Bekijk volle/desktop versie : Wie van de dames hier gebruikt make-up??



31-01-2007, 20:50
plaats hier,, liefst met betekenis



thnxxx

31-01-2007, 21:18


ik gebruik een macscara van astor die is dik en daaroverheen doe ik altijd een mascara van loreal met aan de ene kant een wit kwastje en aan de andere kant een zwarte.. dat witte doe ik altijd van te voren om me wimpers nat te maken dan pakt ie het beter en wordt gelijk veel netter.

foundation van loreal glazen flesje nummer W8 de donkerste ik ben namelijk best getint.

liploss altijd verschillend meestal heel lichtroze beetje dik..

oogpotlood van astor die is gewoon het aller beste zelfs beter als die van mekka enzo
alleen alle producten van astor zijn uit de schappen gehaald in alle winkels.. dus die kan je nie meer krijgen maar ik had gelijk heel veel mascara's en oogpotloden gehaald..

die oogpotlood gebruik ik ook als eyeliner

en oogschaduw..

bruine met licht bruine.. ik ben best getint en mijn oogschaduw pas egt perfect bij mijn huidskleur.. die oogschaduw is van essence..


en voor ik foundation op me gezicht smeer doe ik altijd eerst een niveau creme op me gezicht om het vettig te maken want doe je dat niet dat wordt de foundation echt droog en lelijk..

31-01-2007, 21:36
mooi hoor beauty2006

31-01-2007, 22:39

Citaat door zina_leila:
plaats hier,, liefst met betekenis



thnxxx


Lieverd check mijn Glam Tips&Tricks..
Linkje staat in m'n ot
Staan veeeeeel nuttige tips in..

31-01-2007, 22:41



Citaat door beauty_2006:
ik gebruik een macscara van astor die is dik en daaroverheen doe ik altijd een mascara van loreal met aan de ene kant een wit kwastje en aan de andere kant een zwarte.. dat witte doe ik altijd van te voren om me wimpers nat te maken dan pakt ie het beter en wordt gelijk veel netter.

foundation van loreal glazen flesje nummer W8 de donkerste ik ben namelijk best getint.

liploss altijd verschillend meestal heel lichtroze beetje dik..

oogpotlood van astor die is gewoon het aller beste zelfs beter als die van mekka enzo
alleen alle producten van astor zijn uit de schappen gehaald in alle winkels.. dus die kan je nie meer krijgen maar ik had gelijk heel veel mascara's en oogpotloden gehaald..

die oogpotlood gebruik ik ook als eyeliner

en oogschaduw..

bruine met licht bruine.. ik ben best getint en mijn oogschaduw pas egt perfect bij mijn huidskleur.. die oogschaduw is van essence..


en voor ik foundation op me gezicht smeer doe ik altijd eerst een niveau creme op me gezicht om het vettig te maken want doe je dat niet dat wordt de foundation echt droog en lelijk..




eeehhh nari meen je dit of maak je een grapje mayek!
volgens mij als jij lacht krijg je allemaal barsten in je gezicht van make-up hahah oh my god!.... Ben blij dat ik dat niet nodig heb el Hamdoullah, heb niks op me gezicht. Alleen bij speciale gelegenheden.
pff meid weetje hoe slecht die troep op je gezicht is ofniet?? je hele face slibt gewoon dicht.

31-01-2007, 23:22
Plamureeeeeeeeeeennnnnn

01-02-2007, 00:16
iel vieze troep.. ik hou het bij lipgloss

03-02-2007, 15:11
k ook alleen bij lipglOss !!
Just mii puur natuur

03-02-2007, 15:20
labello

03-02-2007, 15:20
Mascara,ooglijntje,soms lippenstift..

niet te veel!

03-02-2007, 16:37
Up..!!

03-02-2007, 16:44

Citaat door Wardaaatje:
Mascara,ooglijntje,soms lippenstift..

niet te veel!



lippenstift is niet goed voor je lippen.

03-02-2007, 21:44


serieus? waarom

03-02-2007, 22:25
Mascara van L'oreal... en soms labello