Bekijk volle/desktop versie : leuke maar vooral gezellige restaurants



31-01-2007, 11:41
Salaam allemaal.

Het is leuk om te koken, nieuwe dingen te proberen, maar dat lukt mij voornamelijk in het weekend. Ik heb veel kunnen overnemen, echt leuk dat deze topic bestaat, maar nu wat anders...

Wie kent er leuke marokkaanse tentjes, waar je lekker kunt eten met muziek of zonder. Ik ben al die NL lunchrooms zat. Graag adres er bij plaatsen. Het maakt overigens niet uit waar ze zitten, het is namelijk niet om er dagelijks te lunchen, want dat doe ik lekker thuis of in de kantine op school of werk. Maar waar je als uitje naar toe kan.

Hoop gauw van jullie te horen!!

Thanx.

31-01-2007, 14:06


ik ben er ook benieuwd naar

31-01-2007, 14:19
in rotterdam heb je bazar (multi culti) en 1 straat verder tegenover het turkse consulaat heb je nazar turks restaurant heeeel lekker

31-01-2007, 14:40

Citaat door Lorenna:
in rotterdam heb je bazar (multi culti) en 1 straat verder tegenover het turkse consulaat heb je nazar turks restaurant heeeel lekker


Hoi hoi,
Thanx voor je reactie. Ik weet wel dat die Bazar ook een vestiging heeft in Amsterdam. Maar waar ergens is het in Rdam? Komen er veel marokkaanse jongeren en kun je er lekker eten. Alvast bedankt meissie..

Wie weet er nog meer!!! Graag adres of uitleg waar precies!!

31-01-2007, 17:37


Safir r'dam-zuid
Topkapi scheveningen
Bazaar r'dam
White Elefant r'dam-west





als je nog meer restaurants wil inclusief beschrijving, beoordelingen etc. check http://www.iens.nl hele goede site kan je alles vinden

veel plezier!

01-02-2007, 20:23

Citaat door Crazygirl22:
Hoi hoi,
Thanx voor je reactie. Ik weet wel dat die Bazar ook een vestiging heeft in Amsterdam. Maar waar ergens is het in Rdam? Komen er veel marokkaanse jongeren en kun je er lekker eten. Alvast bedankt meissie..

Wie weet er nog meer!!! Graag adres of uitleg waar precies!!



nazar: Schiedamse Vest 12, Centrum, Rotterdam

Bazar: Witte de Withstraat 16, Centrum, Rotterdam

02-02-2007, 12:55
Reuze bedankt allemaal!

Daar heb ik wat aan. Topkapi ken ik wel, is ook wel leuk en gezellig. Maar te prijzig om daar vaak naar toe te gaan..

Maar ik ga alles opschrijven.

Iemand anders nog iets...