Bekijk volle/desktop versie : Wat heb je liever???



Pagina's : [1] 2

01-02-2007, 11:34
Heren een vraag voor jullie: Wat hebben jullie liever een onafhankelijke vrouw of toch liever een afhankelijke vrouw.

01-02-2007, 11:34



Citaat door Soul_Searching:
Heren een vraag voor jullie: Wat hebben jullie liever een onafhankelijke vrouw of toch liever een afhankelijke vrouw.


Een onafhankelijke vrouw! Independent !

01-02-2007, 11:36
Uhm......!!

01-02-2007, 11:37
Leg me eerst maar uit hoe je getrouwd kunt zijn en tegelijkertijd onafhankelijk zijn (zowel man en vrouw). Domme wichten die denken onafhankelijk te zijn in een huwelijk kennen de betekenis ervan niet en zijn te verwesterd. Je bent altijd afhankelijk van elkaar.

Ps. Afhankelijk of niet afhankelijk wordt niet bepaald door wel of niet te werken. Voordat dat gezeik daarover gaat beginnen.

01-02-2007, 11:38



Citaat door Bvlgari:
Een onafhankelijke vrouw! Independent !



Waarom??

01-02-2007, 11:41

Citaat door Soul_Searching:
Heren een vraag voor jullie: Wat hebben jullie liever een onafhankelijke vrouw of toch liever een afhankelijke vrouw.



Onafhankelijk in het feit dat hij je handje niet hoeft vast te houden als je boodschappen wilt doen of wat juridische zaken wilt regelen.. Maar afhankelijk in het feit dat je alles laat afhangen van elkaars mening en begrip.

Zo zou ik willen leven.. niet met een man die zegt, zorg jij voor je eigen geld ja.. maar ook niet een man die zegt hier heb je je zakgeld

Gewoon als serieuze volwassene mensen met elkaar omgaan!

01-02-2007, 11:43

Citaat door Flasher:
Leg me eerst maar uit hoe je getrouwd kunt zijn en tegelijkertijd onafhankelijk zijn (zowel man en vrouw). Domme wichten die denken onafhankelijk te zijn in een huwelijk kennen de betekenis ervan niet en zijn te verwesterd. Je bent altijd afhankelijk van elkaar.

Ps. Afhankelijk of niet afhankelijk wordt niet bepaald door wel of niet te werken. Voordat dat gezeik daarover gaat beginnen.


Dat je getrouwt bent wilt niet zeggen dat je afhankelijk van elkaar bent. Zelfs in een huwelijk moet je elkaar los laten en vrij laten ademen. Als je elkaar steeds op de lip zit dan ben je elkaar zo beu. Dus zelfs in een huwelijk kan je onafhankelijk zijn.

Ik zou gek worden als mijn man afhankelijk van mij zou zijn.

01-02-2007, 11:43
Beide niet

01-02-2007, 12:45

Citaat door Soul_Searching:
Waarom??


Ik hoef geen vrouw die mij voor alles nodig heeft!

01-02-2007, 12:47

Citaat door Soul_Searching:
Heren een vraag voor jullie: Wat hebben jullie liever een onafhankelijke vrouw of toch liever een afhankelijke vrouw.


stomme vraag eigenlijk. want de termen "afhankelijk"en "onafhankelijk" hebben geen vaste definitie.

wat bedoel je met afhankelijk? afhankelijk van wat?

01-02-2007, 12:50

Citaat door Soul_Searching:


Ik zou gek worden als mijn man afhankelijk van mij zou zijn.


aha. dus als jou man bv behoefte aan lichamelijk intimiteit heeft, en hij is daarvoor niet van jou afhankelijk, dan is het wel een opluchting voor je?

als hij aan zijn behoefte kan komen bij de buurvrouw is dat alleen maar goed? want dan is ie niet afhankelijk van jou?

of begrijp ik het verkeerd?

01-02-2007, 12:51

Citaat door WhoCares_:
stomme vraag eigenlijk. want de termen "afhankelijk"en "onafhankelijk" hebben geen vaste definitie.

wat bedoel je met afhankelijk? afhankelijk van wat?


Jij bent zelf stom

Iedereen kan het toch voor zichzelf invullen.

01-02-2007, 12:53



Citaat door WhoCares_:
aha. dus als jou man bv behoefte aan lichamelijk intimiteit heeft, en hij is daarvoor niet van jou afhankelijk, dan is het wel een opluchting voor je?

als hij aan zijn behoefte kan komen bij de buurvrouw is dat alleen maar goed? want dan is ie niet afhankelijk van jou?

of begrijp ik het verkeerd?


Precies je begrijpt het verkeerd want als je nou je hersens zou gebruiken zou je wel kunnen inschatten wat ik bedoel.

01-02-2007, 12:54

Citaat door Soul_Searching:
Jij bent zelf stom

Iedereen kan het toch voor zichzelf invullen.



jij bent hier de vraagsteller, dan moet je invullen in welke gebieden je bedoelt. je moet gewoon duidelijk zijn in je vraag. zo moeilijk is dat toch niet?

01-02-2007, 12:56
Ze bedoelt denk ik,

Dat het een vrouw is die zelf dingen kan regelen,en niet steeds haar man erbij moet roepen.Bijvoorbeeld voor geld enz.
Dat ze gewoon zelf werkt en zelf dingen kan halen zonder steeds naar haar man te gaan en te smeken.

Alleen já,ik vind dat als je getrouwt bent niet echt onafhankelijk kan zijn,je doet namelijk alles samen.Stel je gaat scheiden ja dan moet je er wel goed voorstaan,dus je werkt je kan zelf dingen betalen enz.

Stel je bent NIET getrouwt dan kan je wel onafhankelijk zijn,je hebt eigen baan,je hoeft niet steeds naar je vader voor geld.

Pagina's : [1] 2