk bedacht super

01-02-2007, 18:49
afellay speelde niet tegen az, ivm een blessure, hij zat op het tribune naast die marokkaanse psv-fans

02-02-2007, 00:11
morgen zal ik een nieuwe teletekst bericht openen

02-02-2007, 00:13
WAAT


02-02-2007, 00:24


Maandag 5 februari

Eindhoven - Het is s ochtends om 9 uur als de gehele psv selectie
het veld instapt om te gaan trainen
Weer dezelfde gezichten weer op het trainingscomplex .
Zoals altijd begonnen de profs met een warming up gevolgd door een paar baloefeningen.
Opmerkelijk was dat een paar marokkaanse toeschouwers na de training
de psv speler Ibrahim affelay ook wel bekend als ''appelvlaai'' en ''witte haai''
kreeg een paar klompen kado.
Affelay zelf kon er wel om lachen :''Ik ben trots dat ik ze heb gekregen het benadrukt
hoe ik me voel van binnen.''
ik heb altijd gedroomd van zulke mooie schoenen''


Dinsdag 6 februari

Zurich- Alle fifa bestuursleden moesten van Raad van toezichthouders een conditie training volgen.
Volgens de amerikaanse arts jorge tiffany is de conditie van joseph s blatter het slechtst.
De arme zwitser moest het doen met een vetpercentage van maar liefst 50.6 procent.
De duitser franz beckenbauer ( in nederland ook wel bekkenbouwer genoemd) had de minste vetpercentage slechts 2 procent
waarschijnlijk omdat her franz alle kilos kwijtgeraakt heeft na de halve finale tijdens italie

02-02-2007, 00:32


Jbilo_xxl = Hot , Zijn Rivalen zijn Not


02-02-2007, 00:40
[QUOTE=JbiloXL;29435397]Mijn teletekst berichten

Zondag 4 februari

Eindhoven- Affelay heeft tijdens de wedstrijd psv-az het veld verlaten na spreekkoren van marokkaanse psv supporters.
Er werd ´´Het is een appelvlaai het is een appelvlaai het is een appelvlaai 5 x geroepen``
Reden genoeg voor de ex marokkaanse voetballer om van het veld te stappen.
Affelay wilde niet voor onze camera reageren.

Maandag 5 februari

Barcelona- Het is over en uit tussen barcelona en rijkaard.
Na de nederlaag tegen zaragoza werd barcelona vanavond met 2-0 afgetroefd door osasuna.
Reden genoeg voor laporta om de nederlandse oefenmeester per direct te ontslaan.
De reden volgens laporta was :´´Er is geen chemie meer tussen de spelers en de technische staf waardoor de sportieve prestaties in gevaar komen
wij wensen rijkaard veel succes met zijn carriere´´


Woensdag 7 februari

Rabat- Het marokkaanse elftal heeft een flinke oorwassing gegeven aan de tunesiers.
Het werd maar liefst 5-0 in de marokkaanse hoofdstad
Door een tackel van jaidi op hadji kreeg jaidi als beloning een rode kaart en marokko een penalty
Chammakh was degene die het met 80.000 gevulde marokkaanse couscousvreters deed exploderen van vreugde.
Terwijl de tunesische coach roger lemerd aanwijzingen gaf aan zijn spelers
was het opnieuw chammakh die een valdezachtige fout van de tunesische keeper genadeloos afstrafte.
Met 2 vrije trappen van boussoufa en een raket van el karkori kwam de teller op 5 te staan.[/QUOTE]










insallah insallah insallah hoop het egt voor ons dat we die joden afmaken