Bekijk volle/desktop versie : waarom huilt dit jongetje tog soo...video

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

31-01-2007, 21:42
kan iemand mij et vertellen plzz

http://youtube.com/watch?v=20rWMXLnS9U

01-02-2007, 00:03

jaaah dat wil k ook heel graaag wetee

01-02-2007, 12:45
aaah kei lief

01-02-2007, 13:10

Citaat door toomuchrespect:

Dat heet nephuilen, om zogenaamd de andere mensen te raken met zijn nepverhaal, er klopt helemaal niets van, dit jongetje is iranees en komt uit de shi'ietenbeweging...
Zo worden de jonge kinderen opgevoed, ze moeten kunnen nephuilen en zichzelf martelen of hoe dat ook mag heten met een zwaard (met 3ashora bijv.)
Dit is een dwalende groep omdat zij o.a. geloven dat er 12 imaams zijn die Allah swt helpen(a3odo biAllah).... en nog meer onzin

Dus kom niet aanzitten met aaaaaaaaaah wat keilief of aaaaaaaaah wat zielig !!!

01-02-2007, 13:35

Omdat ze shi3a zijn en dit hebben ze hem geleerd, en straks moet ie zichzelf klappen, en heeft ie ook de kans dat ze ouders zijn hoofd snijden met een zwaard!
Shi3a moge Allah ze leiden, ze zitten helemaal verkeerd zieligerdsss

01-02-2007, 13:36
niet zo belangrijk ik laat me neefje ook zo wel huilen

01-02-2007, 13:36

Citaat door Zina_Doekalia:
aaah kei lief

Kei zielig die ahloe albid3a..
Ze huilen om Fatima Zahra radia allahoe 3anha, die staat hoog boven hun niveau..

01-02-2007, 17:32

Citaat door Mutawakkila:
Dat heet nephuilen, om zogenaamd de andere mensen te raken met zijn nepverhaal, er klopt helemaal niets van, dit jongetje is iranees en komt uit de shi'ietenbeweging...
Zo worden de jonge kinderen opgevoed, ze moeten kunnen nephuilen en zichzelf martelen of hoe dat ook mag heten met een zwaard (met 3ashora bijv.)
Dit is een dwalende groep omdat zij o.a. geloven dat er 12 imaams zijn die Allah swt helpen(a3odo biAllah).... en nog meer onzin

egt waar? so dat wist ik egt niet

01-02-2007, 17:44

Hij vertelt het verhaal van Fatimat Al-Zahraa !

Dochter van profeet Mohammed

01-02-2007, 17:47

Citaat door Mutawakkila:

nep huilen? ik verzoek je om even niks te zeggen..

net doen alsof je allesweet wat shia inhoudt.

12 imaams zijn de kleinzonen van de profeet en daar weet jij niks over dus ga even kennis opdoen en daarna mag je zoveel onzin uitkramen als je wilt.

01-02-2007, 19:59

Citaat door saaartje:

12 imaams zijn de kleinzonen van de profeet en daar weet jij niks over dus ga even kennis opdoen en daarna mag je zoveel onzin uitkramen als je wilt.

Laat me 3x raden, je bent een shi'iet?
Moge Allah swt jou leiden!!!!!

01-02-2007, 20:00

Citaat door Raihana:

Kei zielig die ahloe albid3a..
Ze huilen om Fatima Zahra radia allahoe 3anha, die staat hoog boven hun niveau..

eindelijk iemand die het vat!

01-02-2007, 21:32

Salaam Wa3alaykom,

Wat is dit..???

Vind het wel zielig voor dat kindje dat ie zoveel moet huilen..

Maar ja, Allah Oe A3lam waarom hij huilt..

Ghair Insha Allah.. Asalaam Wa3alaykom!

02-02-2007, 09:49

Citaat door saaartje:

meskien ZWAAR dwalend wanneer is jullie volgende ajsoera gekte dat jullie je bezeren om gra! hahahhaha 12 imaams ???hahahahah kleinzonen jou vader is cker een er van

02-02-2007, 10:49

Citaat door Zina_Doekalia:
meskien ZWAAR dwalend wanneer is jullie volgende ajsoera gekte dat jullie je bezeren om gra! hahahhaha 12 imaams ???hahahahah kleinzonen jou vader is cker een er van

Ga spelen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7