Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk (Dure) dagcremes als la mer en la prairie..?



01-02-2007, 11:09
Salaam dames,

Wie van jullie gebruikt hier:



of:



Wat ik wil weten is of deze cremes echt zo goed zijn als ze zeggen. Je kan niet jong genoeg beginnen om je huid goed te verzorgen zeg ik altijd. En daar in je twintige jaren je huid al achter uit gaat wil ik wel de beste creme mogelijk gebruiken! Dus vertel me... wat zijn jullie ervaringen?

01-02-2007, 16:51


hmm te duur! anders zou ik het wel gebruiken denk ik

15-02-2007, 16:44
Ik Ben Wel Nieuwschierig Ernaar Maar Heb Er Ook Geen Ervaring Mee.

15-02-2007, 18:07
elk product zegt overzichzelf dat het goed is en het allerbeste.. je kan het beste gewoon vragen om een proefje die je thuis kan proberen. Mocht het toch niet bij je huid passen dan heb je tenminste niet een vermogen betaalt aan een creme die niks goeds voor je huid doet.

29-04-2007, 18:44


Nou dames, ik heb ze inmiddels allebei uitgeprobeerd en ik hou t gewoon bij nivea hoor. Vond ze helemaal niks haha. Zo zie je maar dat ''hoe duurder hoe beter'' niet altijd opgaat!

30-04-2007, 20:56
hallo dames ik heb zelf die van prairie een tijdje gebruik een serum en een creme die ik boven mijn serum moest gebruiken totale kosten€250 resultaat; je huid wordt wel wat strakker maar verder doet het niets

01-05-2007, 00:57

Citaat door chickie24:
hallo dames ik heb zelf die van prairie een tijdje gebruik een serum en een creme die ik boven mijn serum moest gebruiken totale kosten€250 resultaat; je huid wordt wel wat strakker maar verder doet het niets


ik heb precies dezelfde ervaring gehad

01-05-2007, 11:43
heyhey,

mijn moeder gebruikt al een aantal jaar de verzorgingslijn van la prairie en het schijnt heel goed te helpen..!!!

geef mji maar gewoon nivea