Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lieve meiden..wie gaat er naar paradiso a.s zondag?



31-01-2007, 23:52
Wie van jullie gaat naar dat marokaanse feest in amsterdam paradiso

CHEB BILAAAAAAAAAAL komt optreden
duss wie oh wie?

En ohjaa wat doen jullie aan? hih
xxx

31-01-2007, 23:59


Niemand Dan???

01-02-2007, 10:34
ik ga ook,maar weet niet wat ik aan ga doen
iemand tips?

01-02-2007, 10:37
hhahahaah powerfull men

01-02-2007, 10:38



Citaat door powerfull_men:
Ik hoop dat de engels des doods jullie ziel daar komt ophalen tijdens het dansen en als jullie bij allah zijn dan mag je verder praten.

Mannen en vrouwen die uitgaan yallaiefff geen woorden voor. De islam laten ze links liggen en feesten maar.


Wat is dit voor een reactie?
Wie ben jij om mensen te gaan beoordelen?
Laat dat beoordelen aan Allah over! Ten slotte is Allah degene waarbij je een verklaring schuldig bent en vergiffenis moet vragen..

en nee ik ga niet uit als je dat denkt..maar ik kan het niet hebben als iemand zo praat.

01-02-2007, 10:40

Citaat door powerfull_men:
Ik hoop dat de engels des doods jullie ziel daar komt ophalen tijdens het dansen en als jullie bij allah zijn dan mag je verder praten.

Mannen en vrouwen die uitgaan yallaiefff geen woorden voor. De islam laten ze links liggen en feesten maar.


Een moslim die een andere moslim vervloekt staat zeker wel een zware bestraffing te wachten.

01-02-2007, 10:49

Citaat door powerfull_men:
Daliel?

Phoe, heb je even?

01-02-2007, 10:54

Citaat door powerfull_men:
Ik kan die daliel zo verder toelichten. Geef maar.

http://www.terugblik.com/geloof/islam/islam.html

ikkan het niet markeren helaas het staat ergens onder midden

01-02-2007, 11:12

Citaat door powerfull_men:
Dit heeft met de negene maan van shaiban te maken,waarin niet gevloekt mag worden,geen ruzie gemaakt mag worden etc. Een vervloeking die terecht wordt uitgesproken mag op een zonde, indien de moslim berouw toont en belooft zich verre van dit soort praktijken te houden

Heel veel mensen geven koranteksten als ze iets willen bewijze,maar als je de tafsier (uitleg van de koran) niet kent, moet je ook niet gaan plaatsen.

Er zijn zo veelinterpetaties dat jouw tafsier niet de juiste hoeft te zijn.

buiten dat denk ik niet dat jij de islaammet haat maar met liefde moet verkondigen anders zullen mensen niet tot je maar van je af keren.

01-02-2007, 11:29

Citaat door powerfull_men:
Nee kijk daar ga je de fout in. Er zijn inderdaad veel tafsiers gemaakt door mensen, maar er bestaat maar een juiste tafsier kijk o.a. nar de boeken van in kathier,tirimidhi etc van ahlu sunnah. Dat is de enige tafsier die de koran goed uitlegd. De mens maakt zelf interpretaties vandaag de dag, niet wetend dat ze een grote zonde begaan hierdoor. Shirk!

Klopt, maar het doet gewoon pijn man. Mensen zijn zo blind. De profeet heeft alles al voorspeld en de tekenen zijn er gewoon.

Als het jou pijn doet betekend het dat jij om die mensen geeft en het doet jou pijn dat zij dwalen.

Als jij echt omdie mensen geeft dan valjij ze niet aan maar dan benader je ze met eenliefdevolle boodschap.
Ik denk dat mensen eerder luisteren en aangetrokken zijn als je lief bent dan als je kwaad spreekt.

Zie het zo je hebt 2 kinderen en je wilt dat ze die dag lief zijn.

Je zegt tegen het ene kind.
Lief kind ikwil dat je lief bent vandaag daar zou jij me erg blij mee maken want .. .. ..
Als dat kind naar je luisterd dan doet dat kind dat met zijn hart omdat hij begrijpt dat je gelijk hebt en hijook omje geeft.

Je zegt tegen dat andere kind ikwil dat je lief bent anders ben je een slecht kind en dan ga je straf krijgen en word met een stokgeslagen.
Dat kind zalwaarschijnlijk welluisteren want hij is bang maar hijluisterd niet met zijn hart.. Alleen met angst.

01-02-2007, 15:04

Citaat door MoordWijf:
Als het jou pijn doet betekend het dat jij om die mensen geeft en het doet jou pijn dat zij dwalen.

Als jij echt omdie mensen geeft dan valjij ze niet aan maar dan benader je ze met eenliefdevolle boodschap.
Ik denk dat mensen eerder luisteren en aangetrokken zijn als je lief bent dan als je kwaad spreekt.

Zie het zo je hebt 2 kinderen en je wilt dat ze die dag lief zijn.

Je zegt tegen het ene kind.
Lief kind ikwil dat je lief bent vandaag daar zou jij me erg blij mee maken want .. .. ..
Als dat kind naar je luisterd dan doet dat kind dat met zijn hart omdat hij begrijpt dat je gelijk hebt en hijook omje geeft.

Je zegt tegen dat andere kind ikwil dat je lief bent anders ben je een slecht kind en dan ga je straf krijgen en word met een stokgeslagen.
Dat kind zalwaarschijnlijk welluisteren want hij is bang maar hijluisterd niet met zijn hart.. Alleen met angst.


precies dat het hen wat uitmaakt of hij het lief zegt of niet, ze gaan toch naar dat feestje, dat staat al vast

iemand die NIET wil luisteren daar kan je nog zo veel tegen zeggen maar het zal nooit doordringen

02-02-2007, 09:48

Citaat door powerfull_men:
De profeet zei al er zal een dag komen waarop mensen zullen feesten, drinken, geslachtsgemeenschap met elkaar zullen hebben etc. Kijk naar nu en kijk hoeveel tekenen al. Hoe lang nog voordat we voor allah staan? ga praktiseren a mensen.



Moge Allah ons daarvoor behoeden..

02-02-2007, 13:15



Citaat door miss fleur:
ik ga ook naar dat feesrt en trek een kort minirok aan tot dat je mij string ka zien



SO WHAt??,??


besahtek

13-10-2007, 12:10
kgaa ook! komt cheb bilal huh stond niet op t flyer8-)

13-10-2007, 22:35
Ik zeg eerlijk dat feest.. heeft niet zó;n goede naaam